Hartstilstand partner

15-10-2019 08:17 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2019 17:01
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
98.56% gewijzigd
Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte. <3
Oh jemig wat vreselijk verdrietig voor je!

Ik kan niet anders dan je heel veel sterkte en kracht wensen, voor deze week, maar ook voor daarna. :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Gecondoleerd keerzoveel :rose:
Woorden schieten tekort om je te troosten bij dit grote verlies :hug:
Kom hier zo vaak schrijven als jij wilt.
Heel veel sterkte gewenst.
Wat afschuwelijk. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst, ook voor de kinderen. :hug:
Sterkte Keerzoveel.
Keerzoveel schreef:
15-10-2019 13:06
Ik weet niet hoe ik hier op iemand zijn vragen moet beantwoorden, beetje een digibeet.
Als je door de posts in het topic leest staan er rechtsboven elke post vijf (en bij je eigen posts zes) symbooltjes (van links naar rechts: een loepje, een linkje (twee kettingslotjes aan elkaar), een aanhalingsteken ("), een stafje en een vaantje en bij je eigen posts een potlood in een vierkant, waarmee je je posts kan wijzigen).
Als je op de aanhalingstekens (") klikt, kom je in een textbox met daarin al de post van diegene met wat tags eromheen
[ quote=...][/quote].
Alles in die tags wordt gezet alsof een ander dat schreef. Alles daarbuiten alsof jij dat scheef.
Lukt dit zo?
Keerzoveel schreef:
17-10-2019 20:34
Ja Gatinmijnsok hij was/is mijn grote liefde. Dankbaar dat ik dit heb mogen voelen, dat hij mij zo gelukkig maakte.
Iedereen zegt ook de liefde spatte eraf.
Wat mooi. Wat triest :| :hug:
Ach Keerzoveel, wat is dit hard. We hebben dit in de familie ook mee gemaakt. Het terugspelen van de film, je afvragen of je iets anders had kunnen doen, het is echt allemaal normaal. Het onbegrip, ongeloof. Het gaat heel veel tijd nodig hebben. Maar ooit, ooit gaat het je lukken echt waar om weer ergens om te lachen, lol te hebben. Al blijft het gemis er altijd. Voor nu geef gewoon toe aan je verdriet, kruip onder de dekens, blijf onder de douche staan om even de werkelijkheid wat langer buiten te sluiten. Gelukkig heb je mensen om je heen om je met praktische zaken bij te staan, dat is gewoon nodig, want die kun je zelf niet bedenken. Blijf die hulp vragen, dit is niet iets wat met 6 weken over is. Maar dat moet je wel aangeven. Veel sterkte TO.
Wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte!
Vreselijk voor jullie. Reanimatie lukt vaker niet dan wel dus geef jezelf ajb niet de schuld. Ook artsen lukt het vaak niet.

Mijn enige vriendin in dit land (Indonesie) viel 4 jaar geleden dood neer op mijn schoot. We zaten samen op de bank gewoon te praten. Ik maakte een grapje en ze viel op me en maakte een knorrend geluid. Ik dacht dat ze lachte maar dat bleek niet zo. Ik heb het mezelf lang kwalijk genomen dat ik het niet snel genoeg doorhad. Haar zus die uit Nederland is overgekomen was blij dat ik niks had gedaan. Dokter had gezegd dat ze er als een kasplantje was uitgekomen als de reanimatie was 'gelukt'.

Heel veel sterkte de komende tijd :hug: :hug:
Wat n verdriet heel veel sterkte :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat ontzettend heftig.
Je bent nu vast helemaal van slag, en verdoofd door verdriet.
Heel veel sterkte toegewenst :redrose:
Nu en in de komende periode als het stilaan allemaal een beetje binnen komt.
.
anoniem_390510 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 15:57
99.63% gewijzigd
Wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte.
Koester elke herinnering en kom hier uithuilen, vloeken, boos zijn.
Hier zal altijd een luisterend oor voor je zijn.

Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat ondanks het grote verdriet, het een prachtig afscheid zal zijn.
Wat heftig állemaal. Hoe lang waren jullie samen? je bent in een nachtmerrie belandt. heb je het gevoel dat je alléén wilt slapen omdat het verdriet zo heftig is? ik wens je ontzettend veel sterkte toe. Misschien kan morgen iemand foto's maken, anders gaat de begrafenis aan je voorbij.
Wat verschrikkelijk lieve TO, troostende woorden kan ik niet vinden.
Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte en kracht toewensen om deze vreselijke gebeurtenis een plek te kunnen gaan geven. :hug: :hug:
Keerzoveel schreef:
18-10-2019 05:47
Elke morgen wakker worden huilend van de pijn. Dit is het meest afschuwelijke gevoel wat er kan zijn.
Hoe kan hij nou zo ineens weg zijn?
Ik begrijp het niet, hij was gewoon een gezonde man. Boem weg.
We waren net verhuisd, woonde hier net 3 weken, hij heeft er niet eens van kunnen genieten. We hebben er samen niet eens van kunnen genieten.
Gisteren ben ik bij hem geweest, hij ligt er prachtig bij, maar reageert nergens op, hem kusjes geven voelt niet meer zoals het was. Zijn prachtige mooie lippen zijn koud, hij is weg😥
:hug:
Wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte morgen en de komende tijd :hug:
Ik wil je ook veel sterkte wensen voor morgen :hug:
Och meisje toch. En wij kunnen met zijn allen die pijn en verdriet niet bij je wegnemen. Ik wil je veel sterkte en liefde wensen. Twee tips, uit eigen ervaring:
1. stapje voor stapje hier doorheen gaan. morgen de crematie. Verder even niets.
2. accepteer alle hulp die je nodig hebt, vraag er gewoon om. Veel mensen zullen blij zijn als ze iets voor je kunnen doen.
:rose:
Beter een half motto....
.
anoniem_390510 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 15:59
99.56% gewijzigd
Sterkte voor het afscheid vandaag lieverd :hug:
Wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte voor vandaag toegewenst!
Zoveel sterkte vandaag bij de crematie. Als het te overweldigend is; stapje voor stapje. Eerste stap is zorgen dat je er aangekleed voor bent. Volgende is zorgen dat je er bent. Enz.
Ik hoop/wens dat het je lukt om vandaag de herinnering aan hem en zijn liefde te voelen. :hug:
Och Keerzoveel wat afschuwelijk. Heel heel veel sterkte. :hug:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel veel sterkte & kracht gewenst voor het afscheid van vandaag. Voor jou en voor je kinderen. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven