Mode & Beauty alle pijlers

Fijne badjas

08-10-2019 17:41 21 berichten
Ik ben opzoek naar een fijne badjas. Het liefste een zachte wat langer model.

Wat zijn jullie favorieten?
Alle reacties Link kopieren
Fleecebadjassen van de Hema! Action heeft ze ook.
In ieder geval 1 met een rits! Ik heb er 1 van livera of Hunkemöller, ideaal! Maar die is niet heel zacht ofzo. Ik vind de badjassen van Pip ook heel mooi.
Fleece vind ik niet prettig, gaat zo zweten en neemt weinig vocht op. Dan heb je van die natte plekken erin.
Ik heb sinds 2 weken een heerlijke badjas van de Action, superzacht stofje en lekker lang (tot de kuit). Echt een aanrader en maar 8.95 :)
Die van Primark zijn ook heel lekker zacht en fluffy, en niet duur.
Een badjas moet absoluut niet van fleece zijn maar van badstof, dit neemt vocht op na het douchen, voor de verdwaalde druppels. Als je een fleece badjas aantrekt na het douchen dan voelt dat heel vies, vind ik,
Broodjekroket2 schreef:
08-10-2019 18:01
Een badjas moet absoluut niet van fleece zijn maar van badstof, dit neemt vocht op na het douchen, voor de verdwaalde druppels. Als je een fleece badjas aantrekt na het douchen dan voelt dat heel vies, vind ik,
Veel mensen lopen toch de zondag in badjas?
Eentje van katoenen badstof. Fleece vind ik vies zweterig.
Ik wil de badjas inderdaad gebruiken voor na het douchen en voor warmte voor de nachtelijke voedingen als ik in januari bevallen ben
Arcticfox1 schreef:
08-10-2019 18:06
Ik wil de badjas inderdaad gebruiken voor na het douchen en voor warmte voor de nachtelijke voedingen als ik in januari bevallen ben
Een dikke van katoenen velours is dan fijn voor je. Lekker warm en goed absorberend.
Cateautje schreef:
08-10-2019 18:13
Een dikke van katoenen velours is dan fijn voor je. Lekker warm en goed absorberend.
En lekkere enkelhoge wollen sloffen.
Cateautje schreef:
08-10-2019 18:13
Heb je eventueel nog een tip voor een merk?
Badstof. Schiesser
Arcticfox1 schreef:
08-10-2019 18:51
Heb je eventueel nog een tip voor een merk?
Van Dijck of Seahorse.
Deze is van van Dijck en ik zit eraan te denken... :)

Afbeelding

Ik lees net de reviews en hij is te dun voor de winter en glad van binnen, dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
Ik ga nog eventjes verder op zoek.
Deze van Seahorse, in 7 kleuren te krijgen.

Afbeelding
Ik heb deze https://www.schiesser.com/nl/dames-badm ... ram=Badjas

Heerlijke badjas.
Whomi schreef:
08-10-2019 17:50
In ieder geval 1 met een rits! Ik heb er 1 van livera of Hunkemöller, ideaal! Maar die is niet heel zacht ofzo. Ik vind de badjassen van Pip ook heel mooi.
Fleece vind ik niet prettig, gaat zo zweten en neemt weinig vocht op. Dan heb je van die natte plekken erin.
Ja! Met een rits, dat is echt ideaal.
En verder ook eens.
Nooit geweten dat er badjassen met rits bestonden
Ik heb er net eentje binnen van Aliexpress. Heerlijk zacht en net boven de enkel. Xtra lang dus, daar speciaal op gezocht Kostte 19 euro geloof ik.
Primark hebben ze heerlijke zachte lange badjassen.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven