Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 23 september 2019 om 13:26
Waarom zou je er niet op ingaan, het is geen trolltopic toch?
maandag 23 september 2019 om 13:36
Mijn heer des huizes is echt geen prins hoor! Hij zeemt zelfs ramen (die bij ons op zeemhoogte zitten)
maandag 23 september 2019 om 13:41
Weet niet hoor net lid en dan meteen zo'n dramaqueen post. Maar het kan natuurlijk ook goed dat het echt is en dat TO vind dat de hele wereld om haar draait.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 23 september 2019 om 13:45
Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2019 13:39Nee dat kan niet. Supermoeder zou precies weten hoe ze met deze Netelige Toestand om moet gaan.
Verder gelezen, veel te Vlaams ook deze.
maandag 23 september 2019 om 13:47
Nee joh, alleen al dat ik kan de poll niet weghalencharlottew88 schreef: ↑23-09-2019 13:41Weet niet hoor net lid en dan meteen zo'n dramaqueen post. Maar het kan natuurlijk ook goed dat het echt is en dat TO vind dat de hele wereld om haar draait.
maandag 23 september 2019 om 13:51
Hier helaas ook.
maandag 23 september 2019 om 13:59
HUh? Wat is de reden dan: meelij hebben?AllyMcBeal schreef: ↑23-09-2019 13:58Ik heb een waarschuwing omdat ik medelijden had met Solo' zoon![]()
in het bijstandstopic. Echt hier valt me de bek van open.
Dat is wel heel erg natuurlijk.
maandag 23 september 2019 om 14:00
Jij hebt een waarschuwing? Waarvoor in godsnaam?AllyMcBeal schreef: ↑23-09-2019 13:58Ik heb een waarschuwing omdat ik medelijden had met Solo' zoon![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 23 september 2019 om 14:00
En wie staft er zoiets?AllyMcBeal schreef: ↑23-09-2019 13:58Ik heb een waarschuwing omdat ik medelijden had met Solo' zoon![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 september 2019 om 14:01
En die kwetsende posts van Geronimo zijn gewoon blijven staan.AllyMcBeal schreef: ↑23-09-2019 13:58Ik heb een waarschuwing omdat ik medelijden had met Solo' zoon![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 23 september 2019 om 14:01
maandag 23 september 2019 om 14:02
Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2019 13:39Nee dat kan niet. Supermoeder zou precies weten hoe ze met deze Netelige Toestand om moet gaan.
Ja die zou veel vaker komen reageren ook. En is wel zo carrièrevrouw dat ze geen 3 dagen per week gastouder voor haar nichtje is.
maandag 23 september 2019 om 14:03
Wat intens dom. Onvoorstelbaar.AllyMcBeal schreef: ↑23-09-2019 14:01provoceren staat er.
Ik heb echt geen idee en natuurlijk was die opmerking niet lief bedoeld naar Geronimo want waarom zou ik medelijden hebben anders.
Maar mijn god niet lief is vreselijk.![]()