NIET-groepje
dinsdag 7 april 2009 om 07:29
goedemorgen
pfff wat een dag gisteren.
ik had een off day en yammini ook ... goede combinatie.
alles wat ik deed had ik veel pijn in mn bekken dus ik kon ook yammini niet dragen in de draagdoek.
De hele dag door om de haverklap spuugde ze haar speen uit dussss huilen ...
dus ik was de hele dag bezig heen en weer te lopen om weer die speen er in te stoppen.
pappa komt binnen en truus is stil....
pappa gaat douchen ... plop speen er uit blèèèèhr!`
kutkind !
pappa wil de hond uit laten .... yammamma zegt" wacht effe".
*plop* kind in de wandelwagen ... "neem jij dr maar mee ik hoef haar effe niet te zien".
Als alles niet zo zeer deed had ik ook niet zo een kuthumeur en was het ook niet zo veel gevraagd om een boel geduld met haar te hebben.
ik heb vandaag weer een dag uit de categorie ruk . ik hoop dat yammini straks wel tikkie beter gemutst haar bed uit komt.
pfff wat een dag gisteren.
ik had een off day en yammini ook ... goede combinatie.
alles wat ik deed had ik veel pijn in mn bekken dus ik kon ook yammini niet dragen in de draagdoek.
De hele dag door om de haverklap spuugde ze haar speen uit dussss huilen ...
dus ik was de hele dag bezig heen en weer te lopen om weer die speen er in te stoppen.
pappa komt binnen en truus is stil....
pappa gaat douchen ... plop speen er uit blèèèèhr!`
kutkind !
pappa wil de hond uit laten .... yammamma zegt" wacht effe".
*plop* kind in de wandelwagen ... "neem jij dr maar mee ik hoef haar effe niet te zien".
Als alles niet zo zeer deed had ik ook niet zo een kuthumeur en was het ook niet zo veel gevraagd om een boel geduld met haar te hebben.
ik heb vandaag weer een dag uit de categorie ruk . ik hoop dat yammini straks wel tikkie beter gemutst haar bed uit komt.
dinsdag 7 april 2009 om 08:38
dinsdag 7 april 2009 om 10:09
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 22:05:
Ohhh Boro, die Pip-theepot (met vogeltje) vind ik echt ge-wel-dig!
Ik vrees alleen dat ie er hier niet inkomt, want heb al (met hulp van de hele familie) deze theepot bij elkaar gespaard, tot afschuw van vriend :
[afbeelding]
Mijn advies: niet overleggen met mannen als je een dergelijke theepot wil kopen
Oh enne: haaaaiiii allemaal
(en nee, ik probeerde jullie niet te versieren)Oeh, dat is een leuke theepot Pode! Tis dat ik ze nergens neer kan zetten, ivm grijpgrage Minivingertjes, anders zou ik er veeeel meer verzameld hebben. Heb nogal een theepottentik
Ohhh Boro, die Pip-theepot (met vogeltje) vind ik echt ge-wel-dig!
Ik vrees alleen dat ie er hier niet inkomt, want heb al (met hulp van de hele familie) deze theepot bij elkaar gespaard, tot afschuw van vriend :
[afbeelding]
Mijn advies: niet overleggen met mannen als je een dergelijke theepot wil kopen
Oh enne: haaaaiiii allemaal
(en nee, ik probeerde jullie niet te versieren)Oeh, dat is een leuke theepot Pode! Tis dat ik ze nergens neer kan zetten, ivm grijpgrage Minivingertjes, anders zou ik er veeeel meer verzameld hebben. Heb nogal een theepottentik