Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
21-09-2019 22:07
Jij bent ook afgekeurd toch?
Zie, daar heb je het al........

*sarcasmemodus kan niet meer uit*
Ja.

Maar ik kan nog wel op een forum schrijven :jump:

(maar sorry, nu ga ik echt naar bed, zaterdagavond even na tienen, na een middagslaapje, op Jullie Belastingcenten :cheers: )
Solomio schreef:
21-09-2019 21:13
Mijn autisten werken niet, omdat ik ermee akkoord ging dat ze thuis rondhingen.
Ja, serieus, zo denken mensen echt.
En omdat het geschreven wordt door een (voor mij) onbekende forummer zou het me niet moeten raken.
Maar dat mislukt nogal.
Begrijpelijk. Het is ook echt ver over de grens.
Hoop dat de steun die je hier en in het betreffende topic je wat tegenwicht geeft.

Volgens mij heb jij een prima job gedaan met je 2 jongens!
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2019 21:30
Ik heb haar gestaft. Gatverdegatver.
Ik ook.. Was eerste keer. Plaatsvervangend boos.
Het was geen mening meer maar gemeen. Kwetsend.
Solomio schreef:
21-09-2019 22:02
Ik denk dat ik redelijk realistisch ben: natuurlijk had ik dingen beter kunnen doen, maar in de grote lijn heb ik mijn kinderen datgene meegegeven wat zij nodig hadden.
Dat is het belangrijkste. De dingen meegeven die belangrijk zijn en die ze aankunnen. En ik denk dat alle ouders van (bijna)volwassen kinderen regelmatig denken 'had ik dat maar anders gedaan'.
prada schreef:
21-09-2019 22:35
Dat is het belangrijkste. De dingen meegeven die belangrijk zijn en die ze aankunnen. En ik denk dat alle ouders van (bijna)volwassen kinderen regelmatig denken 'had ik dat maar anders gedaan'.
Nooit. Beter kan niet.
benmamma schreef:
21-09-2019 22:31
Begrijpelijk. Het is ook echt ver over de grens.
Hoop dat de steun die je hier en in het betreffende topic je wat tegenwicht geeft.

Volgens mij heb jij een prima job gedaan met je 2 jongens!
Dat zeker. Gelukkig word ik daarin nooit teleurgesteld.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Suðri schreef:
Nooit. Beter kan niet.
Jij bent de uitzondering.

David Dunning
quattro-stagioni schreef:
21-09-2019 22:03
Ik vermoed sarcasme, want ik herken wat Solo schrijft. Ik heb ook een nest autisten uitgebroed. Gelukkig zat er wel een geek tussen die met open armen werd verwelkomd op de ICT-werkvloer en zowaar een leven kon krijgen (na jaren drama op school en zo, allemaal mijn schuld natuurlijk).
Ja Solo kennende inderdaad sarcasme maar het kwam zo verdrietig/serieus over dat ik echt dacht dat ze eraan twijfelde.

Jij ook sterkte met je nest autisten. Gelukkig heb je een geek om de boel te compenseren.
Suðri schreef:
Nooit. Beter kan niet.
Uiteraard de uitzonderingen daargelaten :thumbsup:
Solomio schreef:
21-09-2019 22:37
Jij bent de uitzondering.
Vanzelfsprekend
prada schreef:
21-09-2019 22:38
Ja Solo kennende inderdaad sarcasme maar het kwam zo verdrietig/serieus over dat ik echt dacht dat ze eraan twijfelde.

Jij ook sterkte met je nest autisten. Gelukkig heb je een geek om de boel te compenseren.
Ik schreef hier een keer dat de behandelaren mij regelmatig complimenteerden met hoe ik het aangepakt heb (en nog steeds aanpak) met mijn jongens.
Kwam iemand me ook even uit de droom helpen, want behandelaren zeggen dat om de behandelrelatie in stand te houden, daar moest ik verder niet teveel van geloven.
:proud:

David Dunning
Solomio schreef:
21-09-2019 22:44
Ik schreef hier een keer dat de behandelaren mij regelmatig complimenteerden met hoe ik het aangepakt heb (en nog steeds aanpak) met mijn jongens.
Kwam iemand me ook even uit de droom helpen, want behandelaren zeggen dat om de behandelrelatie in stand te houden, daar moest ik verder niet teveel van geloven.
Ohh wat erg. En dat er dus echt mensen bestaan die dat ook nog eens serieus menen. :there:
prada schreef:
21-09-2019 22:57
Ohh wat erg. En dat er dus echt mensen bestaan die dat ook nog eens serieus menen. :there:
Ik heb een bijzonder goede behandelrelatie met de behandelaar van mijn jongste, dus we hebben er samen om gelachen.

David Dunning
RikM schreef:
21-09-2019 20:55
... want hoe weet je dan dat Pietje eigenlijk Kees is?
Als Pietje zegt dat hij ook Kees is, die een permaban kreeg?
Solomio schreef:
21-09-2019 22:59
Ik heb een bijzonder goede behandelrelatie met de behandelaar van mijn jongste, dus we hebben er samen om gelachen.
Gelukkig maar. :thumbsup:
ModeratorViva schreef:
21-09-2019 00:34
Bij een perma wordt er niet meteen geband op Ip adres, dit gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen. Als er onduidelijkheid is kan er altijd gemaild worden en dan zullen wij het beoordelen. Kortom; geen zorgen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste moderator,
Ik vind een permaban echt niet van deze tijd. Vind het een beetje gevangenisachtig klinken. Een permaban hoort bij iemand die echt iets ontzettend verschrikkelijks heeft gedaan. Niet bij iemand die een waarschuwing kreeg om niks, een 24 uursban kreeg omdat hij off-topic ging, een 48uurs ban kreeg vanwege de sfeer, een weekban kreeg voor op-de-man in één berichtje, een maandban omdat u stafjes kreeg van mensen die er lol aan hebben om iemand te staffen. En na dat rijtje de permaban dan volgt.

Kan u niets anders bedenken, bij 2 x een maandban dan een 2maanden ban. Maar géén permanban. Zo 'niet van deze tijd' op een openbaar forum.
LOEP ME MAAR aub.
Mmm... we mogen geen discussie voeren over Zwarte Piet, maar ondertussen verschijnen er wel advertenties voor Sinterklaasshows in topics in de pijler actueel. Is dat niet een beetje olie op het vuur gooien?
prada schreef:
Nee
Maartje2016 schreef:
22-09-2019 00:04
Mmm... we mogen geen discussie voeren over Zwarte Piet, maar ondertussen verschijnen er wel advertenties voor Sinterklaasshows in topics in de pijler actueel. Is dat niet een beetje olie op het vuur gooien?

Alleen als je dat zo wilt zien.
Jee Mir, wat een kutreacties kreeg je! Sommige mensen weten echt elke redelijke uitleg te gebruiken om onredelijk te reageren :hug:
Solomio schreef:
21-09-2019 22:44
Ja precies. Daar heb je zelfs acteerlessen voor in de opleiding, of de behandelaar is net die afspraak ziek en dan zit er een 'vervanger' van een castingbureau die dat dan op zich neemt.
Zo gaat dat.
Solomio schreef:
21-09-2019 22:02
Ik denk dat ik redelijk realistisch ben: natuurlijk had ik dingen beter kunnen doen, maar in de grote lijn heb ik mijn kinderen datgene meegegeven wat zij nodig hadden.

Achteraf had je altijd dingen anders en beter kunnen doen, maar zie dat maar eens hoe je dat doet, als je er middenin zit :hug:
En wie weet was dat helemaal niet beter geweest.
Later is nu
Solomio schreef:
21-09-2019 21:18
Het blijft me verbijsteren, hoe mensen denken, hoe mensen gewoon geen enkel respect denken te hoeven hebben voor anderen. Hoe mensen een gebrek aan empathie blijkbaar als volstrekt normaal zien.
En maar blijven roeptoeteren over al die werkschuwe bijstandspiepeltjes en immigranten.
Gatverdegatver.
Nou zeg dat.
Het blijft gewoon k*t zulke dingen naar je hoofd krijgen ook al weet je dat het kant nog wal raakt.
:hug:
I like being a mess. It's who I am.
Solomio schreef:
21-09-2019 22:59
Ken je de term "ziektewinst"? ;-)

(ik heb een nogal sarcastische bui vandaag, waarvoor ik me alvast excuseer).
AllyMcBeal schreef:
22-09-2019 10:39
Nou zeg dat.
Het blijft gewoon k*t zulke dingen naar je hoofd krijgen ook al weet je dat het kant nog wal raakt.
:hug:
Groetjes uit de onderkant van de samenleving. Ik heb net mijn drie hoofddoeken opgedaan en ga dadelijk vier kratten Schultenbrau kopen. Gewoon omdat het kan van Jullie Belastingcenten.

;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven