Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
08-10-2019 22:10
Eenheid in jezelf, met jezelf, door jezelf en voor jezelf.
Je kent ze wel, die types.
Die vervolgens geen mm meer bewegen en hun 'navelstaarderij' als coach verkopen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
09-10-2019 10:08
Die vervolgens geen mm meer bewegen en hun 'navelstaarderij' als coach verkopen.
Ja, die bedoel ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat is het toch een onheilig genoegen als iemand je in een discussie steeds onderuit probeert te halen, dat diegene dan met zó'n dom 'argument' komt dat je diegene gewoon nooit meer serieus hoeft te nemen.
Bijstandstopic: iemand die kindgebonden budget en persoonsgebonden budget door elkaar haalt.

David Dunning
Oudblond schreef:
09-10-2019 10:08
Zolang er gekken genoeg zijn die zo iemand er voor betalen....
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik ben teleurgesteld in het amuserende gehalte van het forum en ook beledigd dat mijn vrije dag geen aanleiding tot meer entertainment op de pijlers is.
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:14
Ik ben teleurgesteld in het amuserende gehalte van het forum en ook beledigd dat mijn vrije dag geen aanleiding tot meer entertainment op de pijlers is.
Toon initiatief!!!!

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:14

Ja, ik vind het ook saai momenteel.
Solomio schreef:
09-10-2019 13:20
Toon initiatief!!!!
Ja, daag. Dat is me zwaar tegengevallen onlangs. Straks ben ik weer een melodramatische aandachttrekker zeker.
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:22
Ja, daag. Dat is me zwaar tegengevallen onlangs. Straks ben ik weer een melodramatische aandachttrekker zeker.
Melodramatische aandachttrekkerij vind ik juist goed voor het amusementsgehalte. Ga anders lekker 2 maanden op reis. Of mag jij ook niet van je man? :whip:
We zouden bijvoorbeeld mensen die hun OP verwijderen in het openbaar kunnen geselen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Wilhetnietweten schreef:
09-10-2019 13:33
Melodramatische aandachttrekkerij vind ik juist goed voor het amusementsgehalte. Ga anders lekker 2 maanden op reis. Of mag jij ook niet van je man? :whip:
Ik denk dat mijn man geen bezwaar heeft. Maar of dat een topic oplevert: mijn man gunt mij een leven en ruimte, help wat nu?
Betty, wat een lieve en treffende reactie van je in dat topic van die docent die niet functioneert. (zo zie je maar weer, je veroorzaakt niet overal en altijd drama :biggrin:
Maud*de*Braose schreef:
09-10-2019 13:43
Betty, wat een lieve en treffende reactie van je in dat topic van die docent die niet functioneert. (zo zie je maar weer, je veroorzaakt niet overal en altijd drama :biggrin:
Nou, dat is lief van je. Ja, ik ben soms een brave forummer.
Ik heb het wel eens gezien bij heel lieve collega's. En het maakt me heel verdrietig.
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:45
Nou, dat is lief van je. Ja, ik ben soms een brave forummer.
Ik heb het wel eens gezien bij heel lieve collega's. En het maakt me heel verdrietig.

Het onderwijs kan heel zwaar zijn als je er niet geschikt voor bent, of niet geschikt voor een bepaalde doelgroep, dat is waar. Ik las dat topic omdat ik daar zelf ook wel tegenaan loop. Wat je schreef stak mij in ieder geval ook een hart onder de riem.
Mooi. Het is zo'n fijne baan als het goed gaat, maar zo gruwelijk ellendig als het niet lukt.
Gelukkig kan ik nu gaan mopperen over Halloween.
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:58
Mooi. Het is zo'n fijne baan als het goed gaat, maar zo gruwelijk ellendig als het niet lukt.
Gelukkig kan ik nu gaan mopperen over Halloween.
Veel plezier!
Solomio schreef:
09-10-2019 12:50
Wat is het toch een onheilig genoegen als iemand je in een discussie steeds onderuit probeert te halen, dat diegene dan met zó'n dom 'argument' komt dat je diegene gewoon nooit meer serieus hoeft te nemen.
Bijstandstopic: iemand die kindgebonden budget en persoonsgebonden budget door elkaar haalt.
Wat een zeldzame kneus is dat zeg!
Zijn vervolg reactie is zo mogelijk nog triester!
Niet te doen!

Ik ga ff slapen, moet mijn luie uitvreters imago wel een beetje waar maken. Wel het minste wat ik kan doen.
overig/tiener-wil-niet-meer-sporten/lis ... ges/450646

Eens zien hoe snel de usual suspects zijn vandaag.
Star² schreef:
09-10-2019 14:15
overig/tiener-wil-niet-meer-sporten/lis ... ges/450646

Eens zien hoe snel de usual suspects zijn vandaag.
Toch lief dat mensen me tegemoet komen vandaag. Iemand die niet zelfstandig kan denken (de PKN vindt het niet leuk, dus doe ik het niet) in het ene topic en lekker sporten met discipline en denk toch eens aan die arme vrijwilligers in het andere topic.
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 14:51
Toch lief dat mensen me tegemoet komen vandaag. Iemand die niet zelfstandig kan denken (de PKN vindt het niet leuk, dus doe ik het niet) in het ene topic en lekker sporten met discipline en denk toch eens aan die arme vrijwilligers in het andere topic.

En Solo doet enorm haar best in een miskraam/echo topic.
Star² schreef:
09-10-2019 15:48
En Solo doet enorm haar best in een miskraam/echo topic.
Mijn standpunt daarover wordt meestal niet erg op prijs gesteld, dus ik vroeg me net af of ik me niet beter bij het bijstandstopic kan houden.
Maar ja, daar is het ook niet erg gezellig.

David Dunning
Solomio schreef:
09-10-2019 16:04
Mijn standpunt daarover wordt meestal niet erg op prijs gesteld, dus ik vroeg me net af of ik me niet beter bij het bijstandstopic kan houden.
Maar ja, daar is het ook niet erg gezellig.
ik dacht al :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo fijn dat ik de kinder/zwanger wateffer pijler geblokt heb. Veeeeel beter voor gemoedsrust enzo :P
broekrok schreef:
09-10-2019 16:42
Zo fijn dat ik de kinder/zwanger wateffer pijler geblokt heb. Veeeeel beter voor gemoedsrust enzo :P
Mijn gemoedsrust is nogal overrated. :roll:

David Dunning
Solomio schreef:
09-10-2019 16:49
Mijn gemoedsrust is nogal overrated. :roll:
Uiteraard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven