Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 26 september 2019 om 12:31
@Blond Als ik ook schoenen wil kopen, wordt Barcelona wat krap 
Online is met mijn lastige voeten (jubeltenen, brede voorvoeten, smalle hiel) ook geen succes, dus dan wordt het de Bijenkorf binnenkort
Misschien dat als ik weet hoe ze vallen ik alsnog online kijk.

Online is met mijn lastige voeten (jubeltenen, brede voorvoeten, smalle hiel) ook geen succes, dus dan wordt het de Bijenkorf binnenkort
Misschien dat als ik weet hoe ze vallen ik alsnog online kijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

donderdag 26 september 2019 om 13:32
Op zoek naar een speciale schoen lollypop?
Shoppen in Barcelona. Met een prijsvechter 2 dagen?
Lekker decadent
Hier een appeltaart in de oven.
2 dagen nauwelijks wat kunnen doen. Lijf protesteert tegen stress geloof ik. Spieren strak. Benen die " branden"
Hoofdpijn.. Gesprek met therapeute af moeten zeggen. Hoe dit lijf nog 40 jaar mee moet
NU weer iets beter al was appeltaart bakken misschien weer iets teveel van het goede.
Straks wel lekker stuk appeltaart.
Zo iets sufs. Vorig jaar van verjaardagsgeld een winterjas gekocht. Blij mee. Ik wilde de jas beneden aan de kapstok hangen dus kijk boven. Nergens te vinden. In geen enkele kast. Mijn oude jas nog wel maar die van vorig jaar is nergens te bekennen.
Spoorloos! Maar hoe dan?
Ik woon nou ook weer niet in een huis met 48 kamers ofzo.
Eerst de oude maar weer aan en hopelijk komt de jas boven water.
Ik begrijp er niks van en ik baal ook wel eerlijk gezegd.
Shoppen in Barcelona. Met een prijsvechter 2 dagen?
Lekker decadent

Hier een appeltaart in de oven.
2 dagen nauwelijks wat kunnen doen. Lijf protesteert tegen stress geloof ik. Spieren strak. Benen die " branden"
Hoofdpijn.. Gesprek met therapeute af moeten zeggen. Hoe dit lijf nog 40 jaar mee moet

NU weer iets beter al was appeltaart bakken misschien weer iets teveel van het goede.
Straks wel lekker stuk appeltaart.
Zo iets sufs. Vorig jaar van verjaardagsgeld een winterjas gekocht. Blij mee. Ik wilde de jas beneden aan de kapstok hangen dus kijk boven. Nergens te vinden. In geen enkele kast. Mijn oude jas nog wel maar die van vorig jaar is nergens te bekennen.

Spoorloos! Maar hoe dan?
Ik woon nou ook weer niet in een huis met 48 kamers ofzo.
Eerst de oude maar weer aan en hopelijk komt de jas boven water.
Ik begrijp er niks van en ik baal ook wel eerlijk gezegd.
donderdag 26 september 2019 om 13:33
Oh nieuwe schoenen kopen, wat heerlijk. Maar nu even niet. Ik wil in mijn nieuwe bijkeuken (bijijijna af...) schoenenkasten. Meervoud, dus. Die heb ik Nodig, want de schoenen passen niet meer onder de cv ketel zoals vroeger. Dus, echt nodig. En vooruit, de schoenen van man mogen er ook in...
En ik heb last van een onwillige spier in mijn heup en ik beweeg als een bejaarde net vóór een heupoperatie. Meh
ik word een oud wijf.
Met mijn enkel gaat het dan weer een stuk beter gelukkig.

En ik heb last van een onwillige spier in mijn heup en ik beweeg als een bejaarde net vóór een heupoperatie. Meh

Met mijn enkel gaat het dan weer een stuk beter gelukkig.
The owls are not what they seem
donderdag 26 september 2019 om 22:28
BM en Lady: Lijven zijn alleen leuk als ze 'werken'. Jammer genoeg is dat niet altijd het geval.
Bm: Ik hoop dat je smaakpapillen verwend werden!
Ah Lady: bijna klaar met verbouwen en heerlijk plek voor je spullen en nog ruimte om man een 'gunst' te verlenen
Die jas.... Ik heb ook een minihuis en toch... slaagde ik erin om 1 schoen kwijt te raken. Hoe dan???? Die ene schoen 2 jaar laten staan en toen toch maar weggedaan. En ja hoor, nog een jaar later dook de andere op: onder in mijn grote pantydoos. Hoe dan?????
ik heb weekend! En dat heb ik ook nodig. Het was een volle, intense werkweek met lange dagen. Wel bevredigend maar nu heel moe maar vol op adrenaline want net thuis van een bijeenkomst waar ik gastvrouw en spreker was. Ging goed en het is altijd fijn als mensen aansluiting krijgen en er mooie verbanden ontstaan.
Katjes vinden het fijn dat ik thuis ben: die willen SPELEN! Dus ik plan morgen een dag 'niets' en kijk vanavond niet op de klok maar ga naar bed als dat goed voelt. In de hoop dat ik dan ook een hele lange tuk doe
Bm: Ik hoop dat je smaakpapillen verwend werden!
Ah Lady: bijna klaar met verbouwen en heerlijk plek voor je spullen en nog ruimte om man een 'gunst' te verlenen

Die jas.... Ik heb ook een minihuis en toch... slaagde ik erin om 1 schoen kwijt te raken. Hoe dan???? Die ene schoen 2 jaar laten staan en toen toch maar weggedaan. En ja hoor, nog een jaar later dook de andere op: onder in mijn grote pantydoos. Hoe dan?????
ik heb weekend! En dat heb ik ook nodig. Het was een volle, intense werkweek met lange dagen. Wel bevredigend maar nu heel moe maar vol op adrenaline want net thuis van een bijeenkomst waar ik gastvrouw en spreker was. Ging goed en het is altijd fijn als mensen aansluiting krijgen en er mooie verbanden ontstaan.
Katjes vinden het fijn dat ik thuis ben: die willen SPELEN! Dus ik plan morgen een dag 'niets' en kijk vanavond niet op de klok maar ga naar bed als dat goed voelt. In de hoop dat ik dan ook een hele lange tuk doe

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 27 september 2019 om 06:31
Blond, ik heb precies hetzelfde! Ik ben één schoen kwijt! Ook een klein huis, dus waar is dat kreng?! Maar door jouw verhaal weiger ik die ene weg te gooien. Ik heb de hoop ze ooit weer te herenigen.
BM, lijven zijn stom. En ik hoop dat je je jas weer terugvindt.
Lady, voor jou ook. Lijven zijn stom.
BM, lijven zijn stom. En ik hoop dat je je jas weer terugvindt.
Lady, voor jou ook. Lijven zijn stom.

vrijdag 27 september 2019 om 09:38
Jas gevonden!! 
Ik kon het niet laten om nog een keer te zoeken.
Zoon heeft een inbouwkast op zijn kamer. Op de bodem liggen dekbedden. Winter gedeelte van zijn dekbed en nog 1
En daaronder (!!????) lag mijn winterjas!
Waarom ik die daar neergelegd heb?
Echt geen idee!
Een gevalletje wat was ook alweer die handige plek waar ik het heb neergelegd
Coco: hoe gaat het met je? Heb je goede/ fijne therapie gehad?
Oudblond : is het laat geworden?

Ik kon het niet laten om nog een keer te zoeken.
Zoon heeft een inbouwkast op zijn kamer. Op de bodem liggen dekbedden. Winter gedeelte van zijn dekbed en nog 1
En daaronder (!!????) lag mijn winterjas!
Waarom ik die daar neergelegd heb?
Echt geen idee!
Een gevalletje wat was ook alweer die handige plek waar ik het heb neergelegd

Coco: hoe gaat het met je? Heb je goede/ fijne therapie gehad?
Oudblond : is het laat geworden?

vrijdag 27 september 2019 om 19:00
Ik wilde dat ik een jas vond... Ik zoek een manteltje maar kan helemaal niets naar mijn smaak vinden. Nu red ik me nog wel met mijn trenchcoat en een 'dekentje', maar ik hoop toch snel een wollen exemplaar te vinden!
BM: rond 1 uur was de adrenaline gezakt en ben ik naar mijn bed gekropen en als een blok in slaap gevallen. Heerlijk want ik heb een tijd heel slecht geslapen!
BM: rond 1 uur was de adrenaline gezakt en ben ik naar mijn bed gekropen en als een blok in slaap gevallen. Heerlijk want ik heb een tijd heel slecht geslapen!
vrijdag 27 september 2019 om 19:04
vrijdag 27 september 2019 om 19:56
Het was ook zeker geen straf
Nu is het lekker rustig in het ov. Was ook een reden om nog maar even te wachten, maar ben wel echt blij als ik thuis ben.
Hoop al mijn overstappen te halen, dan ben ik er rond 9.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 27 september 2019 om 20:07

vrijdag 27 september 2019 om 20:07
Ik

Maar verder.... Heerlijk om te doen. Kan niet vaak maar zou zeker vaker willen.
Met zoon is het ook echt leuk. We proberen graag iets nieuws. En geven recensies..aan elkaar op de terugweg.
Toen zoon 8 was, was er een familieetentje. De bediening vroeg aan de kinderen wat ze wilden. De andere kinderen kindermenu en de variatie zat hem in kipnuggets of frikadel enzo.
Toen was zoon aan de beurt..
Graag een op de huid gebakken stukje zalm en geen patat want dat lust ik niet maar gebakken aardappeltjes ofzo.
Bediening dacht grapje zeker..
Zoon verontwaardigd..

vrijdag 27 september 2019 om 20:11
Met een stukje chocola lieverd!
Heel stom. Ik mis man. Niet dat man al lang weg is. Nee, die was tussen 12 en 16 uur thuis... Maar afgelopen weken weinig tijd voor elkaar gehad en dat gaat agendatechnisch nog wel een weekje door. En er is veel gebeurd qua gezondheid en werk bij mij en het is altijd zo fijn om dat met hem te delen. Wat uitgebreider dan snel even 'op de hoogte brengen'. Had ik al gezegd dat we eigenlijk best wel een klef stel zijn?
Heel stom. Ik mis man. Niet dat man al lang weg is. Nee, die was tussen 12 en 16 uur thuis... Maar afgelopen weken weinig tijd voor elkaar gehad en dat gaat agendatechnisch nog wel een weekje door. En er is veel gebeurd qua gezondheid en werk bij mij en het is altijd zo fijn om dat met hem te delen. Wat uitgebreider dan snel even 'op de hoogte brengen'. Had ik al gezegd dat we eigenlijk best wel een klef stel zijn?

vrijdag 27 september 2019 om 20:15
BM: Heerlijk die zoon!
Ik heb nog foto's van onze bruiloft. We hadden o.a. een receptie met amuses: Lepeltjes met exquise inhoud. Daar zie je ukkepukken neeftje van 2,5 de arm van zijn moeder naar beneden trekken omdat hij dat lepeltje met kaviaar, krab whatever wilde hebben en tegelijk scharrelde hij olijven (dat was meer dan 20 jaar geleden nog 'exotisch') uit een kommetje. Zo'n leuke beelden!
Ik heb nog foto's van onze bruiloft. We hadden o.a. een receptie met amuses: Lepeltjes met exquise inhoud. Daar zie je ukkepukken neeftje van 2,5 de arm van zijn moeder naar beneden trekken omdat hij dat lepeltje met kaviaar, krab whatever wilde hebben en tegelijk scharrelde hij olijven (dat was meer dan 20 jaar geleden nog 'exotisch') uit een kommetje. Zo'n leuke beelden!
vrijdag 27 september 2019 om 20:28
Ik was ook uit eten! Niet gedwongen maar gewoon omdat we allebei geen zin hadden om te koken. Bij de Italiaan om de hoek, heerlijk
En omdat ik vandaag mijn ontslagbrief heb ingediend, en omdat de verbouwing nog bijna-er af is... (nog steeds niet helemaal dus
)
Wel zit inmiddels het kattenluikje in de achterdeur. Alleen vinden de katten het eng... het is er zoeen met microchi-herkenning en die klikt open als de kat dicht genoeg bij komt. KLIK! Kat schrikt zich rot en sprint weer weg ...
BM fijn van je jas! En wat betreft je zoon: ooit bestelde ik als 8-jarige gebakken mosselen in een restaurant. Geloofde de ober ook niet. Heerlijk waren ze, ha!
Lolly goede reis!
Blond fijn weekend! Ik hoop dat je snel weer tijd mét man hebt.

En omdat ik vandaag mijn ontslagbrief heb ingediend, en omdat de verbouwing nog bijna-er af is... (nog steeds niet helemaal dus

Wel zit inmiddels het kattenluikje in de achterdeur. Alleen vinden de katten het eng... het is er zoeen met microchi-herkenning en die klikt open als de kat dicht genoeg bij komt. KLIK! Kat schrikt zich rot en sprint weer weg ...

BM fijn van je jas! En wat betreft je zoon: ooit bestelde ik als 8-jarige gebakken mosselen in een restaurant. Geloofde de ober ook niet. Heerlijk waren ze, ha!
Lolly goede reis!
Blond fijn weekend! Ik hoop dat je snel weer tijd mét man hebt.
The owls are not what they seem
vrijdag 27 september 2019 om 20:35
vrijdag 27 september 2019 om 20:48
Stoere Lady: Ontslagbrief ingediend! Nu is het werkelijkheid en die hele goede keuze vieren met een etentje was het beste plan! Fijn dat jullie samen even 'weg' waren, ook even weg uit de verbouwing.
Ik hoop dat de poesen snel leren dat die 'klik' echt niet eng is. Misschien net voor het luikje en stukje achter het luik lekkers leggen? Snoepbal in de buurt?
Popje: klokt de wishky al uit de fles?
Ik hoop dat de poesen snel leren dat die 'klik' echt niet eng is. Misschien net voor het luikje en stukje achter het luik lekkers leggen? Snoepbal in de buurt?
Popje: klokt de wishky al uit de fles?