Mode & Beauty alle pijlers

Lederlook legging - pasvorm

19-09-2019 22:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er hier ervaren met de leggings/treggings van nepleer? Ik heb 2 modellen in de kast liggen die bij enige tijd dragen erg beginnen af te zakken. Komt dit door het materiaal of heb domweg de verkeerde modellen gekocht?
Star² schreef:
20-09-2019 10:00
Afbeelding
Haha! Hier hadden we het laatst in een ander topic over. Als fervent drager van strakke leren broeken kan ik je vertellen dat deze scene absoluut niet realistisch is. Leren en suède broeken glijden echt aan. En naarmate je ze langer draagt nog meer.
lilalinda schreef:
20-09-2019 08:43
hoeveel buitelaars tel jij??
ik 1
Neehoor. Op het moment toen ik het postte al 3. Inmiddels zijn het vast al veel meer.
(Valt mee, merk ik)
Nothing happens for a reason
Ik draag ze van H&M, Only en America Today. Alledrie heel fijn, geen echt leder en toch mooi en draagbaar.
Nitflex schreef:
20-09-2019 13:16
Haha! Hier hadden we het laatst in een ander topic over. Als fervent drager van strakke leren broeken kan ik je vertellen dat deze scene absoluut niet realistisch is. Leren en suède broeken glijden echt aan. En naarmate je ze langer draagt nog meer.

Ik droeg ze vroegah voornamelijk tijdens het uitgaan, ik vond het vies tegenvallen dat aan- en uitglijden :rofl:
Een van de voordelen van kunstleer is het rekbare karakter. Hij kan jarenlang zijn vorm behouden als bekleding voor een bank of auto.
nicky_1 schreef:
20-09-2019 17:21
Een van de voordelen van kunstleer is het rekbare karakter. Hij kan jarenlang zijn vorm behouden als bekleding voor een bank of auto.

Mijn bank heeft geen knieën en beweegt doorgaans ook niet zoveel.
nicky_1 schreef:
20-09-2019 17:21
Ik vind het voornamelijk handig dat je een kunstlederen broek makkelijk kan reinigen, ik heb lederen en suède broeken maar trek ze eigenlijk nooit aan. Zit meteen kwijl van de honden op of een lekkere vetvlek.
Star² schreef:
20-09-2019 16:22
Ik droeg ze vroegah voornamelijk tijdens het uitgaan, ik vond het vies tegenvallen dat aan- en uitglijden :rofl:
Die van mij zijn allemaal een soort van gevoerd aan de binnenkant. Niet een losse voering, maar aan de binnenkant van het leer zit wel een soort materiaal. Ik heb alleen echt leren broeken, ik weet niet hoe het is met andere materialen.
blauwe_emmer schreef:
20-09-2019 19:36
Ik vind het voornamelijk handig dat je een kunstlederen broek makkelijk kan reinigen, ik heb lederen en suède broeken maar trek ze eigenlijk nooit aan. Zit meteen kwijl van de honden op of een lekkere vetvlek.
Ik heb gelukkig geen huisdieren, maar voor de rest ben ik niet voorzichtig met mijn leren en suède broeken/leggings. Leer leeft.
Ik heb er eentje van Only en die bevalt goed. Zakt totaal niet af.
Lucifer2018 schreef:
20-09-2019 07:43
Deze is mooi!
Heeeeeel erg mooi! (Maar ook heel duur zag ik :cry: )
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
https://eu.topshop.com/en/tseu/product/ ... rs-8987795

Deze is echt heel fijn. Lekkere warme en zachte binnenvoering en goede stretch. Vind heel veel niet lekker zitten omdat ze te weinig meerekken bij bijvoorbeeld de knieën. Deze is echt perfect.
Ik heb een bruine en zwarte van la dress, 4 jaar geleden gekocht. Ze blijven heel mooi. Ze hebben deze niet meer, maar wel een variant er op https://www.ladress.com/nl/products/sev ... 42000.html.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven