Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 27 september 2019 om 19:00
Ik lees net dat er hoop is. Hou vol, de bezorging is nabij!
Eén van mijn kinderen woont in een appartementencomplex waar de bezorger waarschijnlijk bonus krijgt voor elk Wij Hebben U Gemist- briefje dat hij weggeeft.

vrijdag 27 september 2019 om 19:26
BFF worden?herfstappeltaart schreef: ↑27-09-2019 19:25![]()
Ik heb ook een pakje gekregen vandaag. Twee repen Tony's van de Postc.loterij![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 27 september 2019 om 19:29
vrijdag 27 september 2019 om 19:30
Lekker gastvrij weer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 27 september 2019 om 19:31

vrijdag 27 september 2019 om 19:39
Ik kreeg gisteren een pakje. Helemaal geen gedoe met wachten, de beste bezorger had het gewoon voor de voordeur neergezet. En niemand anders had bedacht het mee te nemen, dus dat scheelde. Het is volgens mij niet helemaal de bedoeling, maar ja, ik ben ook nogal precies in dat soort dingen.
Morgen heb ik een verjaardag. Omdat ik heel erg bang ben niet als gastvrij gezien te worden, heb ik kilo's worst en kaas aangeschaft.
Morgen heb ik een verjaardag. Omdat ik heel erg bang ben niet als gastvrij gezien te worden, heb ik kilo's worst en kaas aangeschaft.

vrijdag 27 september 2019 om 19:41
Betty_Slocombe schreef: ↑27-09-2019 19:39Ik kreeg gisteren een pakje. Helemaal geen gedoe met wachten, de beste bezorger had het gewoon voor de voordeur neergezet. En niemand anders had bedacht het mee te nemen, dus dat scheelde. Het is volgens mij niet helemaal de bedoeling, maar ja, ik ben ook nogal precies in dat soort dingen.
Geen koud buffet voorbereid?

Dan hadden we blijkbaar dezelfde bezorger...Betty_Slocombe schreef: ↑27-09-2019 19:39Ik kreeg gisteren een pakje. Helemaal geen gedoe met wachten, de beste bezorger had het gewoon voor de voordeur neergezet. En niemand anders had bedacht het mee te nemen, dus dat scheelde. Het is volgens mij niet helemaal de bedoeling, maar ja, ik ben ook nogal precies in dat soort dingen.
Zaten de kilo's worst en kaas in dat pakje?
Hmmm ik ging even uit van mijn eigen situatie: hoog wonen en beelddingesopener van de voordeur hangt in de keuken. Dus ik heb tijd genoeg voor die badjas en zelfs om me aan te kleden tussen deur beneden openen en postbode aan de voordeur.quattro-stagioni schreef: ↑27-09-2019 19:31Je wordt vanzelf wakker en voor je een badjas hebt kunnen omgooien, ligt er een briefje "We hebben u gemist" in de bus.

Ik zeg ook vaak tegen de bezorger dat hij het pakje in de lift mag leggen en op mijn verdiepingknopje kan drukken. Kan hij meteen weer verder en wacht ik gewoon even tot de lift boven is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 27 september 2019 om 19:48
Nee. In het pakje zaten sokken. Ik doe niet mee aan loterijen, dus koop ik af en toe bepaalde producten zonder te weten wat ik precies krijg (verrassingspakketten sokken of nerd-t-shirts). Is ook een soort loterij, maar ik heb altijd prijs.
Deze keer had ik echt gave sokken, overigens.