Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
27-09-2019 17:11
En alllang weer terug ook en gezellig meeschrijvend, dus doei.
Oei, dat zal steken bij Roosje 12233432878189, gewoon er nog zijn en dat dan niet bij haar HRS melden. :popcorn:
feow schreef:
27-09-2019 17:19
* van onze verslaggever *

Een pakketbezorgers is vandaag dramatisch aan zijn eind gekomen.
Toen hij rustig zijn ronde deed sprong van achter een klikt vandaan een verwarde vrouw met een bevroren gekookt hart onder haar riem.
De bezorger, hevig geschrokken, rende naar de dichtstbijzijnd deur voor hulp.
Toen hij aan de brievenbus rammelde kwam daardoor een schroevendraaier naar buiten prikken. De deur zwaaide open en op luide toon riep een puber “ ik ben een nerd en heb ADHD,”. In zijn enthousiasme zwaaide de puber rond met een niet nader verklaarde wekker. De wekker raakte de bezorger en werd hem fataal.
:hihi:
feow schreef:

Toen hij rustig zijn ronde deed sprong van achter een klikt vandaan een verwarde vrouw met een bevroren gekookt hart onder haar riem.
Toen hij aan de brievenbus rammelde kwam daardoor een schroevendraaier naar buiten prikken. De deur zwaaide open en op luide toon riep een puber “ ik ben een nerd en heb ADHD,”. In zijn enthousiasme zwaaide de puber rond met een niet nader verklaarde wekker. De wekker raakte de bezorger en werd hem fataal.
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2019 17:28
Tja, dat moet ook gebeuren.
Exact.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solo, of je even wat meer wil lusten. Dan word je vast heel gastvrij.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2019 18:18
Solo, of je even wat meer wil lusten. Dan word je vast heel gastvrij.
Nog een reden om weinig te willen lusten.

Om half 6 bedacht ik dat ik niet zo'n trek had, heb ik een kroket in de Airfryer gemikt en daarna op een boterham geprakt. Mosterd erop, klaar.
Moet je toch niet aan denken dat er dan ineens iemand mee wil eten?

David Dunning
roosje270 schreef:
27-09-2019 16:23
Hoe anoniemer hoe beter.
Deze mevrouw, die nu beweert niet gestafd te hebben, verdenk ik ervan, met behulp van haar dinnetjes, iemand weggepest hebben die ik persoonlijk zeer waardeerde.

Och, arme jullie :hug: :hug:
Nu kan ik wel met m'n hand op mn hart gaan getuigen dat ik écht écht écht niet zelf gestafd heb, maar jij gelooft me niet, dus ach.
Overigens is die persoon niet op die opmerking geband en ik heb haar verder niet vaak meer gezien. Kon haar juist in andere topics wel waarderen en was ik het ook met haar eens. Maar als jij per se wilt denken dat ik dat met mijn 'dinnetjes' allemaal veroorzaakt heb, jammer voor je. :hug:
Ik hoop dat je nog een beetje een leuk leven hebt, verder? :redrose:
En zij ook, wat dat aangaat :rose:
Later is nu
roosje270 schreef:
27-09-2019 16:39
Het was een Karin met cijfers erachter (welke dat waren weet ik niet meer)
Ik las haar graag.
Ze is gewoon weggepest.

Nope, het was voordat ze die met cijfers was, dus :lmao:
Zit jij nu een nickwissel te verraden???
Later is nu
Solomio schreef:
27-09-2019 18:22
Nog een reden om weinig te willen lusten.

Om half 6 bedacht ik dat ik niet zo'n trek had, heb ik een kroket in de Airfryer gemikt en daarna op een boterham geprakt. Mosterd erop, klaar.
Moet je toch niet aan denken dat er dan ineens iemand mee wil eten?
Ik moet daar sowieso niet aan denken. Verder ben ik geen onmens hoor, als mijn buurman weer eens aan het eind van zijn leefgeld een stukje week overhoudt geef ik hem rustig mijn halve voorraadkast mee. Als ie het zelf maar klaarmaakt, in zijn eigen huis.
Het pakje is trouwens gearriveerd, god zij geloofd de heer zij geprezen. En de bezorger is nog in leven, dat is ook mooi.
Ik weet niet eens waarover Karin met nummers geband is? @(
En toen las ik napraat ook al niet.

Diegene die die opmerking maakte was een oud muntstukje met een getal erachter.
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2019 18:30
Het pakje is trouwens gearriveerd, god zij geloofd de heer zij geprezen. En de bezorger is nog in leven, dat is ook mooi.
:kneel:
Later is nu
Hm, nu lees ik toch al een hele tijd mee, maar ik ben blanco wat betreft 'HRS' - wat is dat???
Lady*Voldemort schreef:
Heb jij meer geluk dan ik. 'Pakket bezorgd' 'brievenbus'. Ik dacht meteen: Dat kan niet! En dat kon ook niet want in de brievenbus zat alleen de gecombineerde aanslagbrief van de BD. Die had ik liever nog niet gezien. Colere!
Maar mijn pakketje???
oudblond wijzigde dit bericht op 27-09-2019 18:35
2.51% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Phineas schreef:
27-09-2019 18:34
Hm, nu lees ik toch al een hele tijd mee, maar ik ben blanco wat betreft 'HRS' - wat is dat???
Huilie rescue squat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
Mooi zo. Mijn broodrooster is ook net gearriveerd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
27-09-2019 18:35
Huilie rescue squad
Nouschi schreef:
27-09-2019 18:35
Huilie rescue squat
:lightbulb:
Ah
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2019 18:36
Oei.... :hihi:
Mijn Engels is duidelijk minder :mrgreen:
Nouschi schreef:
27-09-2019 18:41
Mijn Engels is duidelijk minder :mrgreen:
Geef je toch je nacorrigerende man de schuld ;-)
feow schreef:

:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
Halleluja!
Lady*Voldemort schreef:
Ik
Ben
Zo
Blij
Voor
Je

David Dunning
Ik zit al vanaf 14.00 uur te wachten op een pakje. Zou tussen 14 en 18 uur bezorgd worden.

Nou ben ik niet zo lekker en wilde vanmiddag eigenlijk een slaapje doen, maar ja, die bezorging he.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven