Lederlook legging - pasvorm
vrijdag 20 september 2019 om 07:31
vrijdag 20 september 2019 om 07:42
Heb je al geprobeerd eens een maat kleiner te passen dan je eigenlijk draagt? Ze zijn zo elastisch en rekbaar dat dat soms wel mogelijk is zonder je te voelen als een "sausage in een te klein velletje".
Niks mis met een lederlook legging of tregging of jegging. Met een leuk bovenstuk zie je dat toch niet? Net zoiets als een skinny met rits.
Niks mis met een lederlook legging of tregging of jegging. Met een leuk bovenstuk zie je dat toch niet? Net zoiets als een skinny met rits.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 20-09-2019 07:43
0.44% gewijzigd
vrijdag 20 september 2019 om 07:43
En zelf :
vrijdag 20 september 2019 om 07:55
Ja, de beide voorbeelden zijn mooi. En illustreren mijns inziens dat er niets mis is met een legging, jegging of tregging.
Mensen denken volgens mij aan een witte legging onder een zwarte zomerrok......zoals op dit forum wel eens als voorbeeld benoemd is wanneer er een discussie ontstond over dit kledingstuk.
Mensen denken volgens mij aan een witte legging onder een zwarte zomerrok......zoals op dit forum wel eens als voorbeeld benoemd is wanneer er een discussie ontstond over dit kledingstuk.
vrijdag 20 september 2019 om 08:04
Ja, vind ik ook!
vrijdag 20 september 2019 om 08:34
Ik heb ze van spanx, zijn wel aan de
prijs maar zitten mooi en blijven goed zitten.
https://www.beenmode.nl/spanx-ready-to- ... r-leggings
prijs maar zitten mooi en blijven goed zitten.
https://www.beenmode.nl/spanx-ready-to- ... r-leggings
vrijdag 20 september 2019 om 08:41
vrijdag 20 september 2019 om 08:54
Ik vind het heel andere kledingstukken. Ik heb 1 echt suede broek en ondanks dat ie supermooi is heb ik em bijna niet aan want je kan em niet even makkelijk in de wasmachine gooien. Ook regent het best regelmatig en als ik op fiets naar mijn werk ging (half uur heen, half uur terug) moest ik zeker weten dat het niet ging regenen.CourtneyTT schreef: ↑20-09-2019 08:41Waarom voor namaak gaan als je ook the real thing kunt kopen? Toegegeven, echt leer is een stuk duurder, maar het gaat wel een leven lang mee. Bovendien gaat leer steeds beter zitten i.t.t. imitatieleer en wordt het alleen maar mooier naarmate het ouder wordt.
De 'look' is ook echt anders vind ik. En dan de prijs inderdaad. Mijn suedine legging was iets van 100 euro (nog wel prijzig) maar de suede broek was 500. Niet iedereen heeft dit geld (er voor over).
vrijdag 20 september 2019 om 10:00
CourtneyTT schreef: ↑20-09-2019 08:41Waarom voor namaak gaan als je ook the real thing kunt kopen? Toegegeven, echt leer is een stuk duurder, maar het gaat wel een leven lang mee. Bovendien gaat leer steeds beter zitten i.t.t. imitatieleer en wordt het alleen maar mooier naarmate het ouder wordt.
vrijdag 20 september 2019 om 10:06
Wie zegt dat ze ‘the real thing’ kan kopen? Niet iedereen heeft dezelfde portemonnee. Echt leer is het mooist, maar voor velen niet betaalbaar.CourtneyTT schreef: ↑20-09-2019 08:41Waarom voor namaak gaan als je ook the real thing kunt kopen? Toegegeven, echt leer is een stuk duurder, maar het gaat wel een leven lang mee. Bovendien gaat leer steeds beter zitten i.t.t. imitatieleer en wordt het alleen maar mooier naarmate het ouder wordt.
vrijdag 20 september 2019 om 12:39
Het is een Groningse designer en ze heeft een winkel daar met alleen haar eigen merk (en Wolford panty's). Je kunt het ook online kopen via Perfectly Basics.ninanoname schreef: ↑20-09-2019 10:41ladyday, mooie kleding van women by earn. Maar is het een winkel waar verschillende merken verkocht worden, of is het een designer met winkel in Groningen?
Ik vind het ontzettend mooi spul. Heb iets van 10 kledingstukken van haar en het blijft allemaal prachtig ondanks dat ik het heel veel draag/was.