Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quattro-stagioni schreef:
25-09-2019 10:23
Kun je aparte topics ook verbergen? Ik word zo moedeloos van het "ze kunnen wel maar willen niet werken" gedram op het bijstandstopic :cry:
Niet open klikken, zie je de inhoud niet.
Kun je aparte topics ook verbergen? Ik word zo moedeloos van het "ze kunnen wel maar willen niet werken" gedram op het bijstandstopic :cry:

Uit je 'gereageerd'-lijst verwijderen, dat scheelt al wat.
Mijn ouders zijn op 24 september 1969 getrouwd. Ze hebben de 25 jaar aangetikt wat een enorme prestatie is gezien hun karakters.
Toen na 10 keer we gaan scheiden het toch maar eens doorgezet. Beste beslissing ooit.

Onaardig van mij? Misschien maar het was ook echt een mismatch waar je niet snel een betere van zal vinden.
Suðri schreef:
25-09-2019 10:04
Ik verbaas me gewoon enorm over de inhoud van die blogjes. Dat je klikbeet wil begrijp ik, maar schrijf dan ook écht wat. Voor jezelf toch ook leuker als je er nog wat van opsteekt?

Het mooie van klikbeet is dat het nergens over hóeft te gaan. Je hebt al geklikt, dat is het belangrijkste. Wat kan hun het schelen wat je daarna nog op die pagina doet.
RikM schreef:
25-09-2019 10:32
Het mooie van klikbeet is dat het nergens over hóeft te gaan. Je hebt al geklikt, dat is het belangrijkste. Wat kan hun het schelen wat je daarna nog op die pagina doet.
Gewoon voor jezelf? Ik zou iets kwalitatiefs willen leveren of iig iets dat ook gewoon klopt.
Suðri schreef:
25-09-2019 10:25
Niet open klikken, zie je de inhoud niet.
't Is net als "druk niet op de rode knop". Tóch drukken ;-)

Ik heb hem inmiddels uit mijn favolijst verwijderd.
25-09-2019 10:45
't Is net als "druk niet op de rode knop". Tóch drukken ;-)

Ik heb hem inmiddels uit mijn favolijst verwijderd.
Ik heb het ook altijd ontzettend moeilijk met noodknoppen of laatst een noodkoord (?) in een hotel. Dan moet ik mezelf echt inhouden.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-09-2019 10:49
Ik heb het ook altijd ontzettend moeilijk met noodknoppen of laatst een noodkoord (?) in een hotel. Dan moet ik mezelf echt inhouden.
Erg he :mrgreen: zou dat een soort sluimerende rebellie in ons zijn?
Suðri schreef:
25-09-2019 10:42
Gewoon voor jezelf? Ik zou iets kwalitatiefs willen leveren of iig iets dat ook gewoon klopt.

Dan zou ik voor een ander blad gaan schrijven.
25-09-2019 10:53
Erg he :mrgreen: zou dat een soort sluimerende rebellie in ons zijn?
Geen idee! Wij zitten in het vliegtuig ook altijd bij de nooduitgang (meer beenruimte) en ik zou zo graag eens die nooddeur openmaken.

Nee nee, ik doe het niet hoor. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-09-2019 11:04
Geen idee! Wij zitten in het vliegtuig ook altijd bij de nooduitgang (meer beenruimte) en ik zou zo graag eens die nooddeur openmaken.

Nee nee, ik doe het niet hoor. ;-D
Ik ben altijd zo bang dat ik die neiging niet kan onderdrukken en het toch doe. Koekkoek.
RikM schreef:
25-09-2019 10:59
Dan zou ik voor een ander blad gaan schrijven.
Zelfs dan.
Star² schreef:
25-09-2019 10:18
Gastvrijtopic hadden we ook lang niet gehad.

Is nu ook een spin off van in het Gierige topic.
Oh :biggrin: ik klik nu get Gastvrijtopic en dát is de spin off blijkbaar.
Mooi, dan kan het op het Gierige topic gewoon weer gierig zeiken worden.
Ik begrijp je aversie volkomen.
Al moet ik eerlijk toegeven dat de discussie over de wel kunnen maar niet willen ook wel terecht is.
En dan bedoel ik niet dat een alleenstaande moeder haar kinderen om 5:00 bij de opvang zou moeten brengen. Maar er zijn wel mensen die het wel zouden kunnen.

Tijden re integratie trajecten waren er een aantal gemotiveerd en blij met kansen. Maar ook een stel die zeiden er geen zin in te hebben, structureel minimaal een half uur te laat kwamen.
Het roepen geen zin te hebben kan ook allerlei redenen hebben hoor. Dus kijken of er een achterliggende reden is.

Het is verder een discussie als de zp discussie. Roepen en niet luisteren naar de ander.
Jammer en frustrerend.

Dat je uit je reageerlijst hebt verwijderd is slim denk ik.
Er is een verleidelijk iets.. Willen uitleggen hoe het werkt, dat het niet zwart wit is. Dat je niet zomaar vrijstelling van sollicitatie krijgt...

Enne... Je bent een sterk, topwijf!!
doornroosje9 schreef:
25-09-2019 10:49
Wij zitten in een tijdelijke huurwoning met een koord en knoppen.
Is altijd feest als de kleinkinderen komen, of uberhaupt visite want het licht in het toilet heeft geen schakelaar dus men wil dat uit doen als ze klaar zijn en dan drukken ze op de hulp knop :puh:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
25-09-2019 12:27
Wij zitten in een tijdelijke huurwoning met een koord en knoppen.
Is altijd feest als de kleinkinderen komen, of uberhaupt visite want het licht in het toilet heeft geen schakelaar dus men wil dat uit doen als ze klaar zijn en dan drukken ze op de hulp knop :puh:

Mag je komen helpen kont afvegen :proud:

Ik moest aan je denken tijdens het hardlopen net! Ik heb een lange playlist Guilty Pleasures die ik shuffle tijdens het hardlopen, en toen kwam Barry White langs.
Marana schreef:
25-09-2019 09:20
Overigens worden de meeste kinderen geboren op 24 september. Keurig een jaar na de trouwdag dus.
Nee, het is 25 september. Tenminste, dat zei de Jumbofolder. En Hart van Nederland ook, dus het moet wel waar zijn. https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... era-hoera/

En weer een Gretha-topic. Het zal wel zijn omdat ik zelf ook een asperge ben dat ik er zo chagrijnig van word.
Betty_Slocombe schreef:
24-09-2019 21:13
Ik fiets morgen even langs het KDV waar mijn kinderen vroeger zaten om de leiding daar een knuffel te geven (of nou ja, een hand, want dat ik vind wel intiem genoeg). Kan zijn dat die al die tijd ook klaagzangen hielden op diverse internetfora maar voor mijn gebroed waren ze hartverwarmend.
Eensch
Later is nu
In de lift op mijn werk hadden we zo'n noodknop.
Als je die langer dan 3 seconden inhield werd je doorverbonden met de centrale.
Maar daar kon ik men dan wel gewoon deuntjes op spelen. Als ik men dat maar niet langer dan 3 seconden vasthield.
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 12:34

En weer een Gretha-topic. Het zal wel zijn omdat ik zelf ook een asperge ben dat ik er zo chagrijnig van word.

Pijler heb ik geblokkeerd, maar laat me raden, het kind wordt met de grond gelijk gemaakt door de usual suspects?
Marana schreef:
25-09-2019 12:31
Mag je komen helpen kont afvegen :proud:

Ik moest aan je denken tijdens het hardlopen net! Ik heb een lange playlist Guilty Pleasures die ik shuffle tijdens het hardlopen, en toen kwam Barry White langs.
https://vimeo.com/193086581
Oh deze echt geweldig was dat.

Ik vond trouwens bijna alle muziek uit de serie heerlijk.
I like being a mess. It's who I am.
Star² schreef:
25-09-2019 12:47
Pijler heb ik geblokkeerd, maar laat me raden, het kind wordt met de grond gelijk gemaakt door de usual suspects?
Ja, maar ze zijn eigenlijk heel erg bezorgd om haar want ze is gek tenslotte dus zij kan er niets aan doen dat die nare klimaatmensen haar voor hun karretje gespannen hebben.
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 12:53
Ja, maar ze zijn eigenlijk heel erg bezorgd om haar want ze is gek tenslotte dus zij kan er niets aan doen dat die nare klimaatmensen haar voor hun karretje gespannen hebben.
Wat mensen allemaal niet uitkramen als ze vinden dat iemand hun comfortabele leventjes 'bedreigen'.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 25-09-2019 12:58
0.14% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
25-09-2019 12:41
In de lift op mijn werk hadden we zo'n noodknop.
Als je die langer dan 3 seconden inhield werd je doorverbonden met de centrale.
Maar daar kon ik men dan wel gewoon deuntjes op spelen. Als ik men dat maar niet langer dan 3 seconden vasthield.
:-D :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven