botstructuur gezicht
zaterdag 21 september 2019 om 17:24
Hangt van je genen af. Mijn moeder komt uit een lange lijn oude mensen met enorme bolle hoofden met vooral megawangen (fries/Achterhoeks), ik lijk ook die kant op te gaan
.
Die hoofden worden vanaf 50 steeds boller, en rond de 75 zakt het weer in.
Enorm leuk vooruitzicht, inclusief wangen tot op de sleutelbeenderen want een kort dik nekje zit ook in het pakket.
Mijn ene zusje lijkt op een kant via mijn vader, die hebben een mooi indianen achtig gezicht dat steeds bottiger wordt naarmate de leeftijd, inclusief prachtige jukbeenderen enzo.
Enorm leuk vooruitzicht, inclusief wangen tot op de sleutelbeenderen want een kort dik nekje zit ook in het pakket.
Mijn ene zusje lijkt op een kant via mijn vader, die hebben een mooi indianen achtig gezicht dat steeds bottiger wordt naarmate de leeftijd, inclusief prachtige jukbeenderen enzo.
zaterdag 21 september 2019 om 17:26
Geen idee. Als ik jou was zou ik me minder met ouderdom en uiterlijk gaan bezighouden. Je ziet het allemaal vanzelf wel, en er zijn echt belangrijkere dingen op de wereld. Het komt wat obsessief over, dat is echt niet gezond.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
zaterdag 21 september 2019 om 17:27
zaterdag 21 september 2019 om 17:28
haha. ik wil juist een wat breder gezicht. Ik vind mijn gezicht te lang.Het-groepje schreef: ↑21-09-2019 17:24Hangt van je genen af. Mijn moeder komt uit een lange lijn oude mensen met enorme bolle hoofden met vooral megawangen (fries/Achterhoeks), ik lijk ook die kant op te gaan.
En ik heb een aantal x deze test gedaan: https://www.prettyscale.com/
en steeeeeds komt er uit dat ik een lang gezicht hebt ''face too long''
bahbahhhh
zaterdag 21 september 2019 om 17:30
zaterdag 21 september 2019 om 17:33
Ik snap zeker je punt maar niet alles wat ik zie is ingebeeld. Snap dat het obsessief is of klinkt. Maar zulke dingen kunnen me gewoon irriterenSjulia schreef: ↑21-09-2019 17:30Ohhhh jij bent het weer! Heb je al meer gelezen over BDD? Je hebt therapeutische hulp nodig. Dit is niet de manier om gelukkig te worden.. jammer om te lezen dat je nog zoveel spanning ervaart rondom uiterlijk.. Je kan hier echt minder last van hebben, als je hulp zoekt.
zaterdag 21 september 2019 om 17:35
Jij had de waarschuwing ook serieus moeten nemen.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 17:28haha. ik wil juist een wat breder gezicht. Ik vind mijn gezicht te lang.
bahbahhhh
Dit is ook direct je ware probleem; je zelfbeeld. Ik weet zeker dat je meer geluk kan ervaren wanneer je hiermee aan het werk gaat. Echt.
zaterdag 21 september 2019 om 17:37
BDD heeft niks te maken met ingebeeld. Want ook lelijke mensen kunnen BDD hebben. Het heeft te maken met obsessie, angsten en zelfbeeld problemen. Je uiterlijk hoort niet zoveel invloed te hebben op jouw geluk, echt niet. Je gedrag is niet normaal en gezond. Je uiterlijk doet er niet echt toe, het probleem is je gedrag rondom je uiterlijk. En dat is onbegrijpelijk voor jou, en dat is wat BDD is. Kom op. Zoek een therapeut en bespreek dit.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 17:33Ik snap zeker je punt maar niet alles wat ik zie is ingebeeld. Snap dat het obsessief is of klinkt. Maar zulke dingen kunnen me gewoon irriteren![]()
zaterdag 21 september 2019 om 17:40
Wat moeten wij hier nu op zeggen? Als ik nu ga zeggen dat je ingevallen wangen krijgt dan heb jij wellicht een rotavond en ga je continue in de spiegel kijken om te checken of ik misschien gelijk heb. Het proces ga je niet tegen en ik hoop oprecht dat je je niet gaat wenden tot botox of wat dan ook want bijna niemand wordt daar mooier door.
zaterdag 21 september 2019 om 17:44
74% Chin to big, had ik. Bij mij in de familie krijgen de vrouwen een rond gezicht met hamsterwangen. Die grote kin is helemaal van mezelf helaas.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 17:28haha. ik wil juist een wat breder gezicht. Ik vind mijn gezicht te lang.
bahbahhhh
zaterdag 21 september 2019 om 17:49
Dankjewel klopt dat is zeker zo. Ben er wel er wel te veel mee bezig maar ben wel met meer dingen obsessief.
Het is bij mij geen interesse of helemaal doorslaan of iets
ga januari es kijken bij de huisarts en doorverwijzing vragen. voor obsessief gedrag.
zaterdag 21 september 2019 om 17:49
Wees nou eens blij met hoe je bent en stop met het onzeker zijn over iets dat je niet kunt veranderen. Je verpest je eigen leven door je bezig te houden met onbenulligheden. Je maakt je druk om je uiterlijk en vraagt je continu af of je wel knap genoeg bent. Stel nou dat je poeplelijk bent, dan is dat toch echt waar je het mee moet doen. Richt je eens op de nuttige zaken in het leven, want je bent toch wel meer dan alleen je lichaam?
zaterdag 21 september 2019 om 17:53
Nou het rare is juist dat ik op die test (zie het zelf ook hoor) steeds een lang gezicht heb, echt een lang.cappi schreef: ↑21-09-2019 17:40Wat moeten wij hier nu op zeggen? Als ik nu ga zeggen dat je ingevallen wangen krijgt dan heb jij wellicht een rotavond en ga je continue in de spiegel kijken om te checken of ik misschien gelijk heb. Het proces ga je niet tegen en ik hoop oprecht dat je je niet gaat wenden tot botox of wat dan ook want bijna niemand wordt daar mooier door.
niet ovaal maar lang. Maar als ik mensen vraag wat mijn gezichtsvorm is in reallife ( niet op foto) zeggen ze vaak '''rond''?? terwijl ik juist dat totaal niet heb op foto's maar ik heb dus wel een terugwijkende kin. en dikke wangen. Maar dat zie je niet op die fotos per se. die wangen vallen weg of zo?
als ik aan men zou vragen wat voor gezichtsvorm ik heb op fotos zouden ze sowieso lang zeggen. maar reallife lijkt die ronder door teruggetrokken kin en wangen denk ik?
zaterdag 21 september 2019 om 17:55
Ik snap het helemaal maar eerlijk is eerlijk het geen waar vrouwen op beoordeeld worden is toch wel vaak hun uiterlijk. (vooral door mannen)Hatchi schreef: ↑21-09-2019 17:49Wees nou eens blij met hoe je bent en stop met het onzeker zijn over iets dat je niet kunt veranderen. Je verpest je eigen leven door je bezig te houden met onbenulligheden. Je maakt je druk om je uiterlijk en vraagt je continu af of je wel knap genoeg bent. Stel nou dat je poeplelijk bent, dan is dat toch echt waar je het mee moet doen. Richt je eens op de nuttige zaken in het leven, want je bent toch wel meer dan alleen je lichaam?
Voor mannen meer druk op ''status''/gedrag etc. voor ons is uiterlijk wel belangrijk vaak.
En ik merk dat ik niet van leven kan genieten als ik me lelijk voel klinkt heel triest. Maar voel me blijer als ik me mooier voel.
ook belangrijk voor eerste indrukken enz.
zaterdag 21 september 2019 om 17:57
ik vind mensen met een ronder/breder gezicht vaker fotogeniekerMinkeDeWit schreef: ↑21-09-2019 17:4474% Chin to big, had ik. Bij mij in de familie krijgen de vrouwen een rond gezicht met hamsterwangen. Die grote kin is helemaal van mezelf helaas.
zaterdag 21 september 2019 om 18:08
Volgens mij is een mooie uitstraling veel belangrijker dan een perfect symmetrisch gezicht, of je nou een man of een vrouw bent. Een mooie uitstraling bereik je vooral door fysiek en mentaal gezond te leven en ervoor te zorgen dat je een beetje gelukkig bent.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 17:55Ik snap het helemaal maar eerlijk is eerlijk het geen waar vrouwen op beoordeeld worden is toch wel vaak hun uiterlijk. (vooral door mannen)
Voor mannen meer druk op ''status''/gedrag etc. voor ons is uiterlijk wel belangrijk vaak.
En ik merk dat ik niet van leven kan genieten als ik me lelijk voel klinkt heel triest. Maar voel me blijer als ik me mooier voel.
ook belangrijk voor eerste indrukken enz.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
zaterdag 21 september 2019 om 18:12
ik heb een slecht botstructuur. Ja dat zie ik sowieso al ja.
Maar vaak zit bij het voorhoofd het breedste punt van je hoofd bij veel mensen. Maar bij mij zit ie bij me jukbeenderen ongeveer.
Terwijl ik wel groot voorhoofd heb:P ( ) < heb het meer zo ( weinig ''hoeken'' dus sowieso al niet hartvormig helaas
zaterdag 21 september 2019 om 18:24
Pin je daar ook maar niet op vast. Ik heb een leuk rond koppie in het echt maar ben lelijk als de nacht op elke foto. Gelukkig deert het me geen moer.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 17:57ik vind mensen met een ronder/breder gezicht vaker fotogenieker![]()
zaterdag 21 september 2019 om 19:36
Je krimpt helemaal bij het ouder worden.
Je schedel ook.
Vooral de oogkassen worden groter, waardoor je ogen dieper komen te liggen.( Daar lijk je het oudst door, maar dat duurt nog wel even)
Je jukbeenderen krimpen ( minder breed) waardoor je huid slapper om je gezicht komt te liggen,
En je bovenkaak trekt zich ook terug, en dan komen die rimpels rondom je mond.
Ik zag laatst de eerste tekenen al in de spiegel, en ik kan niet wachten tot ik er schijt aan ga krijgen.
Accepteer het maar gewoon, het gaat gebeuren.
En ga niet allerlei kunst en vliegwerk laten doen om het tegen te gaan, daar wordt men echt niet mooier van.
Er zijn een hoop oudere dames die echt mooi oud worden, en zich er goed bij voelen.
Ik ben van plan het zelfde te doen.
Dat goed voelen moet wel lukken.
De rest zien we dan wel weer.
Je schedel ook.
Vooral de oogkassen worden groter, waardoor je ogen dieper komen te liggen.( Daar lijk je het oudst door, maar dat duurt nog wel even)
Je jukbeenderen krimpen ( minder breed) waardoor je huid slapper om je gezicht komt te liggen,
Ik zag laatst de eerste tekenen al in de spiegel, en ik kan niet wachten tot ik er schijt aan ga krijgen.
En ga niet allerlei kunst en vliegwerk laten doen om het tegen te gaan, daar wordt men echt niet mooier van.
Er zijn een hoop oudere dames die echt mooi oud worden, en zich er goed bij voelen.
Dat goed voelen moet wel lukken.
zaterdag 21 september 2019 om 19:45
zaterdag 21 september 2019 om 19:58
hoe weet je of je hoge of lage jukbeenderen hebt? snap dat nooit zo goed.lineola schreef: ↑21-09-2019 19:36Je krimpt helemaal bij het ouder worden.
Je schedel ook.
Dat goed voelen moet wel lukken.![]()
Hoe oud ben jij dan?