Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Bam, je bent met recht trots op jezelf. Je angsten overwinnen is niet zomaar iets. Ik ben blij dat het je meeviel.
Ligt eraan wat je met die thee gaat doen en wat voor soort boek het is, Toet...
Wat wilde ik nou toch typen?
Geil ben ik wel, mag ik mee toet? Beentjes in de lucht.

~which reminds me, ik moet Bambo maar weer eens bellen~

Ik typ nu op het aanrecht.

Internetten en roken tegelijkertijd is heeeeel lang geleden.

Het kost me mijn halve inboedel (wnat nog niet wireless), maar dan heb je ook wat. Ik dan.

Nog de wcpot erbij en dan heb ik het wel naar mijn zin zo naast de groentela.
Wat drink jij Mado?

De haard weer aan gestoken?
Chip ziet er wel lief uit, maar ze doet het meest denken aan Dennis de Mennis. Ze heeft niet voor niks een blauw bovenarmpje...

Ga je reageren Mims?
Reageren waarop?
Oh wacht, op die blogwedstrijd!

Of bedoel je dat niet?
Denk eht niet...

Geloof nooit dat ik wekelijks een leuke column kan schrijven.

Waar zou die over moeten gaan?

Over mijn nieuwe stappen in e-datingland (jawel!)? Wie zit daar nou op te wachten?

En dan nog...dat durf ik echt niet!
Kjong toch.. eerst een heel verhaal dat Bambi in alle rust (en terecht!!) trots mag zijn op zichzelf en dan in eenzelfde berichtje zeggen dat je kinderen geweldig zijn, maar dat jij daarmee niets van doen hebt right.

Be Proud Woman!

Mijn vader raadde mij zo'n 30 jaar terug al wiskey aan tegen keelpijn, dus tegen kiespijn helpt het vást ook wel (ja, serieus.. dat is m'n vader )

(en als ik het niet lustte, mocht ik er wel mee gorgelen )

Nadat ik de hele winter al hooikoortsmedicijnen (door-)slik is het hooikoortsseizoen nu echt losgebroken, geloof ik.. ~snif~

~snotter~ ik snurk d'r ook zeer charmant van .. Elvis is minder enthousiast, maar die ligt nu zelf waarschijnlijk al te snurken, dus hoort me toch niet.. (daar kom ik echt niet overheen)

Met wie slaap ik op slemp?
Later is nu
Je schrijft zo mooi, Mims.. elke week lijkt me ook moeilijk (maar ik ben toch te oud) maar wat jij schrijft is altijd mooi te lezen!
Later is nu
~proost op de carriëre van Mims~

Oh man, het zou zo'n verademing zijn om een blog te lezen van iemand die wél interessant is...... Maar nee hoor, Mims, niet doen. Stel je voor dat er mensen zijn die het leuk vinden om te lezen!? Dan heb jij jarenlang gedacht dat je niet bijzonder goed schrijft en dan moet je toegeven dat dat niet klopt.

Wat leuk, een stripkind in de Kroeg! Oudste vindt het leuk om pubers uit kinder-sit-com's na te doen..... Heul vermoeiend hoor. En de lachband start maar niet op....

~sloft naar het bed met de hele fles en hoopt dat het niemand opvalt~
quote:Bloesem schreef op 06 april 2009 @ 22:45:

~proost op de carriëre van Mims~

Oh man, het zou zo'n verademing zijn om een blog te lezen van iemand die wél interessant is...... Maar nee hoor, Mims, niet doen. Stel je voor dat er mensen zijn die het leuk vinden om te lezen!? Dan heb jij jarenlang gedacht dat je niet bijzonder goed schrijft en dan moet je toegeven dat dat niet klopt.

Wat leuk, een stripkind in de Kroeg! Oudste vindt het leuk om pubers uit kinder-sit-com's na te doen..... Heul vermoeiend hoor.

En de lachband start maar niet op....

~sloft naar het bed met de hele fles en hoopt dat het niemand opvalt~
Pakt snel de fles uit Bloes' hand en neemt nog een slok..

Hoeveel blogs móet je eigenlijk schrijven per week. 1? En is dat 145 euro per week.. dat is dus 145 euro voor zo'n stukkie??

Hmmm. ik ben dus te oud.
Later is nu
Gelukkig doen mijn kids de sitcoms niet na, Bloes..

ZE hebben wel eens geprobeerd, die zogenaamde 'grappige' filmpjes na te doen van "funniest homevideo's" en dat bleek toch wel zeer te doen
Later is nu
He, waar is die fles whiskey nou?/?

Dank Driem en Bloes, lief van jullie (zeg is het "geef Mims een complimentje-dag ofzo...? ), maar we hebben het hier wel oevr het Viva-forum. De dames hier hebben nog les gehad van Kjong en Bam voordat die mild werden ( ) , en hebben meer nodig dan een mooi verhaaltje. Die willen geprikkeld worden en anders zagen ze je bij je knieen om.

En ik geloof niet dat ik daar een geschikt tiepje voor ben, om omgezaagd te worden, hihi...
~neemt een laatste slok en geeft de fles aan Mims~

Cheers mate!

En toch vinnik dat je het kunt
Later is nu

Mmmmm, volgens mij zeg je dat alleen maar om mij te paaien omdat die laatste slok van je stiekem ook de laatste slok in de fles was. Grrrmbl!

heeeel kort: ik vind zeker dat mims het kan, maar ik zou ook toet het wel zien doen!!

bam je bent een heldin!

kus aan allen, ik hoop op een betere nacht dan gister......
Lieve Mims. Je hoeft geen columns te schrijven, maar blogs. Dat scheelt al weer. Vorig jaar was er Mamaroos, die schreef ook heel andere stukjes dan je misschien zou denken dat ze hier op viva willen lezen en die gooide hoge ogen (ze won bijna).

Ik zie graag allerlei blogs tegemoet over jouw leven van nu en de afgelopen jaren. De kleine stukjes tekst die ik hier en daar op het world wide web heb gezien waren kleine juweeltjes vol gevoel voor taal, humor en inkijkjes in iemands gedachtenwereld. Precies wat ze zoeken.

Maar goed, misschien komt het te vroeg. Gaan we je gewoon het komende jaar overtuigen dat je volgend jaar mee moet doen! (het gaat trouwens om drie stukjes per week, en 125 euro per week).

En dank je voor het vertrouwen Bentetje. Maar bloggen bij VOL en redactieschap bij vrouw.nl kosten al voldoende tijd en energie. Wel wat jammer dat ik daar niets voor krijg (financieel dan , bedoel ik, want het is wel leuk om te doen en er reacties op te krijgen en doordat ik soms recensies mag doen krijg ik boeken en cd's enzo, ook leuk!), vooral omdat vrouwonline natuurlijk ook van Sanoma is, net als Viva.nl......

Hier ventje BJ nog steeds thuis. Hopen dat ie vandaag opknapt.

Balen van hooikoorts Dream.

Kunnen de Bloesjes geen youtubehit worden met hun imitaties? Kan mamaBloes straks mee naar DWDD enzo!

Nog een beetje kunnen slapen Bam?
Eensch; Toet kan dat ook (en doet dat toch al heel verdienstelijk?) Maar ja, dan zit er niets anders op Mims; dan wordt het tóch een boek schrijven!

~zet koffie op de bar~

Ben een beetje geirriteerd. Aso heeft eind augustus vorig jaar de mogelijkheid om kennis te maken met badminton voor Oudste door haar neus geboord (want hij "ging mij niet uit de brand helpen" ???) en nu mailt hij dat ze in zijn Durp op dezélfde avond (= vrijdagavond) kan "batmintonnen". DIEPE ZUCHT.....

Het is gewoon bijna knap hoe die man het voor elkaar krijgt om elke week weer een reden te vinden om me te mailen, als hij nee krijgt de boel op de spits te drijven en vervolgens als de gebeten hond af te druipen.

Maar goed; wie wil er koffie!?

Driem, het zou inmiddels bij mij best ook hooikoorts kunnen zijn. Er ligt een geel stoflaagje op de auto's en ik schijn allergisch voor loofbomen . Of telt dat niet, hooikoortstechnisch?
de klier......

Môgge altezaam! koffie?
Ja lekker.. kopje thee erbij

Is het erg ver weg, Bloes, dat badminton? Wat een gedoe toch steeds.. ~zucht even mee~

Pfoei, 3 stukjes per week.. dat is gewoon een werkweek hoor! Dat weet ik niet of ik dat zou kunnen. Soms wel, maar andere keren niet. En als het zo'n moeten wordt...

Go Pimpel!

zeg maar wanneer ik moet stoppen hoor, met de cheersleaders. (was inderdaad al een eerdergenoemde term, maar ik vertiepte me de eerste keer en vond 'm wel leuk )

Maar graag niet dat ik moet stoppen wegens genomen sigaret, ofzo.

Madootje en Xop, voelt het nieuwe huis al wat als thuis? Of was dat gelijk zo? Bij mij kon daar nog wel eens een weekje ofzo overheen gaan.

Later is nu
Ik liep zaterdag door Den Haag. En had voor het eerst het gevoel dat het Mijn Stad niet meer was. Ging dus bijna twee jaar overheen. Ben dan nu dus blijkbaar echt een provinciaaltje geworden
De Aso-ex is Kampioen der Aso-exen. tssss.
Het huis voelt al verbazend veel als thuis. Ik ben alleen nog niet zo goed in lichtknopjes vinden in het donker Het huis moet dus nog een beetje "inslijten".

Mims, ik vind ook dat je jezelf tekort doet door te stellen dat je dat niet zou kunnen hoor.

Arme BJ. Hij mag zo langzamerhand wel weer eens beter zijn. Knapt hij wel wat op inmiddels Toet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven