Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 30 oktober 2019 om 09:51
Sabeltandcavia schreef: ↑29-10-2019 22:16Dat is waar. Maar wie wordt daar nu heet van als het zo moet.
Je hebt een punt

vrijdag 1 november 2019 om 16:04
Leuk! Erik Vogel gaat een hoofdrol in een film spelen.
https://www.nu.nl/film/6008261/gtst-act ... redirect=1
Maar waarschijnlijk wéér niet in mensenkleren.
https://www.nu.nl/film/6008261/gtst-act ... redirect=1
Maar waarschijnlijk wéér niet in mensenkleren.
Ik vind hier dingen van.

vrijdag 1 november 2019 om 22:19
Misschien legt hij het weer aan met Laura. Ik zie geen andere reden voor terugkeer eigenlijk.. Hij heeft geen kinderen in Meerdijk, geen broer..Redballoon schreef: ↑01-11-2019 21:59Ik lees net dat Robbert Alberts weer een terugkeer maakt...ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen.
Nouja, het krijt in ieder geval de veel te lage gemiddelde leeftijd een beetje op. Want hij is nu 73 jaar!
Wacht eens even.. gaat het gerucht ook niet dat Cas Jansen weer in GTST gaat spelen? Dat was de pleegzoon van Laura en Robert...

vrijdag 1 november 2019 om 22:31
Meestal als er iemand terugkeert is het toch om iemand mee te nemen? Was toen met Robert ook, die nam Jef mee.GinnyJones schreef: ↑01-11-2019 22:19Misschien legt hij het weer aan met Laura. Ik zie geen andere reden voor terugkeer eigenlijk.. Hij heeft geen kinderen in Meerdijk, geen broer..
Wacht eens even.. gaat het gerucht ook niet dat Cas Jansen weer in GTST gaat spelen? Dat was de pleegzoon van Laura en Robert...
vrijdag 1 november 2019 om 22:38
Kwebbeltje91 schreef: ↑01-11-2019 22:31Meestal als er iemand terugkeert is het toch om iemand mee te nemen? Was toen met Robert ook, die nam Jef mee.
Het is ook weer bijna Sinterklaas. Dat doet Jef altijd, toch?

vrijdag 1 november 2019 om 22:55
Laten we hopen dat Robert dan die hele meute pubers meeneemt om ze op zijn boerderij (of was het een wijngaard?) in Frankrijk te laten werken. Dat ze maar eens leren wat echte arbeid is, in plaats van dat onnozele vloggen.Kwebbeltje91 schreef: ↑01-11-2019 22:31Meestal als er iemand terugkeert is het toch om iemand mee te nemen? Was toen met Robert ook, die nam Jef mee.

vrijdag 1 november 2019 om 23:02
Redballoon schreef: ↑01-11-2019 21:59Ik lees net dat Robbert Alberts weer een terugkeer maakt...ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen.
Nouja, het krijt in ieder geval de veel te lage gemiddelde leeftijd een beetje op. Want hij is nu 73 jaar!
Hij wordt natuurlijk gestoord van dat zijige gezever van De Noudster, daar in Tokyo.
Ik gok dat hij het aanlegt met Shanti.

zaterdag 2 november 2019 om 09:10

zaterdag 2 november 2019 om 11:17
Wat ik minstens zo irritant vind is dat ge-'Laan' de hele tijd, 387 keer per aflevering. Het kind heet Lana. Noem haar gewoon zo.Blondie456 schreef: ↑02-11-2019 09:18Zo jammer dat Lana weer terug is. Ik erger me rot aan haar. Wat speelt dat kind slecht zeg.