Tafeltennistafel

14-09-2019 21:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit de juiste peiler is (sport zou ook kunnen, of thuis?). Maar toch. Zoonlief wil een pingpongtafel. Omdat we binnen daar geen ruimte voor hebben willen we een outdoor-tafel.

Heeft iemand ervaring hiermee? Wat is beter: metaal of melamine?
Het blad van een outdoortafel is toch altijd van melamine? Ik heb nooit anders gezien, behalve beton.
Onderstel kan wel van metaal zijn.
Voor echt lekker pingpongen hebben we in Nederland volgens mij nooit echt goed weer. Zo'n balletje waait direct weg. En zo'n buitentafel speelt ook heel anders dan binnen. Is er niet een buurthuis in de buurt, waar ze één hebben staan? Of een vereniging?
Later is nu
Dreamer schreef:
14-09-2019 23:01
Voor echt lekker pingpongen hebben we in Nederland volgens mij nooit echt goed weer. Zo'n balletje waait direct weg. En zo'n buitentafel speelt ook heel anders dan binnen. Is er niet een buurthuis in de buurt, waar ze één hebben staan? Of een vereniging?
Haha wat een onzin!
Wij hebben onze buitentaffeltennistafel al 10 jaar!
Was 500 euro van een bekend merk.
pipootje schreef:
14-09-2019 23:34
Haha wat een onzin!

Tuurlijk, onzin. Jij hebt gelijk.

Je kunt buiten heerlijk tafeltennissen. Lekker smashen, effect geven, gaat perféct buiten.
Later is nu
Een inklapbare nog een idee? Dan kun je hem met regen binnen of in een schuur zetten. Tafels die altijd buiten staan blijven volgens mij nooit mooi.
Dreamer schreef:
15-09-2019 08:56
Tuurlijk, onzin. Jij hebt gelijk.

Je kunt buiten heerlijk tafeltennissen. Lekker smashen, effect geven, gaat perféct buiten.
Ja dat kan allemaal. Waarom denk jij eigenlijk van niet dan?
Dat is echt heel raar.
Sansa_ schreef:
15-09-2019 11:21
Een inklapbare nog een idee? Dan kun je hem met regen binnen of in een schuur zetten. Tafels die altijd buiten staan blijven volgens mij nooit mooi.
Natuurlijk kun je die buitentafels opklappen en een hoes er overheen doen.
Inklaptafel geen optie? Die hadden wik vroeger in de garage staan, bij lekker weer naar buiten, slecht weer binnen. En ook de optie om tegen jezelf te oefenen door de ene helft omhoog te zetten.
Ze blijven prima buiten met een hoes er overheen. Zelfs al doe je die er niet overheen elke dag in de zomer.
pipootje schreef:
14-09-2019 23:34
Haha wat een onzin!
Begint met een K en is dan van metaal?
We kiezen inderdaad voor inklapbaar, maar wil dus even weten welk materiaal van het blad het beste is.
Sammy300 schreef:
15-09-2019 13:04
Begint met een K en is dan van metaal?
We kiezen inderdaad voor inklapbaar, maar wil dus even weten welk materiaal van het blad het beste is.
Met een C. Weet niet of je dat hier mag zetten, maar ben er erg blij mee. Zoveel gebruikt al. Ja dat is metaal
pipootje schreef:
15-09-2019 12:05
Ja dat kan allemaal. Waarom denk jij eigenlijk van niet dan?
Dat is echt heel raar.

Och, ik doe wedstrijden en daar mag zelfs de deur of raam niet open ivm zuchtje wind, waardoor effect net anders is etc. Misschien is dat het.
Later is nu
Dreamer schreef:
15-09-2019 18:45
Och, ik doe wedstrijden en daar mag zelfs de deur of raam niet open ivm zuchtje wind, waardoor effect net anders is etc. Misschien is dat het.
Nou smashen en effectballen lukken prima hoor. Zoveel waait het nou ook weer niet. Bij mij niet in ieder geval. Veel struiken en prima plek in mijn (erg grote) tuin.
Maolmoire schreef:
15-09-2019 12:07
Inklaptafel geen optie? Die hadden wik vroeger in de garage staan, bij lekker weer naar buiten, slecht weer binnen. En ook de optie om tegen jezelf te oefenen door de ene helft omhoog te zetten.
Ja, die hadden wij vroeger ook! En daarvoor, toen mijn broer en ik nog kleiner waren hadden we een netje dat midden op de eettafel werd vastgezet. Afmetingen van de tafel kloppen dan niet helemaal, maar voor kleinere kinderen prima; hoop lol mee gehad!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven