Ervaring met Steenbok mannen

06-10-2019 23:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brand los :)
huismeermin schreef:
08-10-2019 10:39
En dat komt allemaal door de periode waarin ze geboren zijn?
nog even los van het feit dat wat wij "sterrenbeeld" noemen slechts een projectie is van de hemel, in werkelijkheid horen de sterren van een bepaald "sterrenbeeld" helemaal niet bij elkaar. Sommigen sterren in een "sterrenbeeld" liggen honderden miljoenen lichtjaren van elkaar verwijderd. Sommig sterren zijn wellicht allang dood maar staan zover weg dat wij dat pas over 10 miljoen jaar weten.

horoscopie is de allergrootste onzin die er bestaat
Oh wauw. We kunnen die dsm wel opdoeken, horoscopen zijn al genoeg.

Steenbok = narcist
Ram = borderline
Waterman = autist
Stier = theatrale persoonlijkheidstoornis
Vissen = ontwijkende persoonlijkheidsstoornis

Enz

En dames, wie is hier zelf steenbok? Of heeft zo’n sterrenbeeld ook nog een aparte werking op piemels?
Meds, jij bent Leeuw toch?

Anti-sociaal, ik wist het wel.
Malinois schreef:
08-10-2019 11:22
Meds, jij bent Leeuw toch?

Anti-sociaal, ik wist het wel.
Nee ik ben Vissen. Koud, ontwijkend en glad als paling
is TO nog ergens?
lilalinda schreef:
08-10-2019 11:33
is TO nog ergens?
Die is naar steenbok man om hem te vertellen dat hij op kan rotten met zijn narcistische karakter.
Parallella schreef:
07-10-2019 10:30
Er zijn grote steenbokken en kleine, er zijn humorvolle en er zijn wel-grappige, er zijn saaie steenbokken, stinkende steenbokken, homoseksuele steenbokken, smakeloze steenbokken, sportieve steenbokken, belezen steenbokken, naïeve steenbokken, rokende steenbokken, serieuze steenbokken, steenbokken die wel of niet tegen hun verlies kunnen, reizende steenbokken, burgerlijke steenbokken, rijke en arme steenbokken, gokverslaafde steenbokken, hatelijke steenbokken, aardige steenbokken, narcistische steenbokken dus vast ook steenbokken met borderline, aseksuele steenbokken en seksverslaafde steenbokken, lekkerkunnenkokende steenbokken, roodharige steenbokken, verliefde steenbokken en getrouwde steenbokken, kromlopende en schuifelende steenbokken, gezonde en zieke steenbokken, jonge en oude steenbokken. En nog wat andere steenbokken ook wel. En sommigen hebben combinaties van eigenschappen ook.

En je kunt met allemaal daten. Dus welke ervaring wil je horen?
Wow, zoveel moeite om zo’n hele tekst te typen. Of je typt snel, of je had ‘steenbok’ onder de ctrl-c ctrl-v knoppen zitten? Anyway, chapeau voor de energie die je erin steekt.
Ik kende er 1 en die was aardig labiel, die barste altijd in huilen uit als zijn favoriete voetbalclub verloor.
Mijn allerliefste ex is een Steenbok , mijn andere exen zijn klootzakken en ik weet hun horoscoop ook niet.

Nou ik hoop dat je met deze informatie een stuk verder bent gekomen.

Geen dank, hoor ;-D
.
Zou het niet doen. Ze hebben veel ruimte nodig en kunnen erg agressief zijn. Ze kunnen wel goed alleen zijn en hebben verder niet veel verzorging nodig. Misschien alleen overwegen als je echt in rotsachtig buitengebied woont.
Geef mij maar een steenbok, het zijn veganisten :flirting:
Malinois schreef:
08-10-2019 11:21
Oh wauw. We kunnen die dsm wel opdoeken, horoscopen zijn al genoeg.

Steenbok = narcist
Ram = borderline
Waterman = autist
Stier = theatrale persoonlijkheidstoornis
Vissen = ontwijkende persoonlijkheidsstoornis

Enz

En dames, wie is hier zelf steenbok? Of heeft zo’n sterrenbeeld ook nog een aparte werking op piemels?
:rofl:
Aalbes schreef:
08-10-2019 13:32
Geef mij maar een steenbok, het zijn veganisten :flirting:
Daar zeg je zo wat, want je kunt tegenwoordig toch echt niet meer met een carnivore leeuw komen aanzetten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Rammen moeten ze.
Allemaal.
In bed.
Mijn partner is wel into sterrenbeelden en ik ben zoals het merendeel hier totaal ongelovig, maar ik vind het altijd wel leuk om het erover te hebben. Het geeft aanleiding om over jezelf/je relatie/je voorkeuren te praten en dan begrijp je elkaar weer beter.
Wow, diepe buiging, petje af, resepct! TO slaagt erin reacties los te krijgen met een OP van 2 woorden. Hulde!

En ze moet dus wel een Schorpioen zijn.
Spreuken 18:2
Voor wie wel in sterrenbeelden gelooft... was het niet zo dat je ascendant veel meer zegt over je karakter? (Ik geef toe, klok en klepel)
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
08-10-2019 15:07
Voor wie wel in sterrenbeelden gelooft... was het niet zo dat je ascendant veel meer zegt over je karakter? (Ik geef toe, klok en klepel)
Volgens mij geldt dat alleen voor watertekens
Spreuken 18:2
Mermedina schreef:
08-10-2019 12:43
Wow, zoveel moeite om zo’n hele tekst te typen. Of je typt snel, of je had ‘steenbok’ onder de ctrl-c ctrl-v knoppen zitten? Anyway, chapeau voor de energie die je erin steekt.

:$

Hoop wel dat ze niet ook nog met een waterman, weegschaal en stier wil gaan daten en daarnaar gaat vragen... :)
Mijn ervaring met de steenbok man, is dat ze erg rustig zijn en je langzaam hun vertrouwen moet winnen. Ze houden van vrouwen die netjes gekleed gaan en zich niet al te ordinair gedragen. Verder zijn ze niet zo van los contact, maar heel serieus ingesteld en willen meestal een langdurige relatie.
BlaZoo schreef:
07-10-2019 07:22
Je weet dat bestialiteit sinds enkele jaren verboden is?
hahahhaha!
zwartdropje schreef:
08-10-2019 18:06
Mijn ervaring met de steenbok man, is dat ze erg rustig zijn en je langzaam hun vertrouwen moet winnen. Ze houden van vrouwen die netjes gekleed gaan en zich niet al te ordinair gedragen. Verder zijn ze niet zo van los contact, maar heel serieus ingesteld en willen meestal een langdurige relatie.
Zoals Tiger Woods?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
09-10-2019 11:24
Zoals Tiger Woods?
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven