NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Hooi!

Gaaf hè Boro, ik heb het zelf bij dat oililly servies (terwijl ik zelf helemaal geen oilillyfan ben..

(geef mn punten altijd aan m'n ma, hoop dat het er ooit es genoeg zijn voor een paar van die mokkies)

Vriend is weer stukken beter, alleen nog barstende koppijn en af en toe draaierig (zonder misselijk)

Gelukkig maar
Jeeeeeeeeeeeee, ik zie er niet uit of ik met mijn kop in een emmer chloor gehangen heb!!

Mijn kleur is nog veel hetzelfde, wat oranje-rood-bruinig, maar dan iets oranjer met een soort gouden gloed. Het valt vet niet tegen

Morgen maak ik een foto

Dat gezegd hebbend ben ik weg trouwens; thee drinken. Tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Fijn dat het gelukt is Marels!

Tot later!!
Fijn dat Borrievriend weer beterder is, het klonk best wel eng.

en ben best wel benieuwd naar de foto van Marels.
Thnx mamz, hij vond het ook heel eng, en nog steeds trouwens..

Had een poos terug ook dat ie 's nachts wakker werd en de wereld draaide herinnerde hij zich ineens, maar toen is ie uiteindelijk in slaap gevallen en was het de volgende dag weer goed..

En hebbie al geshopt voor je airmiles??

Misschien een toegangskaartje voor iets leuks voor de vakantie ofzo? Volgens mij moet dat wel kunnen voor die punten
Fijn Borrie, dat vriend 't weer doet... Was niet zo leuk allemaal.

Morgen komt de foto Mamz, even geduld

Maar je ziet neit zo veel verschil hoor.
668, the neighbour of the Beast
Ohhh Boro, die Pip-theepot (met vogeltje) vind ik echt ge-wel-dig!

Ik vrees alleen dat ie er hier niet inkomt, want heb al (met hulp van de hele familie) deze theepot bij elkaar gespaard, tot afschuw van vriend :

Mijn advies: niet overleggen met mannen als je een dergelijke theepot wil kopen

Oh enne: haaaaiiii allemaal

(en nee, ik probeerde jullie niet te versieren)
Peas on earth!
haha, hey Pode .

Ik vertel het gewoon niet aan Vriend. Als de pot er eenmaal is heeft ie ook niets meer te zeuren

Bovendien "doet" hij alle electronica ( Spuuglelijke platte tv's en veels te grote boxen en versterkers enzo ) dus doe ik de Mooie dingen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh pode

Daar had ik het net over over die theepot ! (vriend weet dit inderdaad niet, maar op die manier komen er wel meer spullen hier in huis hoor )
Hmm terror is nu al 3 keer uit zijn nest geweest,gaat voor me staan en zegt dan mama haaai en gaat terug in zijn bed..
Suup!
Suup
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Boro, hoest eigenlijk met jouw terror? Zijn (en jouw) buik alweer gekalmeerd?
zo ik is thuis

mijn de punten hou ik zelf, ooit spaar ik eens dat olily servies bij elkaar

ik ben even helemaal klaar met het werk, kom dus heel even afschakelen en dan naar mij bed zodat ik morgen weer vroeg op kan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hey Itsie, rotdag gehad?

Haha jij ook al dat oililly servies dus?
Die theepot is te moooi, Pode.

Ik denk dat mijn airmiles een handmixer worden. Zo'n ding heb ik niet en dan kan ik cake bakken en zo.
Klinkt goed mamz
Ik wilde net tegen je zeggen dat je eens bij de airmiles gift shop moest kijken mamz, wie weet zie je iets dat je eigenlijk zou willen hebben \ of nodig hebt, maar heb je er geen geld voor.

Toen wij nog krapperder zaten leverde ik al mijn spaarpunten in ( Van neckermann bijv, maar ik had er nog wel meer van spaarprogramma's ) om zo toch soms "luxe" te kunnen kopen :-)

Terror heeft niet meer gepoept Borrie, dus ik weet het niet, ik denk dat he twel rustig is. HIj heeft iig heel de middag met mijn pa gestoeid ( toen hij eenmaal los was ) dus dat ging wel goed.
Zo gaat dat hier ook Boro. Vond het heerlijk om in december van mijn kerstpakketbon een barbecue te kopen. Kan ik eindelijk ook eens barbecuen 's zomers als de hele wereld ruikt naar barbecue.

Ons gaat slapen. Morgen een drukke werkdag.

Truste!
ik wil het zo graag, maar dan moet ik nog heelveel sparen

ik ben er zo klaar mee borrie, met bepaalde mensen dan, ik durf alleen mijn mond niet zo goed open te trekken misschien moet ik daar toch maar eens mee gaan oefenen
Als hij de hele middag goed geschud is door opa zal het wel gaan

Gelukkig maar!
Leef je maar op mij uit its

Kan je ook niet al 1 kopje oid bestellen van Oililly ? En jij vond dat holland servies toch zo leuk van V&D ? Ik liep er van de week en wist zeker dat ik iemand ken die dat servies helemaal geweldig vindt , maar ik wist niet meer wie .
Truste Mamz!

Oh ja barbequen lol dat zouden wij afgelopen weekend gaan doen is niet doorgegaan haha volgend weekend herkansing in de stromende regen??

Its wat balen zeg, en dat ìs ook moeilijk! (tenminste, dat vind ik zelf ook moeilijk)
Itsje
ja dat ben ik boro, die van dat hollands servies (en miss chicken ook)

ik heb geloof ik pas anderhalf kopje bij elkaar gespaard en dan leef ik samen met een grootverbruiker van koffiepads.

ik heb net in de auto al zitten schelden op mijn collega. Dat luchtte al een beetje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven