Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me dood aan alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren. Zoals dat label van Puck. Ze zet drie plaatjes op een website en meteen régent het bestellingen. Zonder advertentiecampagne of ook maar iets aan marketing. Hoe hebben die klanten de website gevonden? Binnen een dag nog wel? Als ik haar was zou ik me niet zo druk maken over gebrek aan inspiratie voor ontwerpen maar is er een gouden toekomst voor haar weggelegd als marketeer. Als je website zoveel conversie kan genereren binnen een dag, zonder reviews en zonder levertermijn (het atelier moet nota bene nog gevonden worden) dan wil ik graag dat geheim weten.
Ik vind hier dingen van.
Kon iemand verstaan wat Tiffy zei op het laatst? Verkeerde naam ofzo?
Samen met lucky.... verstonden wij...😂
Sabeltandcavia schreef:
21-10-2019 20:44
Zoals dat label van Puck.
Ja en alleen de naam al. Je wilde voor JEZELF beginnen los van Nina?? Prima alleen je naam ontkracht dit een beetje Puckje...
Never stop making wishes♡
Polsjef schreef:
21-10-2019 22:40
Samen met lucky.... verstonden wij...😂
Ooooh, da's niet zo heftig ;)
En over geloofwaardig gesproken... Ik ben benieuwd wat Bobbie ervan vindt dat Amir en Sjors wegmoesten van de begrafenis door iets met de oppas en nu blijkt er geen kind in huis... :lol:
CeruleanCharm schreef:
22-10-2019 04:01
Ooooh, da's niet zo heftig ;)

Wel voor ugly Lucas.
Sabeltandcavia schreef:
Ik erger me dood aan alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren. Zoals dat label van Puck. Ze zet drie plaatjes op een website en meteen régent het bestellingen. Zonder advertentiecampagne of ook maar iets aan marketing. Hoe hebben die klanten de website gevonden? Binnen een dag nog wel? Als ik haar was zou ik me niet zo druk maken over gebrek aan inspiratie voor ontwerpen maar is er een gouden toekomst voor haar weggelegd als marketeer. Als je website zoveel conversie kan genereren binnen een dag, zonder reviews en zonder levertermijn (het atelier moet nota bene nog gevonden worden) dan wil ik graag dat geheim weten.
Echt hè! :frusty: Het is allemaal zo ongeloofwaardig dat mijn ogen niet eens meer rondjes willen draaien.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Godzijdank. Reclameblok.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
22-10-2019 20:14
Godzijdank. Reclameblok.

Je kunt het ook opnemen, alles doorspoelen en alleen het reclameblok kijken.
:proud: Namens mijn algeheel welbevinden hartelijk bedankt voor deze geweldige tip.
Dierproeven.
Sabeltandcavia schreef:
Ik vraag me af of we nu serieus The bold and the beautiful perikelen gaan krijgen. Compleet met modeshows die door de concurrent in de soep gaan lopen etc.
GinnyJones schreef:
23-10-2019 00:59
Ik vraag me af of we nu serieus The bold and the beautiful perikelen gaan krijgen. Compleet met modeshows die door de concurrent in de soep gaan lopen etc.
Daar moest ik ook aan denken ja.
Wat speelt die Valentijn belabberd zeg.
Echt niet om aan te gluren.
Ik versta hem de helft van de tijd niet, net als de rest van dat grut. Ze praten allemaal of ze een trein moeten halen.
Ik vind hier dingen van.
CeruleanCharm schreef:
22-10-2019 19:56
En over geloofwaardig gesproken... Ik ben benieuwd wat Bobbie ervan vindt dat Amir en Sjors wegmoesten van de begrafenis door iets met de oppas en nu blijkt er geen kind in huis... :lol:
Nou inderdaad hahaha
Lotte35 schreef:
22-10-2019 23:08
Je kunt het ook opnemen, alles doorspoelen en alleen het reclameblok kijken.
:rofl:
Wolf
Chardo schreef:
24-10-2019 19:16
Wolf
Ze was de enige die dat een geslaagde naam vond geloof ik
Sabeltandcavia schreef:
23-10-2019 10:07
Ik versta hem de helft van de tijd niet, net als de rest van dat grut. Ze praten allemaal of ze een trein moeten halen.
Precies. Maar die trein hebben ze dan nét niet gehaald waardoor ze met 20 kiezen en tanden minder verdwaast op het spoor liggen.
Dierproeven.
Haalden ze die trein maar een keer. Liefst de transsiberië express. Enkele reis.
Ik vind hier dingen van.
:rofl:
Dierproeven.
lise1985 schreef:
24-10-2019 19:51
Ze was de enige die dat een geslaagde naam vond geloof ik
Ja hè,, hoog Tiffy gehalte. Haha de fam zal ff moeten wennen. Of lang
Wie is die gast bij Amir en Sjors? Is dat Ravi na een groeispurt?
Jojo kan echt geen engels zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven