botstructuur gezicht
zaterdag 21 september 2019 om 20:01
Dat wel. maar echte lelijkheid kun je niet omheenmadamecannibale schreef: ↑21-09-2019 19:45Hij zegt “mouth too wide”, ik heb juist een kleine mond haha. Die test lijkt me niet betrouwbaar, daarnaast is schoonheid natuurlijk heel erg subjectief. Zorg gewoon goed voor jezelf en krijg wat meer zelfvertrouwen, daar wordt je een stuk knapper van dan van een breder hoofd.
misschien tegenover de breedte van je neus, of gezicht. Je moet ook niet glimlachen volgensmij maar ''droog'' kijken dan is mond het minst breed.
zaterdag 21 september 2019 om 20:25
Fijn dat je reageert op mijn post. Ik ben benieuwd wat jij “echte lelijkheid” vind.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 20:01Dat wel. maar echte lelijkheid kun je niet omheen
misschien tegenover de breedte van je neus, of gezicht. Je moet ook niet glimlachen volgensmij maar ''droog'' kijken dan is mond het minst breed.
Keur jij zelf mensen af op hun uiterlijk, denk je bijvoorbeeld slechter over ze wanneer ze niet knap zijn in jouw ogen?
zaterdag 21 september 2019 om 20:42
Hoe Hoog of laag de jukbeenderen moeten zitten weet ik ook niet precies, bij mij niet extreem hoog, maar wel breed genoeg.Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 19:58hoe weet je of je hoge of lage jukbeenderen hebt? snap dat nooit zo goed.
Hoe oud ben jij dan?en gaat de onderkaak niet ook terug wijken? of alleen de boven?
Ik zit in de buurt van 45.
Ik heb er erg lang jonger uitgezien, ik werd meestal 10 tot 15 jaar jonger geschat,
Maar ik zit nu in de overgang en ik zie er sinds kort stukken ouder uit.
De grijze haren blijven gek genoeg tot nu toe nog uit, maar de rimpels worden een stuk opvallender en dieper nu.
Het is heel snel gegaan, 2 jaar geleden had ik me dit nog niet zo voorgesteld.
zaterdag 21 september 2019 om 21:03
Misschien moet je gewoon naar je ouders kijken, hoe zien zij eruit.
Hoe worden zij oud.
Dat is nog altijd de beste vergelinking denk ik.
Ik ga denk ik wat betreft gezicht veel op m' n moeder lijken.
En dan mag ik blij zijn, als dat zo gaat.
Ik heb heb alleen niet haar haar genen.
Zij werd al grijs voor haar 30ste.
M'n vader begon pas grijs te worden rond 55, en dan was t nog maar minimaal.
Ik vind het ergens ook helemaal niet erg, dat ik er ouder uit ga zien.
Het hoort er gewoon bij, en ik ben ook wel heel nieuwsgierig over wat het allemaal gaat worden.
Hoe worden zij oud.
Dat is nog altijd de beste vergelinking denk ik.
Ik ga denk ik wat betreft gezicht veel op m' n moeder lijken.
En dan mag ik blij zijn, als dat zo gaat.
Ik heb heb alleen niet haar haar genen.
Zij werd al grijs voor haar 30ste.
M'n vader begon pas grijs te worden rond 55, en dan was t nog maar minimaal.
Ik vind het ergens ook helemaal niet erg, dat ik er ouder uit ga zien.
Het hoort er gewoon bij, en ik ben ook wel heel nieuwsgierig over wat het allemaal gaat worden.
zaterdag 21 september 2019 om 21:36
Hmm meer dat ik me wel kan voorsteller dat iemand die knap is een veel beter leven heeft.madamecannibale schreef: ↑21-09-2019 20:25Fijn dat je reageert op mijn post. Ik ben benieuwd wat jij “echte lelijkheid” vind.
Keur jij zelf mensen af op hun uiterlijk, denk je bijvoorbeeld slechter over ze wanneer ze niet knap zijn in jouw ogen?
Bijv zou het heel kut vinden als mijn ex een meisje krijgt die knapper dan mij is. Dus in die zin raak ik meer gefascineerd door mooie meiden.
Maar behandel lelijke mensen niet slechter, er is alleen wel minder interesse naar mensen die ik persoonlijk niet aantrekkelijk vindt.
Als ik een te knap meisje zie in de stad dan denk ik ook vaker wauw..... en zou dan ook jaloers zijn als mijn vriend (als ik die had) op de zelfde manier naar haar kijkt als ik dat doe. Want dat bevestigd dan weer.
heb liever dat ie haar dan uiteraard minder bijzonder vindt.
zaterdag 21 september 2019 om 21:38
Wat voor vorm gezicht heb jij dan? Ja zie dat vaker bij mensen dan zien ze er heel lang erg goed uit uit voor de leeftijd en dan ineens binnen 2 jaar gaat het altijd heel snel? raar vind ik dat altijd. Want bij sommige gaat het geleidelijk maar die zien er soms ook al vroeger oud uit.lineola schreef: ↑21-09-2019 20:42Hoe Hoog of laag de jukbeenderen moeten zitten weet ik ook niet precies, bij mij niet extreem hoog, maar wel breed genoeg.
Ik zit in de buurt van 45.
Ik heb er erg lang jonger uitgezien, ik werd meestal 10 tot 15 jaar jonger geschat,
Maar ik zit nu in de overgang en ik zie er sinds kort stukken ouder uit.
De grijze haren blijven gek genoeg tot nu toe nog uit, maar de rimpels worden een stuk opvallender en dieper nu.
Het is heel snel gegaan, 2 jaar geleden had ik me dit nog niet zo voorgesteld.
zaterdag 21 september 2019 om 21:39
zaterdag 21 september 2019 om 22:29
Leuke test
35% you’re ugly!
Kin te groot, ogen te ver uit elkaar, te dikke en korte neus. Gezicht is niet symmetrisch en mijn mond is te klein voor mijn neus.
Maar mijn gezicht heeft een mooie vorm en mijn voorhoofd heeft een normaal formaat!
Tja, selfies werken dus niet goed met deze test.
Maar in mijn familie worden ze mooi uit, geen hangwangen, wel plezierrimpels.
De botstructuur veranderd niet nadat je uitgegroeit bent, alleen het puntje van je neus en je oren kunnen groter worden want dat is kraakbeen en groeit door. De boel gaat gewoon wat verzakken verrimpelen door de zwaartekracht en het verminderen van de elasticiteit van de huid.
Kin te groot, ogen te ver uit elkaar, te dikke en korte neus. Gezicht is niet symmetrisch en mijn mond is te klein voor mijn neus.
Maar mijn gezicht heeft een mooie vorm en mijn voorhoofd heeft een normaal formaat!
Tja, selfies werken dus niet goed met deze test.
Maar in mijn familie worden ze mooi uit, geen hangwangen, wel plezierrimpels.
De botstructuur veranderd niet nadat je uitgegroeit bent, alleen het puntje van je neus en je oren kunnen groter worden want dat is kraakbeen en groeit door. De boel gaat gewoon wat verzakken verrimpelen door de zwaartekracht en het verminderen van de elasticiteit van de huid.
zondag 22 september 2019 om 10:34
En wat nou als ze niet knapper dan jij blijkt, maar dat je ex valt op haar innerlijk? Misschien blijkt dat ze veel liever, intelligenter en vrolijker is dan jij. En dat ze sportief is. Uitblinkt in een sport. Misschien speelt ze prachtig viool. Wie weet is ze ook nog een succesvol chirurg. En dan? Waar ga je je dan druk over maken?Desperatewomen schreef: ↑21-09-2019 21:36Hmm meer dat ik me wel kan voorsteller dat iemand die knap is een veel beter leven heeft.
Bijv zou het heel kut vinden als mijn ex een meisje krijgt die knapper dan mij is. Dus in die zin raak ik meer gefascineerd door mooie meiden.
Maar behandel lelijke mensen niet slechter, er is alleen wel minder interesse naar mensen die ik persoonlijk niet aantrekkelijk vindt.
Als ik een te knap meisje zie in de stad dan denk ik ook vaker wauw..... en zou dan ook jaloers zijn als mijn vriend (als ik die had) op de zelfde manier naar haar kijkt als ik dat doe. Want dat bevestigd dan weer.
heb liever dat ie haar dan uiteraard minder bijzonder vindt.
Houd je eens met jezelf bezig. Niet meer met die ex. Die ex is verleden tijd.
En je moet jezelf accepteren zoals je bent.
Wat wil je bereiken in het leven? Ga je er nog iets van maken of blijf je zo oppervlakkig met je uiterlijk bezig?
dinsdag 24 september 2019 om 13:48
3 keer de test gedaan met 3 verschillende foto's:
72%
46% (omdat ik oa lachend op de foto stond)
64%
Dus totaal nikszeggend zo'n site. En ook heel gevaarlijk voor mensen als TO om daar hun eigenwaarde uit te halen.
TO, die eigenwaarde haal je uit jezelf. Niet uit wat anderen van je vinden en vooral niet uit zo'n test op een website.
72%
46% (omdat ik oa lachend op de foto stond)
64%
Dus totaal nikszeggend zo'n site. En ook heel gevaarlijk voor mensen als TO om daar hun eigenwaarde uit te halen.
TO, die eigenwaarde haal je uit jezelf. Niet uit wat anderen van je vinden en vooral niet uit zo'n test op een website.