Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
dinsdag 17 september 2019 om 19:33
Ik voel me nu al afgewezen! Ik schreef NIET QUOTEN, IK HAAL HET ZO WEER WEG WANT IK BEN PARA
"Bedankt voor de goede zorgen makelaar, kom je een glas champagne drinken als het af is?" We hadden het erover gehad dat het jammer was dat we geen champagne hadden bij het tekenen van de papieren namelijk. Nou ja ik zei dat, en toen zei hij dat er daadwerkelijk mensen zijn die dat doen blablabla.
dinsdag 17 september 2019 om 20:22
Ik denk zeker dat dat een goed teken is. Hij wil zijn kat niet weg doen, als jullie gaan samenwonen. En ook heel leuk eigenlijk, dat hij in vakanties en 's avonds niet aan werk doet. Dat zou niet leuk voor je zijn, TO, als hij elke avond met cliënten zit te sms-en.
dinsdag 17 september 2019 om 20:28
Die zit nu met z'n vriendin en de kat op de bank, samen te bedenken hoe hij me op een vriendelijke doch duidelijke manier gaat afwijzen.JonathanStrange schreef: ↑17-09-2019 20:27Nog steeds geen ontknoping?! Argh, ik hoop dat 'ie morgen reageert!
dinsdag 17 september 2019 om 20:30
dinsdag 17 september 2019 om 20:33
Yesss dank, En er hangt ook eigenlijk niks van af, behalve mijn eergevoel, eigenwaarde, wil om te leven en hart dat in duizenden stukken breekt grapjeJonathanStrange schreef: ↑17-09-2019 20:30![]()
Dan heb je tenminste vanaf vandaag een goed stel ballen in je broek. Heb je de rest van je leven wat aan, moet je maar denken.
dinsdag 17 september 2019 om 20:50
Ja op het laatste moment toch nog wel voor de zekerheid (er stond heel misleidend een andere naam onder de officiële brief), van het proefflesje dat ik lekkerder vond ruiken nog dan m'n nieuwe parfum. Dus als hij nu nee zegt ligt het niet aan hoe ik rook.
dinsdag 17 september 2019 om 21:29
Welcome
dinsdag 17 september 2019 om 22:20
Ja leuk en handig ook, want na het verhuisweekend moet ik meteen een week naar het buitenland voor werk en als ik dan terugkom is het vast nog niet af allemaal