Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar. Maar wie wordt daar nu heet van als het zo moet.
Ik vind hier dingen van.
STC :proud:
Sabeltandcavia schreef:
29-10-2019 22:16
Dat is waar. Maar wie wordt daar nu heet van als het zo moet.

Je hebt een punt :)
Leuk! Erik Vogel gaat een hoofdrol in een film spelen.

https://www.nu.nl/film/6008261/gtst-act ... redirect=1

Maar waarschijnlijk wéér niet in mensenkleren.
Ik vind hier dingen van.
Ik lees net dat Robbert Alberts weer een terugkeer maakt... :lol: ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen.
Nouja, het krijt in ieder geval de veel te lage gemiddelde leeftijd een beetje op. Want hij is nu 73 jaar!
Redballoon schreef:
01-11-2019 21:59
Ik lees net dat Robbert Alberts weer een terugkeer maakt... :lol: ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen.
Nouja, het krijt in ieder geval de veel te lage gemiddelde leeftijd een beetje op. Want hij is nu 73 jaar!
Misschien legt hij het weer aan met Laura. Ik zie geen andere reden voor terugkeer eigenlijk.. Hij heeft geen kinderen in Meerdijk, geen broer..

Wacht eens even.. gaat het gerucht ook niet dat Cas Jansen weer in GTST gaat spelen? Dat was de pleegzoon van Laura en Robert...
GinnyJones schreef:
01-11-2019 22:19
Misschien legt hij het weer aan met Laura. Ik zie geen andere reden voor terugkeer eigenlijk.. Hij heeft geen kinderen in Meerdijk, geen broer..

Wacht eens even.. gaat het gerucht ook niet dat Cas Jansen weer in GTST gaat spelen? Dat was de pleegzoon van Laura en Robert...
Meestal als er iemand terugkeert is het toch om iemand mee te nemen? Was toen met Robert ook, die nam Jef mee.
Kwebbeltje91 schreef:
01-11-2019 22:31
Meestal als er iemand terugkeert is het toch om iemand mee te nemen? Was toen met Robert ook, die nam Jef mee.

Het is ook weer bijna Sinterklaas. Dat doet Jef altijd, toch?
Kwebbeltje91 schreef:
01-11-2019 22:31
Laten we hopen dat Robert dan die hele meute pubers meeneemt om ze op zijn boerderij (of was het een wijngaard?) in Frankrijk te laten werken. Dat ze maar eens leren wat echte arbeid is, in plaats van dat onnozele vloggen.
Redballoon schreef:
01-11-2019 21:59

Hij wordt natuurlijk gestoord van dat zijige gezever van De Noudster, daar in Tokyo.

Ik gok dat hij het aanlegt met Shanti.
Lotte35 schreef:
01-11-2019 23:02
Hij wordt natuurlijk gestoord van dat zijige gezever van De Noudster, daar in Tokyo.

Ik gok dat hij het aanlegt met Shanti.
Is hij weer naar Tokio? Ik dacht dat hij met Sjef mee was gegaan naar Frankrijk.
AbsoFabso schreef:
01-11-2019 23:07
Is hij weer naar Tokio? Ik dacht dat hij met Sjef mee was gegaan naar Frankrijk.

Och jemig, je hebt gelijk!

Ik heb gewoon hele stukken gewist joh.
Mijn excuses :@@:
Lotte35 schreef:
01-11-2019 23:12
Och jemig, je hebt gelijk!

Ik heb gewoon hele stukken gewist joh.
Mijn excuses :@@:
Gelukkig maar anders sloeg mijn eerdere post nergens op ;-D
Kun je nagaan; die post van jou had ik dus gewoon gelezen.
En dan toch denken dat die ouwe in Tokyo zit.

Gaat niet goed hier.
Ik snap het wel. Die hele verhaallijn dat de twee broers na een hoop gedoe uiteindelijk samen naar Frankrijk optiefden, was ook tenenkrommend. Snap dat je die verdringt, zelfs na het lezen van mijn post.
:proud:
Een ex-alcoholist, die beslist nooit meer alcohol mag drinken anders gaat ie deaud, die een wijnboerderij runt is ook wel tamelijk bijzonder.
Ik vind hier dingen van.
Daar had ik nog nooit zo over nagedacht maar dat is inderdaad best apart. Maar het is gtst he, misschien mag hij inmiddels weer een glaasje drinken.
niekchic schreef:
01-11-2019 22:38
Het is ook weer bijna Sinterklaas. Dat doet Jef altijd, toch?

Ooh ja.
Nu je het zegt.
AbsoFabso schreef:
01-11-2019 22:55
Laten we hopen dat Robert dan die hele meute pubers meeneemt om ze op zijn boerderij (of was het een wijngaard?) in Frankrijk te laten werken. Dat ze maar eens leren wat echte arbeid is, in plaats van dat onnozele vloggen.

En dit inderdaad.
Zo jammer dat Lana weer terug is. Ik erger me rot aan haar. Wat speelt dat kind slecht zeg.
Blondie456 schreef:
02-11-2019 09:18
Zo jammer dat Lana weer terug is. Ik erger me rot aan haar. Wat speelt dat kind slecht zeg.
Wat ik minstens zo irritant vind is dat ge-'Laan' de hele tijd, 387 keer per aflevering. Het kind heet Lana. Noem haar gewoon zo.
Vief74 schreef:
02-11-2019 11:17
Wat ik minstens zo irritant vind is dat ge-'Laan' de hele tijd, 387 keer per aflevering. Het kind heet Lana. Noem haar gewoon zo.
Sjors behandeld dat kind sowieso alsof het nog een kind is.
Wat me ook zo irriteert, is dat Ludo z’n sterke drank in van die glazen karaffen heeft zitten. Waarom?! Laat het gewoon in de fles zitten, zoals de rest van de mensheid.
Zou Ludo wel eens koken? Of boodschappen doen? Ze hebben geen Rosa meer die dat doet.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven