Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 12 oktober 2019 om 17:41
Sommige moeders doen niks met goede tips.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 oktober 2019 om 17:51
Solomio schreef: ↑12-10-2019 17:21eten/hoe-vaak-eet-je-chips-en-koek/list_messages/450803
Kunnen we weer tegen elkaar opbieden over onze mate van perfectie.
Als ik daar nu ga reageren, krijg ik dat elke keer dat ik in een topic over overgewicht post, weer in m'n gezicht gesmeten "Hoezo, je eet gezond, je eet elke dag/week/maand een x aantal koekjes en bakken chips"
Later is nu
zaterdag 12 oktober 2019 om 18:03
Omdat ze waarschijnlijk aan de kwaal lijdt die veel Nederlandse moeders hebben. Nederlandse kinderen zijn namelijk verreweg de luidruchtigste kinderen van Europa. In andere landen tapen ze die kinderen waarschijnlijk gewoon dicht. Óf ze gooien een bak water in hun gezicht.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 17:32Die moeder vindt niets een goed idee. Je vraagt je af waarom ze een topic geopend heeft.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:11
oudebaas schreef: ↑12-10-2019 18:03Omdat ze waarschijnlijk aan de kwaal lijdt die veel Nederlandse moeders hebben. Nederlandse kinderen zijn namelijk verreweg de luidruchtigste kinderen van Europa. In andere landen tapen ze die kinderen waarschijnlijk gewoon dicht. Óf ze gooien een bak water in hun gezicht.
In die landen hebben ze een opvoedmiddel dat heel goed werkt: de pantoffel.
Mag hier niet.

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:15
Ja sorry er kwam wat tussen.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 14:46Ik ben gek op stofzuigen.
Joh, LV, ik moest wachten van jou?
zaterdag 12 oktober 2019 om 18:19
Dan hebben ze Spanje overgeslagen in hun onderzoek.oudebaas schreef: ↑12-10-2019 18:03Omdat ze waarschijnlijk aan de kwaal lijdt die veel Nederlandse moeders hebben. Nederlandse kinderen zijn namelijk verreweg de luidruchtigste kinderen van Europa. In andere landen tapen ze die kinderen waarschijnlijk gewoon dicht. Óf ze gooien een bak water in hun gezicht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:21
No spang!

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:25
Ik ga een scheiding aanvragen. Er is hier iets langs gewaard en ik hoest me werkelijk de tering, dus ik had man gevraagd een fles Natterman mee te nemen want daar zit codeïne in. Komt ie thuis met een fles hoestdrank van Appie, met broomhexidine in plaats van codeïne. Terwijl codeïne het enige is wat het leven van een zwaar verkouden Friese Doorhoester nog enigszins aantrekkelijk maakt, dat weet iedereen toch zou je denken.
En ik heb nog wel wiet, maar als ik daar aan begin stik ik er helemaal in. Echt, mannen....
En ik heb nog wel wiet, maar als ik daar aan begin stik ik er helemaal in. Echt, mannen....

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:33
Snel ff een cake bakkenLady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 18:25Ik ga een scheiding aanvragen. Er is hier iets langs gewaard en ik hoest me werkelijk de tering, dus ik had man gevraagd een fles Natterman mee te nemen want daar zit codeïne in. Komt ie thuis met een fles hoestdrank van Appie, met broomhexidine in plaats van codeïne. Terwijl codeïne het enige is wat het leven van een zwaar verkouden Friese Doorhoester nog enigszins aantrekkelijk maakt, dat weet iedereen toch zou je denken.
zaterdag 12 oktober 2019 om 18:39
Heb je het gevraagd of ook opgeschreven? Als je tegen de meeste mannen zegt lieverd neem je hoestdrank van Natterman met codëine voor me mee. Dan hoort hij waarschijnlijk alleen hoestdrank. Het is een man heLady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 18:25Ik ga een scheiding aanvragen. Er is hier iets langs gewaard en ik hoest me werkelijk de tering, dus ik had man gevraagd een fles Natterman mee te nemen want daar zit codeïne in. Komt ie thuis met een fles hoestdrank van Appie, met broomhexidine in plaats van codeïne. Terwijl codeïne het enige is wat het leven van een zwaar verkouden Friese Doorhoester nog enigszins aantrekkelijk maakt, dat weet iedereen toch zou je denken.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 oktober 2019 om 18:39

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 oktober 2019 om 18:43
Methode 1 Klassieke wiettheeLady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 18:25Ik ga een scheiding aanvragen. Er is hier iets langs gewaard en ik hoest me werkelijk de tering, dus ik had man gevraagd een fles Natterman mee te nemen want daar zit codeïne in. Komt ie thuis met een fles hoestdrank van Appie, met broomhexidine in plaats van codeïne. Terwijl codeïne het enige is wat het leven van een zwaar verkouden Friese Doorhoester nog enigszins aantrekkelijk maakt, dat weet iedereen toch zou je denken.
Maal de wiet fijn. ...
Meng de wiet met de boter. ...
Gooi een theezakje leeg en vul het met het wiet- en botermengsel. ...
Breng het water in een pannetje aan de kook. ...
Laat het theezakje 30 minuten in het pruttelende water trekken. ...
Haal het van het vuur en neem het zakje eruit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 12 oktober 2019 om 18:48
Oh dat ga ik een keer proberen!feow schreef: ↑12-10-2019 18:43Methode 1 Klassieke wietthee
Maal de wiet fijn. ...
Meng de wiet met de boter. ...
Gooi een theezakje leeg en vul het met het wiet- en botermengsel. ...
Breng het water in een pannetje aan de kook. ...
Laat het theezakje 30 minuten in het pruttelende water trekken. ...
Haal het van het vuur en neem het zakje eruit.
Cake bakken is ook wel een goed idee, maar ik ben echt een kluns qua bakken.
zaterdag 12 oktober 2019 om 19:03
Ik heb de eerste twee blz gelezen en zag tot mijn verbazing regelmatig mensen melden dat ze dagelijks koek/chips/snoep eten en toch een gezond BMI hebben.
Iemand die zelfs expliciet schreef dat ze goede genen heeft en slank blijft.
Die mensen zie je wrsch nooit in topics over overgewicht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 12 oktober 2019 om 19:03

zaterdag 12 oktober 2019 om 19:23
Wietbrownies. En die nattig maken met hoestdrank.
zaterdag 12 oktober 2019 om 19:25
Solomio schreef: ↑12-10-2019 19:03Ik heb de eerste twee blz gelezen en zag tot mijn verbazing regelmatig mensen melden dat ze dagelijks koek/chips/snoep eten en toch een gezond BMI hebben.
Iemand die zelfs expliciet schreef dat ze goede genen heeft en slank blijft.
Die mensen zie je wrsch nooit in topics over overgewicht.

Dus het kán wel?
Goed om te weten. Misschien ook eens proberen

Later is nu

zaterdag 12 oktober 2019 om 19:29
Wiet chocomel.Lady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 18:48Oh dat ga ik een keer proberen!
Cake bakken is ook wel een goed idee, maar ik ben echt een kluns qua bakken.

zaterdag 12 oktober 2019 om 19:42
viva-amber schreef: ↑12-10-2019 19:41Codeine is niet eens zonder recept verkrijgbaar omdat het een opiaat is.
In hoestdrank had ze het over:
https://www.kruidvat.nl/natterman-bronc ... op/p/21941

zaterdag 12 oktober 2019 om 19:48
Af.viva-amber schreef: ↑12-10-2019 19:41Codeine is niet eens zonder recept verkrijgbaar omdat het een opiaat is.
Wel als hoofd werkzame stof in hoestdrank.

zaterdag 12 oktober 2019 om 19:48
Star² schreef: ↑12-10-2019 19:42In hoestdrank had ze het over:
https://www.kruidvat.nl/natterman-bronc ... op/p/21941