Wat is dit? Mysterie...

03-10-2019 09:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind al een paar weken bijna dagelijks kleine zwarte dingetjes in mijn werkkamer. Hier staat tevens het eten en drinken voor de poezen. Het zijn kleine zwarte dunne 'wormpjes' die soms vast geplakt zitten op het laminaat. Het is toch geen echte worm, denk ik, maar het is zo klein! Het lijkt eerder op een poepje, maar van wat dan? Ik kan het niet uitstaan dat ze blijven verschijnen en ik niet weet wat het is. Ook wil ik ongedierte uitsluiten, iek!

Wie heeft een idee wat het kan zijn?

Afbeelding
Afbeelding
Oeh een mysterie. Ik heb ook geen idee, lijkt idd een wormpje ofzo. Ik volg, ben benieuwd :p
Oeh leuk, een mysterie!
Poep lijkt het me niet, dat verbrokkeltals je het aanraakt. Lijkt mij eerder toch een wormpje of larve, maar ik ben ook maar een leek.
het lijkt op goudvissenpoep, maar dat verschijnt niet zomaar op het laminaat natuurlijk
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
03-10-2019 09:54
het lijkt op goudvissenpoep, maar dat verschijnt niet zomaar op het laminaat natuurlijk
Oh wauw haha jij hebt mijn dag gemaakt, ik moest zo hard lachen er zit overal koffie! :lol:
MollyMalone schreef:
03-10-2019 09:52
Oeh leuk, een mysterie!
Poep lijkt het me niet, dat verbrokkeltals je het aanraakt. Lijkt mij eerder toch een wormpje of larve, maar ik ben ook maar een leek.
Ik kan het wel doorbreken (mijn man zit te kokhalzen, wat een zwakkeling.. :-P)) maar het is behoorlijk taai. Het is te klein om aan de binnenkant iets te zien..

:sherlock:
Staat er niet een plant in de buurt waar het van af kan komen?
belgali schreef:
03-10-2019 09:54
De kat heeft de goudvis opgegeten natuurlijk en die zwemt nog in zijn buik en poept. Je kan er een kinderboek van maken.
Geweldig. :applause:
I like being a mess. It's who I am.
azrielle schreef:
03-10-2019 09:58
Oh wauw haha jij hebt mijn dag gemaakt, ik moest zo hard lachen er zit overal koffie! :lol:
:-D
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
https://vroegevogels.bnnvara.nl/communi ... -dit/21002
https://www.startpagina.nl/v/dieren/vra ... st-poepje/

Maar antwoorden ho maar
Een slakkenpoepje! Die eten 's nachts stiekem de brokjes op.
Slakkenpoep... waarschijnlijk ergens een slak in je huis
Pluk de dag
Lilalinda wil ik weten op welke zoektermen je gegoogeld hebt ;)
Lijkt van een slak afkomstig.. Kun je misschien slijmsporen vinden? :sherlock:
Inderdaad slakkenpoep. Heb je een houten vloer?
Naaktslakken kunnen wonderwel door zich door de kleinste kiertjes wurmen.
Oehh er staat een grote plant ik ga zoeken. Geen slijm ontdekt nog, anders had ik wel aan slakken gedacht haha!

Wel benieuwd hoe jullie weten dat dit slakkenpoep is :proud:
azrielle schreef:
03-10-2019 10:24
Oehh er staat een grote plant ik ga zoeken. Geen slijm ontdekt nog, anders had ik wel aan slakken gedacht haha!

Wel benieuwd hoe jullie weten dat dit slakkenpoep is :proud:
niet, als het slakken zijn dan is je plant wel op ondertussen.
ik gok op ontlasting van kakkerlakken dat is zwart droog en lijkt een beetje op koffieprut
Ik herken dit ook van plekken waar veel naaktslakken zitten. Maar over het algemeen niet binnen in huis...
Slakkenpoep denk ik ook.
Geen antwoord maar voor een goed mysterie ben ik graag bereid een topic te volgen.

Goudvissenpoep lijkt me het meest logisch ;-)
Geen slak te bekennen. Ook de planten zijn niet aangevreten..... :wtf:

Meds het is geen koffieprut, echt een hard sliertje
azrielle schreef:
03-10-2019 10:49
Geen slak te bekennen. Ook de planten zijn niet aangevreten..... :wtf:

Meds het is geen koffieprut, echt een hard sliertje
Slakken die in huis zitten(meestal onder vloeren) komen meestal pas 's nachts tevoorschijn.
Verder zou ik echt niet weten waar het anders van kan zijn. (Behalve vissenpoep maar dat is uit te sluiten).
heb je je katten wel ontwormd 2 keer pj? lijken wel ringwormen
Beweegt het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven