Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
stokske schreef:
21-10-2019 12:01
Ja wat een butt-titel. Hij bevestigt helemaal geen ruzie.
Precies. Hij vertelt zelfs letterlijk "dat er van alles van gemaakt wordt". Maar dat de realiteit gewoon is dat ze broers zijn, die van elkaar houden en er altijd voor elkaar zijn. En ook wel eens goede en slechte dagen en soms drukke fases hebben.

Kortom, zijn net mensen die royals. Echt weer clickbait- riooljournalistiek om er dan deze titel op te plakken.
Alle reacties Link kopieren
Gaat mij meer om het filmpje met MvdLinde, die vrouw die je daarin ziet, verschrikkelijk....
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
21-10-2019 18:12
Precies. Hij vertelt zelfs letterlijk "dat er van alles van gemaakt wordt". Maar dat de realiteit gewoon is dat ze broers zijn, die van elkaar houden en er altijd voor elkaar zijn. En ook wel eens goede en slechte dagen en soms drukke fases hebben.

Kortom, zijn net mensen die royals. Echt weer clickbait- riooljournalistiek om er dan deze titel op te plakken.

Ik haal uit zijn woorden ook niet dat er ruzie is, het is nu eenmaal zo dat wanneer je een eigen leven leid en daarnaast een jong gezin hebt dat je elkaar minder ziet, maar ze zullen elkaar heus wel appen hoor.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
mararangara schreef:
21-10-2019 19:04
Gaat mij meer om het filmpje met MvdLinde, die vrouw die je daarin ziet, verschrikkelijk....

Het verbaasd me wel dat jullie hier niet eerder op gereageerd hebben, want dat filmpje had ik 9 september al geplaatst.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 00:21
0.51% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de documentaire nog niet gezien, wel opgenomen zodat ik morgen kan kijken. Ik las wel al dat er veel gedoe over is. Dat het Engelse koningshuis erg bezorgd is over het geestelijk welzijn van Harry en Meghan. En dat ze vinden dat Harry geen goede aanpak (weg) heeft gekozen.
Een Royalkenner had gezegd dat de koninklijke familie geschokt zou zijn na de documentaire.

Meghan en Harry willen naar Afrika verhuizen. Daar ligt hun doel. Maar ik twijfel ten zeerste of dat echt is wat Harry wil.. Ik heb altijd gedacht dat Harry van zijn vaderland hield.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
21-10-2019 20:48
Ik haal uit zijn woorden ook niet dat er ruzie is, het is nu eenmaal zo dat wanneer je een eigen leven leid en daarnaast een jong gezin hebt dat je elkaar minder ziet, maar ze zullen elkaar heus wel appen hoor.

Ik lees heel veel wat de 'hoogheden' normaal nooit zouden zeggen.

Allereerst de vraag die de interviewer stelt namelijk 'wat er waar is van de geruchten dat er ruzie gaande is tussen de broers'. Als er geen ruzie zou zijn had Harry van alles kunnen zeggen maar wel met de woorden 'maar er is geen ruzie'. Maar Harry zegt 'Door de druk die er komt kijken bij deze rol, bij deze baan, bij deze familie..... Rol? baan? deze familie? Hoezo "deze familie"? Hij is hoe oud? Harry heeft het barder gemaakt in zijn leven, maar "deze" familie was er wel altijd voor hem.

Ik las ook dat ze momenteel op verschillende paden zitten. Dat kan. En dat de relatie tussen de broers verslechterd is. Dat kan ook, maar dit zag een blinde nog.. William was de stabiele factor in Harry's leven, en in eens lopen ze met een bokkenpruik langs elkaar heen.

De Britse pers was opgelucht dat Harry dit toegaf omdat er anders weer gezegd werd dat het allemaal verzonnen was.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zowel Harry als Meghan psychisch erg kwetsbaar zijn.
Harry vertelde dat hij bij iedere klik van een fotocamera en bij iedere flits aan de situatie van zijn moeder (achtervolgd door de pers) herinnerd wordt.
Hij moet zijn gezin beschermen.
Meghan was blij dat er “iemand informeerde hoe het met haar ging”. Hebben ze nog wel voldoende contact met familie en vrienden?
Ze komen over alsof ze zich isoleren, en het feit dat ze het liefste naar Kaapstad willen “vluchten” past daarbij.
Ook de in gang gezette rechtszaken zijn een tegenaanval.

Ze voelen zich -denk ik- onvoldoende gesteund en vinden dat het “negeer-de-pers-beleid” dat de Britse koninklijke. familie hanteert voor hen niet werkt; ze kunnen het niet verkroppen dat er onwaarheden worden geschreven.
Volgens mij heeft Harry de pers tot aan zijn huwelijk met Meghan grotendeels genegeerd?

Meghan stelt dat ze niet had ingeschat de boulevardpers zo erg zou zijn.
Ik neem aan dat Harry haar wel ernstig gewaarschuwd heeft... (Engelse vrienden hebben dat zeker gedaan).
De Amerikaanse pers zou “fair” zijn? De Kennedy’s zullen het niet met haar eens zijn... ik kon me haar inschatting moeilijk voorstellen in ieder geval.

Ik lees in de Britse pers dat prins William bezorgd is over Harry en Meghan. Dat kan ik me voorstellen, met of zonder bevestiging uit de pers.

Daarnaast zal er wel wrevel zijn bij de royals over het openhartige interview, waarin Harry ingaat op persoonlijke familieomstandigheden, in navolging van zijn moeder in het geruchtmakende Panorama-interview.

Het kan echter ook een strategisch bedoeld interview zijn: nu iedereen ziet hoe de Sussexes eraan toe zijn, zou het wel van harteloosheid getuigen als William, Kate, Charles en de Queen geen actie ondernemen om hen te steunen.

In de Britse pers wordt er al geopperd of Harry en Meghan misschien wel geheel uit de Koninklijke familie stappen na hun break aan het einde van dit jaar en zullen verhuizen naar LA/Afrika.

Het probleem is duidelijk een verschil van mening tussen Harry/Meghan en de rest van de Britse koninklijke familie over hoe om te gaan met negatieve persaandacht.

Ik vind het trouwens erg jammer dat de mooie documentaire over de reis naar Afrika en de goede doelen die Harry en Meghan ondersteunen, wordt overschaduwd door de problematiek die in de interviews aan het slot aan de orde werd gesteld.

In tegenstelling tot de meeste forummers, geloof ik wel dat Harry bevestigt, en meer door er op in te gaan dan uit zijn woordkeuze blijkt, dat er diepgaande verschillen zijn tussen hem en William. Uiteraard blijven ze van elkaar houden.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
21-10-2019 23:55
Meghan en Harry willen naar Afrika verhuizen. Daar ligt hun doel. Maar ik twijfel ten zeerste of dat echt is wat Harry wil.. Ik heb altijd gedacht dat Harry van zijn vaderland hield.
Waarom zou verhuizen naar een ander land betekenen dat je niet van je vaderland houdt?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
22-10-2019 09:40
Waarom zou verhuizen naar een ander land betekenen dat je niet van je vaderland houdt?
Precies, ze willen vooral rust van de stalkende pers.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
21-10-2019 23:55
Dat het Engelse koningshuis erg bezorgd is over het geestelijk welzijn van Harry en Meghan. En dat ze vinden dat Harry geen goede aanpak (weg) heeft gekozen.
Een Royalkenner had gezegd dat de koninklijke familie geschokt zou zijn na de documentaire.
Ik vind dit soort persuitspraken altijd zo bijzonder.

Ze houden altijd de kaken stijf op elkaar (behalve Harry dan en nu Meghan) maar de 'kenners' weten dan wel weer de ins en outs van de gedachtengangen van de andere leden van het koningshuis.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best wel dat er een en ander speelt, maar dat wederom, net als bij Diana, de pers een enorme rol speelt in het opblazen en aanwakkeren.

Triest dat dit weer zo gebeurd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is niet bijzonder, de kenners is toch pers dat speciale interesse heeft in het koningshuis, dat zijn niet hun vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
22-10-2019 10:53
Dat is niet bijzonder, de kenners is toch pers dat speciale interesse heeft in het koningshuis, dat zijn niet hun vrienden.
Ja maar hoe weten zij dan wat er speelt binnen de muren? Dat bedoel ik met bijzonder vinden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-10-2019 10:53
Ik geloof best wel dat er een en ander speelt, maar dat wederom, net als bij Diana, de pers een enorme rol speelt in het opblazen en aanwakkeren.

Triest dat dit weer zo gebeurd.
Klopt en ik denk ook dat we niet moeten vergeten dat de pers in Engeland iets anders is dan de pers in Nederland. De kranten, zelfs de gratis Metro die ik vanmorgen oppikte, kopte groot met een ''concern'' van William ''for his brother''. het is W-A-L-G-E-L-I-J-K en Meghan is niet bepaald vriendelijk behandeld door de pers in de afgelopen jaren. Of en zoja in hoeverre ze dit op zichzelf hebben afgeroepen weet ik niet, maar feit is wel dat ik begrip kan opbrengen voor de toestand waarin zij nu lijkt te verkeren en dat zij het moeilijk vindt om, zoals ze zelf aangaf in het interview, zich staande te houden...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-10-2019 10:57
Ja maar hoe weten zij dan wat er speelt binnen de muren? Dat bedoel ik met bijzonder vinden.
Ik geloof dat er altijd binnen de hofhouding wel mensen zijn die minder discreet zijn en dat geldt ook voor kennissen die via via weer wat gehoord hebben en voor een paar £££ daar over willen kletsen. En bij gebreke daarvan kun je ook zelf als 'journalist' een verhaaltje optekenen. Die kranten moeten toch verkocht worden, nietwaar?! :wtf:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
22-10-2019 11:07
Ik geloof dat er altijd binnen de hofhouding wel mensen zijn die minder discreet zijn en dat geldt ook voor kennissen die via via weer wat gehoord hebben en voor een paar £££ daar over willen kletsen. En bij gebreke daarvan kun je ook zelf als 'journalist' een verhaaltje optekenen. Die kranten moeten toch verkocht worden, nietwaar?! :wtf:
De pers heeft bij hun alles geroepen zodat er ooit iets waar was. Zo was Meghan vanaf de verloving volgens gewijden continu zwanger tussen de 1 en 3 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 00:15
Ik lees heel veel wat de 'hoogheden' normaal nooit zouden zeggen.

Allereerst de vraag die de interviewer stelt namelijk 'wat er waar is van de geruchten dat er ruzie gaande is tussen de broers'. Als er geen ruzie zou zijn had Harry van alles kunnen zeggen maar wel met de woorden 'maar er is geen ruzie'. Maar Harry zegt 'Door de druk die er komt kijken bij deze rol, bij deze baan, bij deze familie..... Rol? baan? deze familie? Hoezo "deze familie"? Hij is hoe oud? Harry heeft het barder gemaakt in zijn leven, maar "deze" familie was er wel altijd voor hem.

Ik las ook dat ze momenteel op verschillende paden zitten. Dat kan. En dat de relatie tussen de broers verslechterd is. Dat kan ook, maar dit zag een blinde nog.. William was de stabiele factor in Harry's leven, en in eens lopen ze met een bokkenpruik langs elkaar heen.

De Britse pers was opgelucht dat Harry dit toegaf omdat er anders weer gezegd werd dat het allemaal
verzonnen was.

Maar wat heeft Harry toegegeven dan? Over Diana en Fergie werd ook gezegd dat ze ruzie hadden, Camilla en de koningin vlogen elkaar volgens de pers ook in de haren, Kate en Meghan konden elkaar ook niet luchten, ( terwijl ze toch echt samen bij wimbledon waren deze zomer)
Nu hebben de broers weer ruzie.
Als je beiden in de kleine kinderen zit inc gebroken nachten, veel verplichtingen, dan zie je elkaar minder ja , zo werkt dat ook bij gewone mensen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-10-2019 10:51
Ik vind dit soort persuitspraken altijd zo bijzonder.

Ze houden altijd de kaken stijf op elkaar (behalve Harry dan en nu Meghan) maar de 'kenners' weten dan wel weer de ins en outs van de gedachtengangen van de andere leden van het koningshuis.
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.
Ik denk dat al dit gedoe vooral af moet leiden van de aanhoudende shit storm rondom Andrew.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... photo.html
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.

Eh! Meghan was al miljonair voordat ze Harry leerde kennen he, dus als ze al veel geld uitgeeft, dan is dat nog altijd haar geld, even los van het kleedgeld wat alle leden van het koningshuis krijgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.
Interessante info inderdaad!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
22-10-2019 14:54
Ik denk dat al dit gedoe vooral af moet leiden van de aanhoudende shit storm rondom Andrew.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... photo.html
Zou Princess Beatrice haar huwelijk bescheiden houden? Ik neem niet aan dat ze in het licht van deze beschuldigingen haar huwelijk zo openbaar gaat vieren als haar zus.
De toekomst is niet meer wat het was
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.
Dit is onzin. Je klinkt als zo'n gekkie van de Daily Mail.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-10-2019 15:20
Eh! Meghan was al miljonair voordat ze Harry leerde kennen he, dus als ze al veel geld uitgeeft, dan is dat nog altijd haar geld, even los van het kleedgeld wat alle leden van het koningshuis krijgen.
Meghan zal ongetwijfeld het nodige hebben verdiend en achter de hand hebben, en Harry heeft ook geld geërfd. Het totaal aan kleding en sieraden is echter behoorlijk hoog.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
22-10-2019 17:46
Dit is onzin. Je klinkt als zo'n gekkie van de Daily Mail.
Gekkie nog wel. Ik heb volgens mij precies aangegeven waarom dit mijn inschatting is. Sommige dingen zijn objectiveerbaar, andere niet. We zullen het echter vanzelf merken want mijn inschatting is ook dat ze Meghan eruit aan het werken zijn (al dan niet nadat de kwestie van prins Andrew en die van de Brexit uitgespeeld is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven