Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 25 september 2019 om 15:33
Ik ben ook niet zo'n klimaatredder, maar die haat tegen haar snap ik niet. Als je het niet horen wil, dan luister je niet. Hoe ze het bracht vind ik dapper.quattro-stagioni schreef: ↑25-09-2019 15:21Ik betwijfel of het verstandig van haar was om het op deze manier te brengen. Het is allemaal koren op de molen van de brullende klimaatontkenner, die ook haar Asperger er nog eens bij pakken. Wat ik ook op Twitter zie langskomen is te walgelijk voor woorden.

woensdag 25 september 2019 om 15:35
Ik heb vooral medelijden met haar. Zoveel emotie! Dat moet allesverterend voelen.Coconuts12 schreef: ↑25-09-2019 15:33Ik ben ook niet zo'n klimaatredder, maar die haat tegen haar snap ik niet. Als je het niet horen wil, dan luister je niet. Hoe ze het bracht vind ik dapper.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 september 2019 om 15:43
Sorry? Je denkt dat dat voldoende is? Ik ben gewist hè. Gewist!!!Betty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 15:34Jongens, dat met die zombies is allemaal mijn schuld.
Sorry daarvoor.

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 25 september 2019 om 15:46
Ach, dat hoort ook bij puber zijn. Vol overtuiging en emotie je hard maken voor iets.Coconuts12 schreef: ↑25-09-2019 15:44Als ik voor zoveel mensen stond om mijn zegje te doen waar ik me echt zorgen over maak, dan word ik ook boos en emotioneel.

woensdag 25 september 2019 om 15:47
doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 15:43Sorry? Je denkt dat dat voldoende is? Ik ben gewist hè. Gewist!!!![]()

woensdag 25 september 2019 om 15:49
Superzombiesorry!doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 15:43Sorry? Je denkt dat dat voldoende is? Ik ben gewist hè. Gewist!!!![]()
woensdag 25 september 2019 om 15:56
Dit.
En ja, dan denk ik toch dat dat ook met haar autisme te maken heeft en dat ze mss beter geholpen kan worden bij het leren omgaan met die overweldigende emoties en hulp kan krijgen bij het begrijpen van de wereld.
Shoot me, maar ik zie vooral een kind dat hulp nodig heeft.
En ik ben geen eens een klimaatprobleemontkenner.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 september 2019 om 15:57
hollebollegijs schreef: ↑25-09-2019 15:28Niemand verspreid bewust verkeerde informatie maar als je het in een discussie niet met elkaar eens bent gebruik je allebei andere informatiebronnen om “je gelijk te halen”
En het gebeurt iedereen wel eens dat je informatie gebruikt die achterhaald is of niet helemaal correct is, dat is het lastige van Google natuurlijk je vind veel informatie en je moet maar hopen dat het allemaal klopt.
Kijk, zie hier iemand met een zinvolle mening over een vraag die iemand anders stelt. Maar die dus eigenlijk dadelijk weer terug te vinden is in napraat omdat dit topic niet bedoeld is voor het uitwisselen van meningen. Net zoals mijn reactie op zijn reactie ook constructief bedoeld is, maar hier off-topic is.
Er is dus behoefte aan een topic waarin het beleid en het functioneren van het forum bespreken met de beheerder niet off-topic is. En daar is dit topic en ook napraat niet voor bedoeld en niet geschikt voor.
woensdag 25 september 2019 om 15:57
Blijf op de spelling letten BettyBetty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 13:11Wel leuk dat ze het woord "kuisen" gebruikt. Moet ik aan Kabouter Wesley denken.
Mijn kind heeft de televisie zo ingesteld dat ik zonet ineens automatisch overgeschakeld wordt naar Jill. Zij zit op school en ik moet naar die ellendige "in jouw wereld is alles mogelijk"-tuttebel luisteren. Dat wordt zonder eten naar bed vanavond!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 25 september 2019 om 15:59
Het kan ook best naast elkaar bestaan natuurlijk. Maar haar zichtbare lijdensdruk wordt nu door tegenstanders aangegrepen om de boodschap terzijde te schuiven en haar tot de grond toe af te branden. En dat vind ik dus misselijkmakend.Solomio schreef: ↑25-09-2019 15:56Dit.
En ja, dan denk ik toch dat dat ook met haar autisme te maken heeft en dat ze mss beter geholpen kan worden bij het leren omgaan met die overweldigende emoties en hulp kan krijgen bij het begrijpen van de wereld.

woensdag 25 september 2019 om 16:00
Betty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 15:58En dit is nummer 3.
4 Spelfouten in een week. En hiervoor forumde ik maanden zonder spelfouten.
Ik wil niet graag dat het altijd over mij gaat, maar toch wel. Ik denk dat ik dom word.
Betty Slowcombe?

woensdag 25 september 2019 om 16:14
Mss dat ik het daarom niet vreemd vind hoe ze doet, omdat ik het van mezelf herken.Solomio schreef: ↑25-09-2019 15:56Dit.

woensdag 25 september 2019 om 16:36
Dat is echt heel sneu. Excuses aanvaard natuurlijk.Betty_Slocombe schreef: ↑25-09-2019 15:58En dit is nummer 3.
4 Spelfouten in een week. En hiervoor forumde ik maanden zonder spelfouten.
Ik wil niet graag dat het altijd over mij gaat, maar toch wel. Ik denk dat ik dom word.

Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 september 2019 om 17:24
ModeratorViva schreef: ↑25-09-2019 14:52Beste Zazamaenade,
Het is niet toegestaan om te trollen of bewust onjuiste informatie te delen. Echter is het op actueel soms lastig te herleiden of dit bewust wordt gedaan vanwege verschillende opvattingen van forummers.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Een mening hebben is iets anders dan onjuiste informatie verspreiden. Aan de manier waarop dat gebeurt, in verschillende topics, is best iets af te leiden.
Er lopen hier mensen rond die ook wanneer ze erop gewezen worden dat hun informatie niet klopt dit niet wijzigen. Die informatie gaat dan vervolgens in een topic dienen als uitgangspunt waar mensen hun mening op verder bouwen, waar ze vervolgens radicale uitspraken op baseren. Dit is naar mijn mening een geraffineerde manier van trollen, de discussie frustreren zonder duidelijke regels te overtreden. Je ziet het op alle sociale media.
Jullie dragen hierin verantwoordelijkheid wanneer jullie een platform bieden om desinformatie te verspreiden.
Ik snap dat er geen eenvoudige oplossingen zijn en dat je als moderator niet overal van op de hoogte kan zijn.
Toch zou ik graag zien dat hier wat actiever mee omgegaan wordt. Ik heb niet de indruk dat hierop wordt gemodereerd.
Als je als forum een pijler Actueel wilt herbergen zul je hier echt alert op moeten zijn.
Zo strikt en aanwezig jullie zijn op de pijler Gezondheid als het gaat om diagnoses en adviezen, zo afwezig zijn jullie op Actueel.
nounou

woensdag 25 september 2019 om 18:03
Wat onaardig.