Partner heeft peuter een klap gegeven

12-10-2019 20:21 392 berichten
Sorry dat ik het hier kom posten, maar ik weet niet meer wat ik hiermee moet. Mijn partner en ik hebben een moeilijke tijd achter de rug na een burn-out aan zijn kant, maar de laatste maanden ging alles weer een stuk beter. Dacht ik.

Gisteren was mijn partner in de weer met onze krijsende peuter, die op de bank een woedeaanval had. Peuter schopte hem in alle woede, partner verkocht hem een tik. Hij zegt van zichzelf te walgen en gaat nu een cursus woedebeheersing doen, want hij heeft in een soortgelijke situatie onze zoon ook al eens uitgescholden.

Verder wil ik benadrukken dat partner in het dagelijks leven absoluut niet agressief of opvliegend is, maar zich wel nu twee keer enorm heeft laten opnaaien door onze 3-jarige. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Blijven en hopen dat het beter wordt? Als ik wegga en co-ouderschap aanvraag, dan heb ik er zometeen helemaal geen zicht meer op hoe het tussen die twee gaat? Of heb ik straks kinderen tegenover me die me gaan vragen waarom ik ze als moeder niet beter heb beschermd? Of gaan ze me straks verwijten dat ik hun doorgaans toegewijde en betrokken vader geen eerlijke kans heb gegeven?

Ik weet het gewoon echt niet meer :cry:
Alle reacties Link kopieren
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:25
Het was een impulsieve harde pets tegen z’n hoofd :cry: Ik ben zo woest en praat al een dag niet meer tegen hem. Hij voelt zich afschuwelijk, en terecht.
:frusty:


Hier wordt het ook niet gezelliger op gok ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Loepen helpt ook wel ik denk dat je sowieso gaat scheiden.
Hoop je nu op advies bij die co ouderschap te krijgen?
Ik geef hem geen straf, ik weet gewoon niet meer wat te zeggen. Ik dacht dat we het na die scheldpartij tegenover peuter wel hadden gehad. Maar dit is weer een stap verder.

Wat als het nog een keer gebeurt? Waar trek ik de grens?
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:33
Ik geef hem geen straf, ik weet gewoon niet meer wat te zeggen. Ik dacht dat we het na die scheldpartij tegenover peuter wel hadden gehad. Maar dit is weer een stap verder.

Wat als het nog een keer gebeurt? Waar trek ik de grens?
Ga bij een toneelvereniging.
Wil je gewoon een smoesje om van hem af te gaan en hem daar de schuld van te geven?
2019 schreef:
12-10-2019 20:32
Hoop je nu op advies bij die co ouderschap te krijgen?
Nee, ik wil helemaal niet uit elkaar. Het ging de laatste maanden echt veel beter tussen ons. Maar ik vind ook dat hij een grens heeft overschreden, nog afgezien van hoe wij allemaal te lijden hebben gehad onder zijn burn-out en slachtofferschap.
Suðri schreef:
12-10-2019 20:34
Wil je gewoon een smoesje om van hem af te gaan en hem daar de schuld van te geven?
Daar lijkt het wel op.
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:33
Ik geef hem geen straf, ik weet gewoon niet meer wat te zeggen. Ik dacht dat we het na die scheldpartij tegenover peuter wel hadden gehad. Maar dit is weer een stap verder.

Wat als het nog een keer gebeurt? Waar trek ik de grens?
ik heb even geloept, je hebt een stok gevonden om de hond mee te slaan. Nu kan je eindelijk van hem af onder het mom van huiselijk geweld. maar wij weten beter
Alle reacties Link kopieren
bettiepage_2 schreef:
12-10-2019 20:29
Heeft je peuter er nog last van dan of dramatiseer jij het vooral?

Je peuter heeft nu waarschijnlijk meer last van de sfeer die nu in huis hangt. Kom op hoor, je partner voelt zich er oprecht klote onder, de harde pets was impulsief en dus niet met voorbedachte rade, kun je hier echt niet overheen stappen?! Of is je peuter ernstig verwond na die pets tegen z’n hoofd en kan hij zelfs z’n hoofd niet meer bewegen?

Ik heb 1x een tik in m’n gezicht gehad van m’n moeder, en we zullen het allebei nooit vergeten, maar 100% zeker weten dat zij er zelf meer last van heeft gehad dan ik.
.
Suðri schreef:
12-10-2019 20:34
Wil je gewoon een smoesje om van hem af te gaan en hem daar de schuld van te geven?
Nee anders was ik al wel vertrokken.
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:35
Nee, ik wil helemaal niet uit elkaar. Het ging de laatste maanden echt veel beter tussen ons. Maar ik vind ook dat hij een grens heeft overschreden, nog afgezien van hoe wij allemaal te lijden hebben gehad onder zijn burn-out en slachtofferschap.
Dat vindt hij zelf ook. Maar schijnbaar moet hij eerst dagen het kolenhok in van jou.
je kan je beter afvragen wat je eigen aandeel is in die driftige puber en die instabiele man
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:35
Nee anders was ik al wel vertrokken.
Jij begon zelf over die co ouderschap wij niet.
Als jullie loepen, lees dan ook even dat ik schrijf dat hij voor mij nog altijd de allerleukste man is. Dat is hij nog steeds. Laat ook maar...
Loepen leert me dat het een top huwelijk is.
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:37
Als jullie loepen, lees dan ook even dat ik schrijf dat hij voor mij nog altijd de allerleukste man is. Dat is hij nog steeds. Laat ook maar...
ook nadat je het met je collega deed?
Alle reacties Link kopieren
Ah, een peuter tegen het hoofd slaan is ineens Viva-approved? Bijzonder.
Am Yisrael Chai!
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:35
Nee, ik wil helemaal niet uit elkaar. Het ging de laatste maanden echt veel beter tussen ons. Maar ik vind ook dat hij een grens heeft overschreden, nog afgezien van hoe wij allemaal te lijden hebben gehad onder zijn burn-out en slachtofferschap.
Ik weet niet hoor TO, maar je kan nog zo hard roepen dat hij voor jou nog steeds de leukste man is, maar als je zulke dingen schrijft geloof ik gewoon niet.
fashionvictim schreef:
12-10-2019 20:40
Ah, een peuter tegen het hoofd slaan is ineens Viva-approved? Bijzonder.
Eens, wat is dit nu weer voor iets?

Ik had hem naar buiten gepetst.
S-Meds schreef:
12-10-2019 20:38
ook nadat je het met je collega deed?
Misschien beter lezen. Ik heb het niet met iemand anders gedaan, heb zelfs nog niet eens met een ander gezoend. Het had gekund, de verleiding was er, maar heb uiteindelijk voor mijn huwelijk gekozen, alle contact van de flirt verbroken en ook veel geïnvesteerd in de relatie met man.
fashionvictim schreef:
12-10-2019 20:40
Ah, een peuter tegen het hoofd slaan is ineens Viva-approved? Bijzonder.
Nee maar partner moet op cursus en peuter mag trappen en schoppen tegen papa en mama stond er blijkbaar bij.
fashionvictim schreef:
12-10-2019 20:40
Ah, een peuter tegen het hoofd slaan is ineens Viva-approved? Bijzonder.
het is niet approved by viva, we hebben nog geen officieel standpunt.
maar je man doodzwijgen en buiten de deur gooien omdat hij een peuter met drifbui een pets geeft is het andere uiterste
2019 schreef:
12-10-2019 20:42
Nee maar partner moet op cursus en peuter mag trappen en schoppen tegen papa en mama stond er blijkbaar bij.
Een peuter kan je nog africhten en opvoeden, iets met onvolgroeide hersentjes. Een volwassenen die peuters mept is gewoon een hondenlul.
Isolde85 schreef:
12-10-2019 20:42
Misschien beter lezen. Ik heb het niet met iemand anders gedaan, heb zelfs nog niet eens met een ander gezoend. Het had gekund, de verleiding was er, maar heb uiteindelijk voor mijn huwelijk gekozen, alle contact van de flirt verbroken en ook veel geïnvesteerd in de relatie met man.
oh okee, dus alles is weer koek en ei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven