Werk & Studie alle pijlers

Teamuitje

30-09-2019 18:22 130 berichten
Als je op je werk een teamuitje hebt, vinden jullie dan dat de vaste invaller ook mee moet?

Invaller mee met teamuitje

Totaal aantal stemmen: 302

Ja (95%)
Nee (5%)
Alle reacties Link kopieren
SPQR schreef:
02-10-2019 10:19
Vind jij echt dat een tijdelijke collega dat soort gesprekken moet voeren? Lijkt me meer iets voor een manager, vertrouwenspersoon of psycholoog. Met een vaste collega zou ik nog wel wat doorvragen, maar met iemand die maar heel tijdelijk op de afdeling niet.
Als je wilt dat mensen zich gewaardeerd en gezien voelen, dan voer je gesprekken met ze.
Vindt dat iedereen mee zou mogen, ook stagiaires. Heb ooit zelf als stagiaire in een kledingwinkel gewerkt en mocht niet mee met een etentje met het gehele team. Daarna gingen de collega’s in mijn bijzijn het er constant over hebben hoe lekker het was en hoe gezellig het was geweest. Voelt heel akelig kan ik vertellen.
Yor2 schreef:
02-10-2019 11:21
Als je wilt dat mensen zich gewaardeerd en gezien voelen, dan voer je gesprekken met ze.
Ja, huis tuin en keukengesprekken. Gesprekken over je diepste zielenpijn bewaar ik wel voor thuis of de psych. Zeker als iemand om de meest rare redenen boos is.
Mater tua tam obesa est ut cum Romae est urbs habet octo colles!
Cinderella76 schreef:
02-10-2019 11:30
Vindt dat iedereen mee zou mogen, ook stagiaires. Heb ooit zelf als stagiaire in een kledingwinkel gewerkt en mocht niet mee met een etentje met het gehele team. Daarna gingen de collega’s in mijn bijzijn het er constant over hebben hoe lekker het was en hoe gezellig het was geweest. Voelt heel akelig kan ik vertellen.
Het gaat niet om een stagiaire maar om een invaller die aangenomen is om -surprise- in te vallen.

Enfin, ondanks mijn eerdere uitleg over de rol van invallers in de zorg (wat to beaamde), merk ik dat sommigen hier totaal niet aan willen.
Prima hoor, maar dan ben ik verder uitgepraat.
Mater tua tam obesa est ut cum Romae est urbs habet octo colles!
SPQR schreef:
02-10-2019 12:48
Het gaat niet om een stagiaire maar om een invaller die aangenomen is om -surprise- in te vallen.

Enfin, ondanks mijn eerdere uitleg over de rol van invallers in de zorg (wat to beaamde), merk ik dat sommigen hier totaal niet aan willen.
Prima hoor, maar dan ben ik verder uitgepraat.
Ik lees hier verschillende dingen. Bij de een is de invaller er om in te vallen, ook in geval van teamuitjes. Bij een ander zorgen ze in dat geval voor andere invallers, of er blijven mensen (die niet zo om teamuitjes geven) werken zodat de invaller toch mee kan.

En met een beetje geluk kan een invaller dan vaak mee op uitje, als ze iemand is die op meerdere plekken werkt/invalt. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven