Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan dit naar napraat, want er klopt zo niks meer van.
Niq schreef:
22-09-2019 12:06
Kan dit naar napraat, want er klopt zo niks meer van.
Toch een soort talent als je zo vaak iets weet te posten dat helemaal niets toevoegt aan de lopende discussie.
Lukt jou toch in heel veel verschillende topics iedere keer weer opnieuw. Knap hoor.
klavertje-vier2019 schreef:
22-09-2019 13:19
Toch een soort talent als je zo vaak iets weet te posten dat helemaal niets toevoegt aan de lopende discussie.
Lukt jou toch in heel veel verschillende topics iedere keer weer opnieuw. Knap hoor.
Jij hebt mijn andere tekst blijkbaar niet meegekregen.
En wat een dom gelul, alsof ik nergens iets toevoeg.
Niq schreef:
22-09-2019 13:27
Jij hebt mijn andere tekst blijkbaar niet meegekregen.
En wat een dom gelul, alsof ik nergens iets toevoeg.
Ik heb je vorige tekst gezien hoor, dat je deze discussie onzin vindt omdat het in jouw optiek maar een weinig OP's zijn die gewist worden.
En ook dat je iedere discussie dan verder onzin vindt, omdat het niet jouw mening is dat het een grote ergernis is.
En dat je nergens iets toevoegt is geen dom gelul, maar dat is mijn mening, en is gebaseerd op het feit dat ik nog nooit een interessante bijdrage gelezen heb van je.
Nee, jij bent intens belangrijk en van toegevoegde waarde. Schei toch uit.
Niq schreef:
22-09-2019 13:35
Nee, jij bent intens belangrijk en van toegevoegde waarde. Schei toch uit.
Dankjewel dat je mijn punt direct zo duidelijk bevestigt.
Voor die twee in mod topic bezig zijn;
Kinders toch doe eens even rustig .. Dit gaat nergens over.
Misschien een goed idee om mijn berichten te staffen :high5:
Ja ma :-)
Niq schreef:
22-09-2019 13:41
Misschien een goed idee om mijn berichten te staffen :high5:
Zou niet in me opkomen. Staffen doe ik niet aan, als iets me dwars zit, dan zeg ik het wel tegen de betrokkene. Daar ga ik niet stiekem over klikken bij de Mods.
Maar dat je het zo'n goed idee vindt, zegt wellicht meer over jouw staf-gedrag?
Er zijn de afgelopen dagen heel wat bannen voor off-topic op het CM gegeven zeker?
Mijn bericht staat nog in de wacht voor controle.
feow schreef:
22-09-2019 11:53
O, ik ben te lui om op te voeden, dus dat weet ik niet hoor.
Als ze vragen hebben doe ik mijn wekelijkse workout (ik lift dan mijn wenkbrauw) en als ik heel fit vraag ik daarbij “Google stuk?”
:rofl:
PoesinBoots schreef:
22-09-2019 14:41
Helder!

En wat gaat er gebeuren om Napraat overzichtelijk te houden?
Discussie in het discussietopic?
madamzonderm schreef:
22-09-2019 14:51
Discussie in het discussietopic?

Ik vraag het aan de mods.
PoesinBoots schreef:
22-09-2019 14:52
Ik vraag het aan de mods.
Hier heb je geen mods voor nodig.
quattro-stagioni schreef:
22-09-2019 10:40
Ken je de term "ziektewinst"? ;-)

(ik heb een nogal sarcastische bui vandaag, waarvoor ik me alvast excuseer).

Ik heb fibromyalgie, mijn oudste kind ook. Ooit was er een forumster, die beweerde dat ik mijn kind ziek gemaakt had, want ik had (uiteraard) niets gedaan dan lui op de bank gelegen en dat was 'voorleven' geweest. Oudste dacht (onbewust natuurlijk) dat leven zo hoorde en had zo ook 'pijn' gekregen. En dat alles vanwege die ziektewinst. Uiteraard. Kon ik nog zo vertellen dat ik juist m'n pijn zoveel mogelijk negeer en met de kinderen veel op stap ging, naast m'n werk en normale drukte, was niet zo. Stempel erop en klaar.

Zo'n opmerking doet helaas ook pijn.
Later is nu
Goh, het is tegenwoordig juichenswaardig als een alleenstaande moeder werkt.
Suðri schreef:
22-09-2019 16:08
Dat ligt er ook maar aan wie reageert, natuurlijk. Er moet toch iemand komen posten dat ze haar kinderen verwaarloost.
Dreamer schreef:
22-09-2019 15:40
Ik heb fibromyalgie, mijn oudste kind ook. Ooit was er een forumster, die beweerde dat ik mijn kind ziek gemaakt had, want ik had (uiteraard) niets gedaan dan lui op de bank gelegen en dat was 'voorleven' geweest. Oudste dacht (onbewust natuurlijk) dat leven zo hoorde en had zo ook 'pijn' gekregen. En dat alles vanwege die ziektewinst. Uiteraard. Kon ik nog zo vertellen dat ik juist m'n pijn zoveel mogelijk negeer en met de kinderen veel op stap ging, naast m'n werk en normale drukte, was niet zo. Stempel erop en klaar.

Zo'n opmerking doet helaas ook pijn.
Ja dat weet ik nog. Raar mens. Ik geloof dat ze het op haar eigen heel speciale manier nog goed bedoelde ook, maar kom op zeg.
Betty_Slocombe schreef:
22-09-2019 16:13
Dat ligt er ook maar aan wie reageert, natuurlijk. Er moet toch iemand komen posten dat ze haar kinderen verwaarloost.
Ik vind beiden kolder.
Suðri schreef:
22-09-2019 16:08
Moet ik even voor je juichen? Komt ie:

Afbeelding

Jij stoere vrouw jij.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 16:20
Moet ik even voor je juichen? Komt ie:

Afbeelding

Jij stoere vrouw jij.
Ik ben ook nog psychiatrisch patiënt en fysiek chronisch ziek, dus ik verdien heeeeeeeeel veel juichjes.
Suðri schreef:
22-09-2019 16:21
Ik ben ook nog psychiatrisch patiënt en fysiek chronisch ziek, dus ik verdien heeeeeeeeel veel juichjes.
Open een topic, dan komen de juichjes vanzelf toestromen.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 16:26
Open een topic, dan komen de juichjes vanzelf toestromen.
Nee, want dat vind ik nou juist zo’n onzin. Het lijkt me vrij normaal dat je werkt als je daar toe in staat bent. Maar schijnbaar vinden anderen dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven