Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:22
Bel de politie, echt. Voor de hond en voor jezelfSuðri schreef: ↑17-10-2019 12:14blafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblafblaf

donderdag 17 oktober 2019 om 12:24
Hier heeft de hond van de buren 2 hersencellen. Die andere gebruikt ze om een huilende wolf te imiteren. Zodra de buren de deur uit zijn begint het

donderdag 17 oktober 2019 om 12:25
De honden van mijn buren ook. 1 meer dan hun baasjes.PoesinBoots schreef: ↑17-10-2019 12:24Hier heeft de hond van de buren 2 hersencellen. Die andere gebruikt ze om een huilende wolf te imiteren. Zodra de buren de deur uit zijn begint het![]()

donderdag 17 oktober 2019 om 12:27
PoesinBoots schreef: ↑17-10-2019 12:24Hier heeft de hond van de buren 2 hersencellen. Die andere gebruikt ze om een huilende wolf te imiteren. Zodra de buren de deur uit zijn begint het![]()
Mijn kwelgeest (twee deuren verderop) is net ook weer begonnen. Benieuwd hoe lang het nu weer duurt; vorige keer was het van 11 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Ik begrijp werkelijk niet waarom niemand die hond (en voor mijn part ook het baasje) een spuitje komt geven.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:28
Klote.AeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 11:57Jezus Yette, sterkte vandaag!
Yas, jij ook heel veel sterkte.
Hier ook de handdoek in de ring gegooid nadat ik gisteren compleet ben ingestort. Vermoedelijk een burnout. Fijn.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:31
Precies.RikM schreef: ↑17-10-2019 12:27Mijn kwelgeest (twee deuren verderop) is net ook weer begonnen. Benieuwd hoe lang het nu weer duurt; vorige keer was het van 11 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds. Ik begrijp werkelijk niet waarom niemand die hond (en voor mijn part ook het baasje) een spuitje komt geven.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:36
Komt niet uit? Daar herken ik nu niets vanAeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 12:30Thanks. Zal wel weer over gaan maar het komt echt helemaal niet uit en is ff klote.

psyche/burn-out-en-daar-helemaal-geen-t ... #p30451290
donderdag 17 oktober 2019 om 12:40
Haha ik zat ff te twijfelen om mee te schrijven toen je die opende ja. Jij ook sterkte er mee!Malinois schreef: ↑17-10-2019 12:36Komt niet uit? Daar herken ik nu niets van![]()
psyche/burn-out-en-daar-helemaal-geen-t ... #p30451290
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 17 oktober 2019 om 12:58
YellowLemon schreef: ↑17-10-2019 12:57Hier heeft de buurman wel eens de hond met 30 graden midden op de dag in de tuin achtergelaten om s avonds niet thuis te komen. Om 3 uur s nachts was t arme beestje nog niet uitgeblaft... Deed de politie niks mee.
Daar kun je 144 voor bellen.

donderdag 17 oktober 2019 om 13:01
Alsnog welkom hoor. Sla rustig alles over qua lezen. En je hoeft ook nergens op te reageren als je gewoon ff wilt typenAeonOfWinter schreef: ↑17-10-2019 12:40Haha ik zat ff te twijfelen om mee te schrijven toen je die opende ja. Jij ook sterkte er mee!
donderdag 17 oktober 2019 om 15:47
Je had erbij moeten zijn denk ik.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning