What to do

03-10-2019 17:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_391215 wijzigde dit bericht op 04-10-2019 16:35
Reden: Ik denk dat ik er uit ben en het moet laten rusten
0.00% gewijzigd
Ik zou hem loslaten. Dit is namelijk de klassieke “het ligt niet aan jou, maar aan mij” manier van uitmaken. Maw, hij vindt je niet leuk genoeg, maar wil je niet kwetsen.
Het is heel moeilijk oordelen, want ik ken jullie niet. Maar dat jij zijn ouders nooit hebt ontmoet, vind ik altijd wel vreemd. Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen, tenzij hij zelf ook geen contact met hen heeft natuurlijk.
Wat zou wanneer jij ooit iemand ontmoet die graag een relatie met jou wil maar jouw gevoelens verdwijnen?

is jouw reden dan ook niet valide genoeg om de relatie te verbreken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik zou niet al te hard zeggen dat er 1000% geen ander is
S-Meds schreef:
03-10-2019 19:08
ik zou niet al te hard zeggen dat er 1000% geen ander is
Ik ook niet, hooguit 900
Murrmurr schreef:
03-10-2019 19:12
Ik ook niet, hooguit 900
Ik denk dat de kans ver onder 3 ligt
Tiswa schreef:
03-10-2019 18:57
Ik zou hem loslaten. Dit is namelijk de klassieke “het ligt niet aan jou, maar aan mij” manier van uitmaken. Maw, hij vindt je niet leuk genoeg, maar wil je niet kwetsen.
Dat is het. En dan ook nog naar de psych, dat is radicaal hetligtnietaanjouisme
chocoladerijstwafel schreef:
03-10-2019 19:01
Het is heel moeilijk oordelen, want ik ken jullie niet. Maar dat jij zijn ouders nooit hebt ontmoet, vind ik altijd wel vreemd. Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen, tenzij hij zelf ook geen contact met hen heeft natuurlijk.
Ik heb het vaak genoeg aangegeven, want we wonen allebei nog bij onze ouders. Hij had dan liever om buitenshuis daar mee af te spreken. Maar je zag dat hij graag hier bij ons thuis was, mijn ouders zagen het al echt als een kind aan huis altijd vrolijk etc. dus dat maakt het extra vreemd zeg maar.
Hoe oud ben je to? Ik zou zeggen lekker loslaten en wachten tot je een jongen ontmoet die wel open en eerlijk is en 100% voor je gaat ;)
'Happiness is only real when shared'.
totallyfree schreef:
03-10-2019 20:32
Hoe oud ben je to? Ik zou zeggen lekker loslaten en wachten tot je een jongen ontmoet die wel open en eerlijk is en 100% voor je gaat ;)
21 nu, en misschien wel.. Maar het is lastig. Als die nou echt zo in de knoop zit met zichzelf moet ik misschien maar gewoon afwachten hoe nu verder. Zit nu ook niet echt te wachten op wat nieuws.. Wil hem alleen wel aanspreken op bepaalde dingen maar ik wil nu ook weer niet wanhopig overkomen als je begrijpt wat ik bedoel
Nee. Geen pols hoogte nemen. Laten gaan.
Aanspreken waarop dan?

Wat is de reden dat je het woord nee niet kunt accepteren?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Limburg1234 schreef:
03-10-2019 21:06
21 nu, en misschien wel.. Maar het is lastig. Als die nou echt zo in de knoop zit met zichzelf moet ik misschien maar gewoon afwachten hoe nu verder. Zit nu ook niet echt te wachten op wat nieuws.. Wil hem alleen wel aanspreken op bepaalde dingen maar ik wil nu ook weer niet wanhopig overkomen als je begrijpt wat ik bedoel
Als je relatie goed zit, kun je het wel aan als 1 van de 2 even niet lekker gaat. Ik denk dat er meer is.

Je vraagt wat je moet doen, hoeveel tijd je hem moet geven. Je moet niks. Zolang je nog tijd in hem en een eventuele doorstart steekt, heb je geen ruimte om zelf verder te gaan.

En hem aanspreken? Op wat en met welk doel? Geloof me, een ex aanspreken op dingen werkt zelden.
Als het je helpt om hem aan te spreken op zijn gedrag moet je dat zeker doen. Het kan je helpen om het af te ronden en verder te gaan zonder deze jongen. Dat zou in ieder geval wel het doel moeten zijn. Benut het gesprek om lekker je hart te luchten, inclusief je frustratie en eventuele boosheid. Verwacht er verder niks van.
Mensch durf te leven
Ik zit niet lekker in mijn vel.
Het ligt niet aan jou, maar aan mij.
Etc.

Hij wil niet met je verder helaas, maar wil je niet kwetsen. Laat het rusten.
Limburg1234 schreef:
03-10-2019 21:06
Gezien je leeftijd zou ik adviseren om gewoon verder te gaan met je leven. Er zijn zoveel vissen, als het niet werkt hoef je naar mijn idee nog niet alles uit de kast te halen om dit te laten slagen. Je hebt nog werkelijk alle tijd van de wereld om de ware te vinden.
Toen zei die dat hij niet echt lekker in zijn vel zit en daarvoor ook naar een psycholoog gaat maar als ik dan vraag wat daar de reden van is krijg ik geen antwoord wat ik heel vervelend vind want we waren echt open naar elkaar altijd. Dat terwijl ik zijn ouders nog nooit heb gezien en ik daarmee wel een beetje een sein krijg dat er misschien iets in huiselijke sfeer daar aan de hand is.

Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt. Altijd open en eerlijk naar elkaar? Je wist niet eens dat hij niet lekker in zijn vel zat, dat hij bij een psycholoog loopt en je bent nog nooit bij hem thuis geweest...

Laat hem gaan, focus op je eigen leven en kijk of je volgende keer een wat minder ingewikkeld exemplaar aan de haak kunt slaan.
Tikatukka schreef:
03-10-2019 22:40
Als het je helpt om hem aan te spreken op zijn gedrag moet je dat zeker doen. Het kan je helpen om het af te ronden en verder te gaan zonder deze jongen. Dat zou in ieder geval wel het doel moeten zijn. Benut het gesprek om lekker je hart te luchten, inclusief je frustratie en eventuele boosheid. Verwacht er verder niks van.
Ik ben het hier niet zo mee eens... een nieuw gesprek geeft nieuwe hoop en afronding komt niet. Accepteren dat t over is en t nooit meer goed komt is t enige wat helpt bij liefdesverdriet.
Die jongen had al iets te verbergen, want als jullie beiden nog thuiswonen en jij nog nooit zijn ouders hebt ontmoet, dan vind ik dat een heel slecht teken. Dat vind ik aangeven dat de relatie al niet zo serieus was en dat hij er vast niet zo voor ging als jij.
Hij kan wel zeggen dat hij slecht in zijn vel zit, maar als hij jou fantastisch had gevonden dan had hij het fijn gevonden om jou te hebben voor de steun. Hij voelde zich dus niet goed bij jou. Wat er ook aan de hand is met deze jongen, hij vond jou niet leuk genoeg.
En in plaats van je tijd te verdoen met zinloze gesprekken voeren met je ex, kan je je tijd goed stoppen in het gewoon weer verder leven zonder hem. Voordat je hem kende had je ook een leven, dus zonder hem komt het ook weer goed.
Wat rot voor jou dat dit gebeurd is.
Ik zou hem nu echt even helemaal met rust laten. Zo te horen zijn er wat meer dingen gaande en heeft hij echt de tijd nodig.
Als hij er klaar voor is zal hij jou wel weer kunnen vinden. Maar jij hoeft hier natuurlijk niet op te wachten. En jij kunt verder gaan met dating etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven