Teamuitje
maandag 30 september 2019 om 18:26
maandag 30 september 2019 om 18:27
Wij werden als uitzendkracht zelfs uitgesloten van de kerstlunch. De meeste vasten van onze afdeling gingen uit protest ook niet.parbleumondieu schreef: ↑30-09-2019 18:26Ja en ook de uitzendkrachten.
Ik ben ooit lang geleden uitzendkracht geweest en het voelt heel raar als iedereen waar je iedere dag mee samenwerkt op een reisje gaat en jij als uitzendkracht mag niet mee. Er werd niet eens voorgesteld om dan een bedrag in te leggen en dan wel mee te kunnen gaan.
En op 'n gegeven moment werden er kleine flesjes champagne uitgedeeld met 'bedankt voor je inzet' aan alleen de vasten terwijl veel uitzendkrachten het vuur uit hun schoenen liepen en heel veel overuren maakten (i.t.t. de oude garde)
maandag 30 september 2019 om 18:30
Omdat dit nu in ons team speelt.
We gaan binnenkort wat doen en nu is ze boos dat ze niet uitgenodigd is.
Wat betreft de andere vragen:
Uiteraard is het mogen en geen moeten. Vorige week heeft ze btw nog tegen me gezegd dat ze teamuitjes niet leuk vindt.
Betreffende invaller werkt sinds 3 mnd regelmatig bij ons. Maar dit eindigt volgende maand.
Verder speelt het praktische probleem: als de invaller mee gaat, wie werkt er dan?
maandag 30 september 2019 om 18:35
Tuurlijk mag een vaste invaller mee!
Ik ben schoonmaakster op een basisschool (al meer dan 20 jaar en ook rechtstreeks in dienst bij de school) en de schoonmaaksters mogen nooit mee. In het begin kon ik me daar erg druk over maken, nu wíl ik al niet eens meer mee.
Maar ze hoeven ook niet aan te komen met iets extra doen "omdat we één team zijn." Want dat zijn we overduidelijk niet, en dat zeg ik dan ook.
De reden dat ik er al zo lang werk? Prima te combineren met de zorg voor mijn dochter, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn "hoofdbaan" is wel erg gezellig.
Ik ben schoonmaakster op een basisschool (al meer dan 20 jaar en ook rechtstreeks in dienst bij de school) en de schoonmaaksters mogen nooit mee. In het begin kon ik me daar erg druk over maken, nu wíl ik al niet eens meer mee.
Maar ze hoeven ook niet aan te komen met iets extra doen "omdat we één team zijn." Want dat zijn we overduidelijk niet, en dat zeg ik dan ook.
De reden dat ik er al zo lang werk? Prima te combineren met de zorg voor mijn dochter, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en mijn "hoofdbaan" is wel erg gezellig.
maandag 30 september 2019 om 18:38
Degene die niet van uitjes houdt, en dus blij zijn/ haar hand opsteekt als er gevraagd wordt wie er wil werken ipv op het uitje me te gaan.-Darkside- schreef: ↑30-09-2019 18:30Omdat dit nu in ons team speelt.
We gaan binnenkort wat doen en nu is ze boos dat ze niet uitgenodigd is.
Wat betreft de andere vragen:
Uiteraard is het mogen en geen moeten. Vorige week heeft ze btw nog tegen me gezegd dat ze teamuitjes niet leuk vindt.
Betreffende invaller werkt sinds 3 mnd regelmatig bij ons. Maar dit eindigt volgende maand.
Verder speelt het praktische probleem: als de invaller mee gaat, wie werkt er dan?
maandag 30 september 2019 om 18:48
Niet mogelijk, het werk gaat 24/7 door
maandag 30 september 2019 om 18:49
Er zijn vast wel meer mensen die teamuitjes niet leuk vinden. Heel lullig om dit niet in overleg te doen en haar niet uit te nodigen.-Darkside- schreef: ↑30-09-2019 18:45De invaller dus, want die had al gezegd dat ze teamuitjes niet leuk vindt
maandag 30 september 2019 om 18:50
Ze heeft wel meer van die tegenstrijdige dingen. We hebben bv een vacature, daar is ze voor gevraagd maar ze wilde niet.redbulletje schreef: ↑30-09-2019 18:42Als ze al aangegeven heeft niet van teamuitjes te houden, wat zeurt ze dan?
Daarop is toen een leerling aangenomen.
Werd ze ook boos over.
maandag 30 september 2019 om 18:51
Oke er kan 1 persoon niet mee.
Dan vind ik het vreemd dat er een teamuitje wordt georganiseerd.
Het is of allemaal, of niemand. Maar een teamuitje houden terwijl er 1 persoon niet mee kan zou ik zelf nooit doen.
De invaller hoort er net zo goed bij en ik vind ook niet dat zij moet werken als jullie een teamuitje houden.
maandag 30 september 2019 om 18:51
mss houdt ze niet van concurrentie!-Darkside- schreef: ↑30-09-2019 18:50Ze heeft wel meer van die tegenstrijdige dingen. We hebben bv een vacature, daar is ze voor gevraagd maar ze wilde niet.
Daarop is toen een leerling aangenomen.
Werd ze ook boos over.