Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 27 september 2019 om 16:39
Ik had gisteren een pakje. Was 's ochtends naast de deur neergezet, maar stond er 's middags nog steeds! Gaat dus helemaal goed komen!Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2019 16:36Ik zit te wachten op een pakje. Een heel duur pakje. Er komt inmiddels rook uit mijn f5 knop, omdat ik steeds maar weer de track en trace bekijk, en ik schijt zeven kleuren bagger dat het mis gaat. Kan iemand me een hart onder de riem steken?
vrijdag 27 september 2019 om 16:39
Het was een Karin met cijfers erachter (welke dat waren weet ik niet meer)
Ik las haar graag.
Ze is gewoon weggepest.

vrijdag 27 september 2019 om 16:40

vrijdag 27 september 2019 om 16:43
Wel graag terug als je klaar bent.
vrijdag 27 september 2019 om 16:44
Sommige zaken blijven lang hangen.
Dat zie je wel aan de reactie van Dreamer op een post van die Karin van maanden terug.
vrijdag 27 september 2019 om 16:44

vrijdag 27 september 2019 om 16:48
Karin was soms nogal bot, en daarmee kon ze mensen wel eens kwetsen. Dat zal bij Dreamer het geval zijn geweest, en ja als je gekwetst bent kan dat lang blijven hangen.
Overigens moet je hier niet wezen, want de meeste vaste schrijvers hier vonden die perma ook stom. Ik vond hem ook stom. Net zo goed als dat ik het stom vind dat iemand speciaal een nick aanmaakt om ruzie te gaan maken over iets wat al maanden geleden gebeurd is.

vrijdag 27 september 2019 om 16:57

vrijdag 27 september 2019 om 17:08
Ga vast onder je bel zitten.Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2019 17:07Even iets belangrijkers: de bezorger is Onderweg. Ik ben nu doodsbang dat ie ineens op Bezorgd springt![]()

vrijdag 27 september 2019 om 17:13
Hou je carport en je kliko in de gaten!Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2019 17:07Even iets belangrijkers: de bezorger is Onderweg. Ik ben nu doodsbang dat ie ineens op Bezorgd springt![]()

vrijdag 27 september 2019 om 17:19
En de vuilniszak! Daar hebben ze ook eens een pakketje naast gelegd, met een keurig briefje erbij 'Uw Paketje licht naast de velniszak'.
Het briefje heb ik wel gevonden, het Paketje niet

* van onze verslaggever *
Een pakketbezorgers is vandaag dramatisch aan zijn eind gekomen.
Toen hij rustig zijn ronde deed sprong van achter een klikt vandaan een verwarde vrouw met een bevroren gekookt hart onder haar riem.
De bezorger, hevig geschrokken, rende naar de dichtstbijzijnd deur voor hulp.
Toen hij aan de brievenbus rammelde kwam daardoor een schroevendraaier naar buiten prikken. De deur zwaaide open en op luide toon riep een puber “ ik ben een nerd en heb ADHD,”. In zijn enthousiasme zwaaide de puber rond met een niet nader verklaarde wekker. De wekker raakte de bezorger en werd hem fataal.
Toen hij rustig zijn ronde deed sprong van achter een klikt vandaan een verwarde vrouw met een bevroren gekookt hart onder haar riem.
Toen hij aan de brievenbus rammelde kwam daardoor een schroevendraaier naar buiten prikken. De deur zwaaide open en op luide toon riep een puber “ ik ben een nerd en heb ADHD,”. In zijn enthousiasme zwaaide de puber rond met een niet nader verklaarde wekker. De wekker raakte de bezorger en werd hem fataal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mijn zoon ging de vaicqeur en de sroevendrayeur voor verschillende dingen gebruiken: de vaicqeur in de hoop dat ie wél om 7 uur kan gaan opstaan en de sroevendrayeur om eh....... zijn computer te kunnen openmaken.Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2019 15:40Als eigenaar van een nerd met ADHD vind ik een wekker en een schroevendraaier een volstrekt vanzelfsprekende combinatie. Een wekker en een hamer trouwens ook.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 september 2019 om 17:23
Nou, dat je haar graag las pleit niet voor je.
Dus.
Welkom.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 27 september 2019 om 17:27
feow schreef: ↑27-09-2019 17:19* van onze verslaggever *

vrijdag 27 september 2019 om 17:46
feow schreef: ↑27-09-2019 17:19* van onze verslaggever *