Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
donderdag 9 april 2009 om 09:24
Hee, zitten jullie mijn volk af te kraken
) Ook al klopt het wel hoor! Af en toe denk ik pfff mensen doe eens niet zo serieus. Te laat komen is inderdaad NOT DONE
Ine..pff ik weet niets te zeggen. Hoe ziet je ex dat dan voor zich, die omgangsregeling? Dat kan toch helemaal niet? Of wil ie af en toe een weekendje langskomen?
Liubi, gecondoleerd met je vriendin Tis niet waar, 27 en longkanker, wat afschuwelijk zeg .Ik vind het echt heel erg voor je en wens je alle kracht toe.
Ik zag dat er een nieuweling was, welkom vis!!
Ik was deze week niet echt van de partij! Ik ben ziek geweest, eigenlijk nog steeds. Lekker dan, al een hele week en het gaat niet weg. Heb zelfs enorm last van mijn ribben door het hoesten. Nou ja, straks weer 4 dagen vrij en dan komt het vast allemaal weer goed.
Ine..pff ik weet niets te zeggen. Hoe ziet je ex dat dan voor zich, die omgangsregeling? Dat kan toch helemaal niet? Of wil ie af en toe een weekendje langskomen?
Liubi, gecondoleerd met je vriendin Tis niet waar, 27 en longkanker, wat afschuwelijk zeg .Ik vind het echt heel erg voor je en wens je alle kracht toe.
Ik zag dat er een nieuweling was, welkom vis!!
Ik was deze week niet echt van de partij! Ik ben ziek geweest, eigenlijk nog steeds. Lekker dan, al een hele week en het gaat niet weg. Heb zelfs enorm last van mijn ribben door het hoesten. Nou ja, straks weer 4 dagen vrij en dan komt het vast allemaal weer goed.
donderdag 9 april 2009 om 09:51
Chicha, vriendin heeft geen kinderen maar wel 3 honden .
Staat je satellietschotel wel goed gericht? Ik krijg alleen dat soort beelden als de ontvangst gestoord wordt door dichte mist of onweer of een een hele grote sneeuwbui.
Specu, dat heb je goed met Hem afgesproken, man er buiten laten . Is het nu bijna voorbij?
Choc, lekker he, naar de kapper?
Rubis, sterkte met het beginnende drukke seizoen. Misschien kom ik nog wel een keer bij je langs.
Disco, knap hoor dat je die discipline op kan brengen om 2 x in de week te gaan sporten. Mijn moeder doet dat ook en daar heb ik echt bewondering voor.
Ine, jij hebt echt een eikel van een ex en een stomme advocaat. Betaald hij nou al alimentatie voor je zoon? En die omgangsregeling, hoe ziet hij dat? Komt hij hem dan zelf ophalen bij jou? Of wordt je geacht hem 1 x in de zoveel tijd naar NL te brengen? Ik kan me voorstellen dat je er over nadenkt om verder weg te gaan wonen om van dat gedoe af te zijn.
Moed houden. De kans is volgens mij groot dat hij het er toch bij laat zitten. Ik ben wel heel benieuwd of hij dan ook alimentatie gaat betalen.
Ik heb gisteren weer een stomme actie uitgevoerd, waarvan ik nu nog steeds pijn heb.
Ik had het loodzware gietijzeren rooster van de bbq in de vaatwasser gedaan. En toen ik terugliep met dat ding naar het terras zag ik mijn hond niet liggen op het koeievel (het vel heeft dezelfde kleur als Otto). Ik struikel dus over Otto met dat ding in mijn handen. Man had net de terrasdeur voor me opengedaan zodat ik zo door kon lopen. Dus ik val zoz richting glazen deur en het enige wat ik dacht was 'dat rooster mag niet door de ruit heen gaan'. Dus ik val met mijn schouder op de grond en mijn kop tegen een stoel, maar het rooster had ik nog wel vast. Resultaat, 1 dikke schouder met schaafwonden, geschaafde knie en gekneusde vinger (die onder het rooster bleef hangen). Alles, behalve ikzelf, was nog heel. Ik ben trots op mezelf . Nu nog maar even een Aleve 550 slikken tegen de pijn.
Staat je satellietschotel wel goed gericht? Ik krijg alleen dat soort beelden als de ontvangst gestoord wordt door dichte mist of onweer of een een hele grote sneeuwbui.
Specu, dat heb je goed met Hem afgesproken, man er buiten laten . Is het nu bijna voorbij?
Choc, lekker he, naar de kapper?
Rubis, sterkte met het beginnende drukke seizoen. Misschien kom ik nog wel een keer bij je langs.
Disco, knap hoor dat je die discipline op kan brengen om 2 x in de week te gaan sporten. Mijn moeder doet dat ook en daar heb ik echt bewondering voor.
Ine, jij hebt echt een eikel van een ex en een stomme advocaat. Betaald hij nou al alimentatie voor je zoon? En die omgangsregeling, hoe ziet hij dat? Komt hij hem dan zelf ophalen bij jou? Of wordt je geacht hem 1 x in de zoveel tijd naar NL te brengen? Ik kan me voorstellen dat je er over nadenkt om verder weg te gaan wonen om van dat gedoe af te zijn.
Moed houden. De kans is volgens mij groot dat hij het er toch bij laat zitten. Ik ben wel heel benieuwd of hij dan ook alimentatie gaat betalen.
Ik heb gisteren weer een stomme actie uitgevoerd, waarvan ik nu nog steeds pijn heb.
Ik had het loodzware gietijzeren rooster van de bbq in de vaatwasser gedaan. En toen ik terugliep met dat ding naar het terras zag ik mijn hond niet liggen op het koeievel (het vel heeft dezelfde kleur als Otto). Ik struikel dus over Otto met dat ding in mijn handen. Man had net de terrasdeur voor me opengedaan zodat ik zo door kon lopen. Dus ik val zoz richting glazen deur en het enige wat ik dacht was 'dat rooster mag niet door de ruit heen gaan'. Dus ik val met mijn schouder op de grond en mijn kop tegen een stoel, maar het rooster had ik nog wel vast. Resultaat, 1 dikke schouder met schaafwonden, geschaafde knie en gekneusde vinger (die onder het rooster bleef hangen). Alles, behalve ikzelf, was nog heel. Ik ben trots op mezelf . Nu nog maar even een Aleve 550 slikken tegen de pijn.
donderdag 9 april 2009 om 09:55
@Ine, kun je geen andere advocaat nemen? Als ze nu al laks omgaat met materiaal, hoe kan ze dan je ex financieel te grazen nemen? En een omgangs regeling, ja, hoe stelt je ex dat voor? Als ik naar mezelf kijk, zou ik het mijn ex-man niet makkelijk maken qua financien. En als hij zijn kind wil zien, zal hij er toch moeite voor moeten doen. Een goede vriendin van mij in NL is ook gescheiden (man kwam er na x kinderen achter dat hij homo is), en hij kan het niet aan om in zijn weekend meer dan een paar kinderen tegelijk te hebben. Bovendien heeft zij, ondanks mijn advies, hem een jaar laten meedelen in de waardestijging van hun (haar) huis. Ik zou dat dus noooooooooit zo doen. Hij heeft het huwelijk verrot gemaakt, en hij heeft kinderen op de wereld gezet, dan moet hij daar ook maar moeite voor doen. Jij zorgt toch fulltime voor jullie kind?? Hij speelt alleen maar sugardaddy, van echte opvoeding/opleiding meegeven is immers geen sprake. Gelukkig woon je ver van je ex vandaan zeg, pffffff.
Je advocaat moet er bovenop zitten, en zaken regelen zoals die goed voor jou zijn. Niet een of ander slap ge-o.h.
Maar kom hier gerust ff krijsen hoor, ik geef je niet aan bij de angels
Je advocaat moet er bovenop zitten, en zaken regelen zoals die goed voor jou zijn. Niet een of ander slap ge-o.h.
Maar kom hier gerust ff krijsen hoor, ik geef je niet aan bij de angels
donderdag 9 april 2009 om 10:20
Thx meiden, en ik zal niet te hard roepen, dan valt het de angels misschien ook niet op
.
He, een nachtje slapen doet wel wonderen, zie het al weer minder duister in. Op het moment dat er dan weer zo'n brief of voorstel ligt, schiet ik weer helemaal in de stress.
Ik weet dat ik op moet passen met wat ik schrijf.. ik ben voor bekenden heel herkenbaar en moet dus een beetje voorzichtig zijn met de echte ins&outs.
He, een nachtje slapen doet wel wonderen, zie het al weer minder duister in. Op het moment dat er dan weer zo'n brief of voorstel ligt, schiet ik weer helemaal in de stress.
Ik weet dat ik op moet passen met wat ik schrijf.. ik ben voor bekenden heel herkenbaar en moet dus een beetje voorzichtig zijn met de echte ins&outs.
anoniem_55413 wijzigde dit bericht op 09-04-2009 11:30
Reden: The story continues on FB!
Reden: The story continues on FB!
% gewijzigd
donderdag 9 april 2009 om 10:42
Oh Ine, wat een ontzettende kaa-uu-tee-situatie zeg, heb zo met je te doen. Afschuwelijk.
Maarre, misschien ben je inderdaad een beetje té herkenbaar hier en dat lijkt me niet goed voor het gebeuren. Als ik jou was zou ik een hoop weghalen uit de berichtjes, echt, straks heeft ex een zus hier schrijven of zo. Waarom open je niet een stoom-afblaas-topic op Wereldwijven? Eventueel copy/paste je gewoon je laatste paar berichtjes van hier daarheen. En als er dan iets is, zoals nu, dan voldoet een "Zie FB"-berichtje hier.
Enne, schelden mag aaaltijd!
Au Lapin, pijnlijke actie! Je zal wel lekker beurs zijn.
Aims loop trouwens ook met een blauw oog rond momenteel, die moest gisteren om wat speelgoed vechten met een andere peuter. Ze won, maar kreeg het ding in haar gezicht. Ik dacht nog, wat ziet ze er moe uit vanmorgen, tot ik me realiseerde dat het gewoon een blauw oog is, haha.
Beterschap Hope, hopelijk maar dat je de komende vier dagen weer op de been bent, zo zonde van je vrije dagen anders.
Maarre, misschien ben je inderdaad een beetje té herkenbaar hier en dat lijkt me niet goed voor het gebeuren. Als ik jou was zou ik een hoop weghalen uit de berichtjes, echt, straks heeft ex een zus hier schrijven of zo. Waarom open je niet een stoom-afblaas-topic op Wereldwijven? Eventueel copy/paste je gewoon je laatste paar berichtjes van hier daarheen. En als er dan iets is, zoals nu, dan voldoet een "Zie FB"-berichtje hier.
Enne, schelden mag aaaltijd!
Au Lapin, pijnlijke actie! Je zal wel lekker beurs zijn.
Aims loop trouwens ook met een blauw oog rond momenteel, die moest gisteren om wat speelgoed vechten met een andere peuter. Ze won, maar kreeg het ding in haar gezicht. Ik dacht nog, wat ziet ze er moe uit vanmorgen, tot ik me realiseerde dat het gewoon een blauw oog is, haha.
Beterschap Hope, hopelijk maar dat je de komende vier dagen weer op de been bent, zo zonde van je vrije dagen anders.
donderdag 9 april 2009 om 11:01
Ainne, wat een pittige tante die Aims van jou. Goed dat ze voor zichzelf opkomt.
Oh Ine, moeilijk he om niet enorm in de stress te schieten! Ben blij dat je je vanochtend wat beter voelt. Ik vind dat het feit dat hij geen alimentatie betaald en zijn kind niet opzoekt, genoeg zou moeten zijn. Dat is waar je advocaat op zou moeten hameren. Al het andere is bijzaak. Als hij echt zoveel om jullie zoon geeft, dan betaalde hij mee en kwam hij langs, of jij de telefoon nou op zou hebben genomen of niet. Welke zwakkeling laat zich nou van zijn kind af houden door een (verzonnen) onbeantwoord telefoontje? Lapzwans. En die advocaat.... Kan je niet een lijstje terugsturen met daarachter: reeds verstuurd, achter elk item? Kom nou toch.
Hoe zit dat nou met die Angels, waarom zouden ze in dit geval ingrijpen?
Oh Ine, moeilijk he om niet enorm in de stress te schieten! Ben blij dat je je vanochtend wat beter voelt. Ik vind dat het feit dat hij geen alimentatie betaald en zijn kind niet opzoekt, genoeg zou moeten zijn. Dat is waar je advocaat op zou moeten hameren. Al het andere is bijzaak. Als hij echt zoveel om jullie zoon geeft, dan betaalde hij mee en kwam hij langs, of jij de telefoon nou op zou hebben genomen of niet. Welke zwakkeling laat zich nou van zijn kind af houden door een (verzonnen) onbeantwoord telefoontje? Lapzwans. En die advocaat.... Kan je niet een lijstje terugsturen met daarachter: reeds verstuurd, achter elk item? Kom nou toch.
Hoe zit dat nou met die Angels, waarom zouden ze in dit geval ingrijpen?
donderdag 9 april 2009 om 11:48
Cara, nee, valt wel mee met de Angels.. Alhoewel ze wel heel actief zijn op dit moment, valt me op. Discussies worden al vrij snel afgekapt.
Je hebt gelijk hoor, met zijn slappe excuses. Gisteren schrok ik weer van het voorstel, maar vanochtend dacht ik ook ineens.. eigenlijk veranderd er waarschijnlijk niet veel. Wat gaat hij dan ineens anders doen dan nu?
Nou ja, het is wel een goed idee Ainne, ik heb het al getransporteerd naar FB. En nu ga ik lekker van de zon genieten .
Je hebt gelijk hoor, met zijn slappe excuses. Gisteren schrok ik weer van het voorstel, maar vanochtend dacht ik ook ineens.. eigenlijk veranderd er waarschijnlijk niet veel. Wat gaat hij dan ineens anders doen dan nu?
Nou ja, het is wel een goed idee Ainne, ik heb het al getransporteerd naar FB. En nu ga ik lekker van de zon genieten .
donderdag 9 april 2009 om 13:23
Ine...zon?? Waar??? Het is hier zo grijs als een blok beton...bleegh!! Is de sneeuw nu allemaal al weg..of begint het er op zijn minst een beetje op te lijken?? Voor de rest...zie FB.
Ik ben weer even thuis om mijn koffer een nieuwe inhoud te geven...de oude inhoud in de was te gooien en dan ben ik morgen weer on the road. Zó vervelend....
Racefietsie achter in de auto.....en dan morgen lekker tochtje rijden in de buurt van Parijs (niet in Parijs, want dat schiet niet op..maar gewoon lekker het Franse landleven door scheuren). We hebben voor dit weekend een hotel zo'n 50 km buiten Paris gereserveerd, ideaal. Dus morgen de hele dag fietsen..zaterdag sightseeing in Paris en zondag de profs in actie zien tijdens de wielerkoers Parijs-Roubaix. Joehoe!!! Das nog eens een mooie manier om je weekend te besteden. En dan kan ik maandag nog net mooi aanschuiven bij het Paasdiner van 2e paasdag.
Lapin....idioot he dat je tijdens zo'n val er dan nog aan kan denken dat 'er niks mag beschadigen'. HOpelijk valt het mee met je verwondingen....een fles whiskey doet anders ook wonderen .
Enneh..de hond? Die zal ook wel raar hebben opgekeken of niet? Hopelijk hou je er niet te lang last van in ieder geval.
(Was de bbq wel leuk??)
Ok, I'm off.....druuuuuuuuuuuuuuuuukkkkk vandaag. Moet 1001 dingen regelen, wil nog even een trainingsrondje op de fiets meepakken, vanavond paardrijden, moet nog naar de gemeente, bestelling bij winkel ophalen en weet ik veel wat nog meer...dusseh, adios! Alvast een heel fijn weekend allemaal en fijne paasdagen...want denk niet dat ik hier voor die tijd nog te vinden zal zijn.
Doei doei!
donderdag 9 april 2009 om 14:28
donderdag 9 april 2009 om 15:06
quote:speculaasje schreef op 09 april 2009 @ 14:00:
@ine, heb al gereageerd op FB.
En gelijk een nieuw topic geopend: recepten. Ik wil dat crumble recept uitproberen, en niet 30 pagina's terugbladeren om het te vinden heheGoed idee - dan dan mag je daar je boterkoekrecept ook gelijk neerplempen graag!
@ine, heb al gereageerd op FB.
En gelijk een nieuw topic geopend: recepten. Ik wil dat crumble recept uitproberen, en niet 30 pagina's terugbladeren om het te vinden heheGoed idee - dan dan mag je daar je boterkoekrecept ook gelijk neerplempen graag!
donderdag 9 april 2009 om 16:14
quote:Biebeltje schreef op 09 april 2009 @ 14:28:
Nou, nog meer stuff voor in m'n koffer: 3 paaseieren van Australian (moest in m'n lunchpauze toch even naar de bank - op het Leidse - (dichterbij was er niets waar ik mijn zaakjes kon regelen) dus maar gelijk even die dingen gekocht, hoef ik vanavond niet tijdens de koopavond de stad in.
mmm, ja das het enige waar ik me zorgen om maak, die Australian!!!!
Ik ga in juli emigreren naar Australie, we hebben op het leidsche plein voor geproefd, lekkerrrrrrrrr
ik geloof dat er hier maar eentje mee schrijft die in Australie zit he???
jullie zijn wel een heel op elkaar ingespeeld clubje, dus beetje moeilijk inkomen, maar kwam toch ff om het hoekje kijken.
Nou, nog meer stuff voor in m'n koffer: 3 paaseieren van Australian (moest in m'n lunchpauze toch even naar de bank - op het Leidse - (dichterbij was er niets waar ik mijn zaakjes kon regelen) dus maar gelijk even die dingen gekocht, hoef ik vanavond niet tijdens de koopavond de stad in.
mmm, ja das het enige waar ik me zorgen om maak, die Australian!!!!
Ik ga in juli emigreren naar Australie, we hebben op het leidsche plein voor geproefd, lekkerrrrrrrrr
ik geloof dat er hier maar eentje mee schrijft die in Australie zit he???
jullie zijn wel een heel op elkaar ingespeeld clubje, dus beetje moeilijk inkomen, maar kwam toch ff om het hoekje kijken.
donderdag 9 april 2009 om 17:00
Sarah: welkom!!! Gaaf dat je gaat emigreren naar Australië!
Ine: wat een gedoe allemaal. Mensen kunnen na een scheiding zich inderdaad op eens heel anders voordoen.
Biebeltje: zijn australian chocolade eieren extra lekker? Ik heb gewoon goedkope chocolade eieren gekocht voor de pasen En eieren van Kinder met een surprise er in voor de kleintjes.
Lapin: Pijnlijk!
Ainne: lekker zo'n pittig kindje! Mijn jongste twee zijn ook wel zo, heel koppig en eigenwijs. Van wie ze dat nou hebben, geen idee
Rubis: we gaan naar Bordeaux op vakantie. Ik hoop dat het een beetje redelijk weer wordt zodat we ook naar het strand kunnen. Waar zaten jullie ook al weer?
Hier niks spannends verder. De oudste heeft volgende week al vrij maar ik ook dus ik hoef niet allerlei oppas oplossingen te verzinnen. Ik heb hem net van school gehaald. We hadden een soort paasmarkt op school en de kinderen mochten hun knutsels laten zien. Morgen ivm Goede Vrijdag zijn ze al vrij.
Ine: wat een gedoe allemaal. Mensen kunnen na een scheiding zich inderdaad op eens heel anders voordoen.
Biebeltje: zijn australian chocolade eieren extra lekker? Ik heb gewoon goedkope chocolade eieren gekocht voor de pasen En eieren van Kinder met een surprise er in voor de kleintjes.
Lapin: Pijnlijk!
Ainne: lekker zo'n pittig kindje! Mijn jongste twee zijn ook wel zo, heel koppig en eigenwijs. Van wie ze dat nou hebben, geen idee
Rubis: we gaan naar Bordeaux op vakantie. Ik hoop dat het een beetje redelijk weer wordt zodat we ook naar het strand kunnen. Waar zaten jullie ook al weer?
Hier niks spannends verder. De oudste heeft volgende week al vrij maar ik ook dus ik hoef niet allerlei oppas oplossingen te verzinnen. Ik heb hem net van school gehaald. We hadden een soort paasmarkt op school en de kinderen mochten hun knutsels laten zien. Morgen ivm Goede Vrijdag zijn ze al vrij.
donderdag 9 april 2009 om 17:25
quote:Ainne schreef op 09 april 2009 @ 16:16:
Je bent van harte welkom hoor, Sarah!
Leuk, Oz, hoezo, met wie, en wat ga je doen?
dank jullie!
Met man en kinderen (2 meiden 12 en 13) man gaat bij dezelfde bank werken in Sydney als ie hiervoor werkt, alleen nog betere functie, erg leuk voor hem.
wat ik ga doen ??
weet ik nog niet, eerst ff niks, de kinderen het gevoel geven dat ik thuis ben als er wat is, lijkt me prioriteit nummer 1 voor t eerste half jaar.
Saarman, neemt net vd AH australian macademia ijs mee, poverrrrrr,
Je bent van harte welkom hoor, Sarah!
Leuk, Oz, hoezo, met wie, en wat ga je doen?
dank jullie!
Met man en kinderen (2 meiden 12 en 13) man gaat bij dezelfde bank werken in Sydney als ie hiervoor werkt, alleen nog betere functie, erg leuk voor hem.
wat ik ga doen ??
weet ik nog niet, eerst ff niks, de kinderen het gevoel geven dat ik thuis ben als er wat is, lijkt me prioriteit nummer 1 voor t eerste half jaar.
Saarman, neemt net vd AH australian macademia ijs mee, poverrrrrr,
donderdag 9 april 2009 om 17:39
Sarah, Sanne zit ook in Sydney, sinds een half jaar of zo, met haar vriend. Maar ze heeft al even niet meer hier geschreven, misschien dat je haar via het loepje kunt vinden, wellicht dat ze op een ander topic actiever schrijft, ik schat dat je haar in de eerste 10 pagina's hier of zo wel kunt vinden.
Orbit schrijft hier nog maar zelden helaas, zij is net een jaar terug uit Oz, waar ze een paar jaar met haar gezin gewoond heeft. Zij woonde ergens in de buurt van Cairns.
Nog drie kwartier, en mijn lange weekend begint, jippieeee!
Orbit schrijft hier nog maar zelden helaas, zij is net een jaar terug uit Oz, waar ze een paar jaar met haar gezin gewoond heeft. Zij woonde ergens in de buurt van Cairns.
Nog drie kwartier, en mijn lange weekend begint, jippieeee!