April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Muis wat leuk is dat he; die mooie werkjes! Ik heb hier een leuke doos gekocht en stop daar alle werkjes en tekeningen van Luna in.Luna wil zelf ook wel eens in de doos graaien maar dan ben ik er bij! Wil het netjes houden en bewaren!

Mijn vader kwam gisterenavond met 3 dozen met spullen wat nog van mij bij mijn ouders stond. Was erg leuk; mijn poppen van vroeger, puzzels, boekjes, hamertje tik etc. luna heeft er dus weer een berg speelgoed bij. Ook zat er een plakboek in van alle kaarjes die ik gekregen had in mijn ziekteperiode, heb deze weer allemaal gelezen en moest toen wel een paar keer flink slikken! Wat een lieve mensen had ik toen om me heen!
Fijn dat je vandaag nog naar de vlos mag chance!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
He Chance: Fij dat je vandaag nog terecht kunt. is niet goed als je in spanning moet zitten, dus goed dat je actie hebt ondernomen!
Chance : wat goed dat je naar de vk kunt vandaag, ik zou der ook niet van hebben kunnen slapen hoor meid. * Witchke55 hoopt met je mee op een kloppend hartje.

Muis : Gaaf zo een knutselwerkjes, ik zal er denk ik binnenkort ook weer eentje krijgen met moederdag. Wat ik raar vind is dat het dit jaar geen paaseieren rapen in de creche is, doen ze elk jaar. Maar ik vermoed de reden al. Zijn leidster trouwt nl dit jaar en zal een fuif geven voor de ouders van de kindjes eind juni. Wat ik dan zal kopen dat zal ik toch moeten bedenken. Het mag in ieder geval niet megaduur zijn, en iets waar ze iets met kan. Ik dacht al aan zo een palmkamerplant.
Chance : wat goed dat je naar de vk kunt vandaag, ik zou der ook niet van hebben kunnen slapen hoor meid. * Witchke55 hoopt met je mee op een kloppend hartje.

Muis : Gaaf zo een knutselwerkjes, ik zal er denk ik binnenkort ook weer eentje krijgen met moederdag. Wat ik raar vind is dat het dit jaar geen paaseieren rapen in de creche is, doen ze elk jaar. Maar ik vermoed de reden al. Zijn leidster trouwt nl dit jaar en zal een fuif geven voor de ouders van de kindjes eind juni. Wat ik dan zal kopen dat zal ik toch moeten bedenken. Het mag in ieder geval niet megaduur zijn, en iets waar ze iets met kan. Ik dacht al aan zo een palmkamerplant.
Huh Witch, ik vind het een beetje een vreemde reden om niets met pasen te doen als de leidster trouwt in juni! Zonde zeg, dat ze niet aan eieren rapen doen dit jaar!

Hrmpf. Ik geloof dat Steijn en Hugo beiden een tikje verkouden zijn. Hugo kan niet slapen door de kriebel in zijn keel (gelukkig had ik nog Tussiskind!) en Steijn ligt ook lekker te blaffen.

Huugje piept aan een stuk door: "Mamma, Hugo uit bed", maar daar begin ik niet aan. Het mannetje heeft nog geen oog dichtgedaan sinds hij erin ligt en ik heb geen zin in een doodvermoeide (en dus vervelende) Hugo vanmiddag. Hij zal zo wel in slaap vallen, want ik hoor hem steeds langzamer pruttelen.
Hier is vandaag al voor de tweede keer het bezoekje van het consultatiebureau afgebeld. De wijkverpleegkundige was gisteren ziek en vandaag moest ze naar de dokter. Gelukkig gaa het goed hier, en dus kan ze volgende week komen en hoeft het niet vrijdag (kwam mij helemaal niet uit)

Vrijdag wordt het superweer he! Fijn want dan komen ze de badkamer afmaken en kan ik dus lekker met de kinders buiten gaan zitten om te ontsnappen aan alle lawaai en zooi

Vandaag hebben we een giga parasol gekocht, dus die gaan we morgen installeren. Zomer, je kunt komen!!!!

Oei muis: dat is moeilijk, niet slapende jongetjes.... Hier ook een heel wakker jongetje (maar hij ligt alleen maar te liggen, gek he....)

Fleur is vandaag lekker naar de opvang, dus rustig hier. Ze vond het helemaal leuk dat we met Luuk kwamen (Fleur wilde als enige haar traktatie niet eten, ze was veel te opgewonden) De leidsters vonden het ook allemaal geweldig om de kleine man te zien en de kinderen stonden allemaal op de tafel om de maxi-cosi heen. Ze waren allemaal heel lief voor Luuk.

Ga hier nu snel even wat puin ruimen. Ongelofelijk hoeveel zooi we hebben gemaakt in 1 dag tijd.
Wat fijn Chance, goed dat je hebt gebeld!!

Muis, die werkjes zijn zo ontzettend leuk! Ik moet ook eens een mooie doos kopen voor alles wat mijn kleine artistieke peutertje heeft gefabriceerd.

Ik had vandaag mijn ballerina's aan. Dat was geen goede keuze. Een zwembad is er niets bij.
Witchke: is er niet een andere reden dan het huwelijk van die leidster? Ik snap de link niet helemaal...

Muis, hier ook een blaffend kereltje. Lastig is dat.

Hoesten kinderen eigenlijk ook in hun slaap? Als dat niet het geval is heeft Puk namelijk gisterenavond heel lang wakker gelegen.

Dropje, wat irritant dat er steeds werd afgebeld zeg. En wat leuk dat jullie gingen trakteren!

Iedereen heel hard duimen; als het morgen rustig is op kantoor gooien we de tent vrijdag dicht. Ik heb hier nog wat achterstallige klusjes liggen en het zou fijn zijn als ik dat vrijdag kon doen...(en ik heb ook geen zin om vrijdag te gaan werken, maar dat klinkt minder gemotiveerd )
Laar, ik weet zeker dat het morgen rustig is op je kantoor! Wedden? (ik ben allang blij dat A. "gewoon" vrij is op die dag!)

Drop, wat klinkt dat schattig zeg, dat alle kindjes om de maxi cosi stonden!

Wordt het vrijdag echt lekker weer? Zou wel fijn zijn, want dit is echt helemaal niets!

Ik geloof zowaar dat het boven rustig begint te worden en dat twee peutertjes in slaap zijn gevallen. Hier en daar hoor ik nog een hoop gehoest en geproest, maar verder is het rustig!
Chance, fijn dat je vanmiddag naar de vk mag, ik hoop dat je inmiddels het hartje hebt gehoord!

Lara, zou wel lekker zijn als je vrijdag vrij bent. Wij zijn op 1 mei gesloten, is wel lekker, nl. de vrijdag na koninginnedag, voor mij betekent dat, dat ik 5 dagen vrij ben (wo t.m. zo) en met hemelvaart ook, echt lekker hoor.

Spitsmuis, wat rot dat Meesje zoveel teruggeeft, Yasemin had het gisteren toevallig, echt een hele golf, maar ik denk dat het komt omdat ze verkouden is en veel slijm in haar keel had.

Swiss, wat zielig voor Finn, misschien kun je idd Klara eens opzoeken zodat hij weet dat ze gewoon weer beter is.

Oh ik hoor Yasemin!
Nee, niet zeker weten Muis. Je moet duimen!
Ik denk aan je Chance
Chance, hoe is het gegaan?

Sorry, erg druk en moe heb daarom al even niet gereageerd, maar ik lees wel mee hoor!

Vrijdag gaan we een weekje vakantie houden op een landal park. Lekker!

Vanmiddag op kraamvisite geweest bij mijn beste vriendinnetje. Ze heeft gisteravond een dochter gekregen. Wat heerlijk weer zo;n klein kindje!
Vanmiddag bij de vk gelukkig wel het hartje horen kloppen!

Later meer ga nu eerst een heel vies maar lief meisje douchen!
Fijn Chance, ben erg blij voor je!
Joepie, fijn Chance, wat een heerlijk nieuws weer!

Ga ff eten maken voor Finn
Chance, wat heerlijk voor je! Ik ben oprecht blij dat alles toch goed is!
Ik ben hartstikke blij voor je Chance!
Fijn dat alles goed is chance
*Even zeiken*

Wij hadden toch een bod gedaan op een huis een tijd terug en vorige week de verkopers een ultimatum gesteld? (dat was omdat we maar niets hoorden)

Nou, we hebben vandaag wat gehoord. Het is alleen een beetje vaag en ik weet echt niet wat we nu moeten doen.

*De vrouw wil het verkopen voor bedrag X (5000 eu'tjes boven ons bod)

*De man wil het verkopen voor bedrag Y. Hij heeft dit vandaag aan zijn makelaar gecommuniceerd. Tot nu toe niets vreemds, ware het niet dat hij een maand geleden (jawel) ook al zei dat hij het voor bedrag Y van de hand wilde doen!

Man en vrouw liggen nu dus 15K uit elkaar en ik ben in de war. Onze makelaar trouwens ook! A. wil nu dat we nog eenmalig ons oude bod laten zien en dan is het over en uit. En ik..."Ik weet het niet", zei de gek. Het is een supertof huis en ik zag me er al helemaal zitten met mijn nestje, maar de onderhandelingen, voor zover je daarvan kan spreken, gaan ietwat moeizaam.

Bah.
Wat idioot muis dat man en vrouw een ander bedrag willen, dat slaat toch nergens o. Gewoon bij jullie oude bod blijven zou ik zo zeggen. Zeker in deze tijd moet er wel wat af kunnen. Sterkte met afwachten, naar is dat, he?
Lieve Chance

Wat heerlijk dat jullie het hartje hebben horen kloppen.

Nu kun je vannacht lekker wat uurtjes slaap in halen.

Ik ga nog even snel wat kokkerellen want morgen hebben wij paasontbijt op school.

Tot later!
Chance, wat fijn dat je het hartje nu wel hebt kunnen horen! Weer een hele geruststelling.

Gek is dat, maar ik was er bij deze zwangerschap helemaal niet zo ongerust over, maar misschien heeft dat met mijn vk te maken? Ze zei dat het heel vaak voorkwam dat het de 1e keer niet te horen was. Het scheelt ook dat ik net een paar dagen ervoor die echo had gehad en toen was alles in orde. In ieder geval fijn dat je zo snel terecht kon en alles goed is!

Muis, wat idioot dat die man en vrouw niet 1 lijn trekken, zo schiet het niet op. Liggen ze in scheiding ofzo? En idd, in deze tijd mogen ze ws blij zijn met jullie bod. als er nou 5k tussen zou zitten kun je nog voorstellen om het verschil te delen, maar 15k is een beetje veel natuurlijk. Vage bedoening.
He Chance, ben superblij voor jullie, fijn zeg!!!!!

OOh gillende keukenmeid hier.... Ga er vandoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven