Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 25 september 2019 om 10:25
Niet open klikken, zie je de inhoud niet.quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 10:23Kun je aparte topics ook verbergen? Ik word zo moedeloos van het "ze kunnen wel maar willen niet werken" gedram op het bijstandstopic![]()

woensdag 25 september 2019 om 10:28
quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 10:23Kun je aparte topics ook verbergen? Ik word zo moedeloos van het "ze kunnen wel maar willen niet werken" gedram op het bijstandstopic![]()
Uit je 'gereageerd'-lijst verwijderen, dat scheelt al wat.

woensdag 25 september 2019 om 10:29
Mijn ouders zijn op 24 september 1969 getrouwd. Ze hebben de 25 jaar aangetikt wat een enorme prestatie is gezien hun karakters.
Toen na 10 keer we gaan scheiden het toch maar eens doorgezet. Beste beslissing ooit.
Onaardig van mij? Misschien maar het was ook echt een mismatch waar je niet snel een betere van zal vinden.
Toen na 10 keer we gaan scheiden het toch maar eens doorgezet. Beste beslissing ooit.
Onaardig van mij? Misschien maar het was ook echt een mismatch waar je niet snel een betere van zal vinden.

woensdag 25 september 2019 om 10:32
Het mooie van klikbeet is dat het nergens over hóeft te gaan. Je hebt al geklikt, dat is het belangrijkste. Wat kan hun het schelen wat je daarna nog op die pagina doet.

woensdag 25 september 2019 om 10:42

woensdag 25 september 2019 om 10:49
Ik heb het ook altijd ontzettend moeilijk met noodknoppen of laatst een noodkoord (?) in een hotel. Dan moet ik mezelf echt inhouden.quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 10:45't Is net als "druk niet op de rode knop". Tóch drukken
Ik heb hem inmiddels uit mijn favolijst verwijderd.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 25 september 2019 om 10:53
Erg hedoornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 10:49Ik heb het ook altijd ontzettend moeilijk met noodknoppen of laatst een noodkoord (?) in een hotel. Dan moet ik mezelf echt inhouden.

woensdag 25 september 2019 om 11:04
Geen idee! Wij zitten in het vliegtuig ook altijd bij de nooduitgang (meer beenruimte) en ik zou zo graag eens die nooddeur openmaken.quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 10:53Erg hezou dat een soort sluimerende rebellie in ons zijn?
Nee nee, ik doe het niet hoor.

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 25 september 2019 om 11:09
Ik ben altijd zo bang dat ik die neiging niet kan onderdrukken en het toch doe. Koekkoek.doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 11:04Geen idee! Wij zitten in het vliegtuig ook altijd bij de nooduitgang (meer beenruimte) en ik zou zo graag eens die nooddeur openmaken.
Nee nee, ik doe het niet hoor.![]()

woensdag 25 september 2019 om 11:52
Ik begrijp je aversie volkomen.quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 10:23Kun je aparte topics ook verbergen? Ik word zo moedeloos van het "ze kunnen wel maar willen niet werken" gedram op het bijstandstopic![]()
Al moet ik eerlijk toegeven dat de discussie over de wel kunnen maar niet willen ook wel terecht is.
En dan bedoel ik niet dat een alleenstaande moeder haar kinderen om 5:00 bij de opvang zou moeten brengen. Maar er zijn wel mensen die het wel zouden kunnen.
Tijden re integratie trajecten waren er een aantal gemotiveerd en blij met kansen. Maar ook een stel die zeiden er geen zin in te hebben, structureel minimaal een half uur te laat kwamen.
Het roepen geen zin te hebben kan ook allerlei redenen hebben hoor. Dus kijken of er een achterliggende reden is.
Het is verder een discussie als de zp discussie. Roepen en niet luisteren naar de ander.
Jammer en frustrerend.
Dat je uit je reageerlijst hebt verwijderd is slim denk ik.
Er is een verleidelijk iets.. Willen uitleggen hoe het werkt, dat het niet zwart wit is. Dat je niet zomaar vrijstelling van sollicitatie krijgt...
Enne... Je bent een sterk, topwijf!!
woensdag 25 september 2019 om 12:27
Wij zitten in een tijdelijke huurwoning met een koord en knoppen.doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 10:49Ik heb het ook altijd ontzettend moeilijk met noodknoppen of laatst een noodkoord (?) in een hotel. Dan moet ik mezelf echt inhouden.
Is altijd feest als de kleinkinderen komen, of uberhaupt visite want het licht in het toilet heeft geen schakelaar dus men wil dat uit doen als ze klaar zijn en dan drukken ze op de hulp knop

I like being a mess. It's who I am.

woensdag 25 september 2019 om 12:31
AllyMcBeal schreef: ↑25-09-2019 12:27Wij zitten in een tijdelijke huurwoning met een koord en knoppen.
Is altijd feest als de kleinkinderen komen, of uberhaupt visite want het licht in het toilet heeft geen schakelaar dus men wil dat uit doen als ze klaar zijn en dan drukken ze op de hulp knop![]()
Mag je komen helpen kont afvegen

Ik moest aan je denken tijdens het hardlopen net! Ik heb een lange playlist Guilty Pleasures die ik shuffle tijdens het hardlopen, en toen kwam Barry White langs.

woensdag 25 september 2019 om 12:34
Nee, het is 25 september. Tenminste, dat zei de Jumbofolder. En Hart van Nederland ook, dus het moet wel waar zijn. https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... era-hoera/
En weer een Gretha-topic. Het zal wel zijn omdat ik zelf ook een asperge ben dat ik er zo chagrijnig van word.
woensdag 25 september 2019 om 12:34
EenschBetty_Slocombe schreef: ↑24-09-2019 21:13Ik fiets morgen even langs het KDV waar mijn kinderen vroeger zaten om de leiding daar een knuffel te geven (of nou ja, een hand, want dat ik vind wel intiem genoeg). Kan zijn dat die al die tijd ook klaagzangen hielden op diverse internetfora maar voor mijn gebroed waren ze hartverwarmend.
Later is nu

woensdag 25 september 2019 om 12:47
Betty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 12:34
En weer een Gretha-topic. Het zal wel zijn omdat ik zelf ook een asperge ben dat ik er zo chagrijnig van word.
Pijler heb ik geblokkeerd, maar laat me raden, het kind wordt met de grond gelijk gemaakt door de usual suspects?
woensdag 25 september 2019 om 12:48
https://vimeo.com/193086581
Oh deze echt geweldig was dat.
Ik vond trouwens bijna alle muziek uit de serie heerlijk.
I like being a mess. It's who I am.

woensdag 25 september 2019 om 12:53
Ja, maar ze zijn eigenlijk heel erg bezorgd om haar want ze is gek tenslotte dus zij kan er niets aan doen dat die nare klimaatmensen haar voor hun karretje gespannen hebben.

woensdag 25 september 2019 om 12:58
Wat mensen allemaal niet uitkramen als ze vinden dat iemand hun comfortabele leventjes 'bedreigen'.Betty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 12:53Ja, maar ze zijn eigenlijk heel erg bezorgd om haar want ze is gek tenslotte dus zij kan er niets aan doen dat die nare klimaatmensen haar voor hun karretje gespannen hebben.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 25-09-2019 12:58
0.14% gewijzigd

woensdag 25 september 2019 om 12:58
PoesinBoots schreef: ↑25-09-2019 12:41In de lift op mijn werk hadden we zo'n noodknop.
Als je die langer dan 3 seconden inhield werd je doorverbonden met de centrale.
Maar daar kon ik men dan wel gewoon deuntjes op spelen. Als ik men dat maar niet langer dan 3 seconden vasthield.