Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 10:28
Idd.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:41
11.85% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 10:33
Wel zonde van die €5. Dat verdient ie niet eens.
Hoop wel dat ik geen andere mensen raak, dat zou ik sneu vinden.

woensdag 23 oktober 2019 om 10:37
woensdag 23 oktober 2019 om 10:53
Ok, wat hij heeft gedaan is niet netjes
Maar jullie beiden blinken niet echt uit in duidelijkheid zeg.
Misschien heel ouderwets en zo hè, maar na een aantal dates zeggen wat je voelt, en zou willen is in mijn ogen nog steeds de snelste manier van duidelijkheid geven, maar ook krijgen
En daar bedoel ik niet mee dat je op date 3 al een huwelijksaanzoek moet willen of precies weten wanneer er samen gewoond gaat worden
Maar ergens tussen date 4 en 3 maanden daten zonder echte communicatie een gesprek over hoe de ander erin staat, maar vooral hoe JIJ erin staat
Schrikt de ander daarvan, jammer, is het niet jouw type
maar elke keer als ik je lees TO denk ik ook een beetje, je zegt het 1, je bedoelt, en voelt iets heel anders
Want als jij casual wil daten, dan lig je niet in tranen als je niets hoort.
Ik snap je wel, je gooit een muur op, maar wat heeft die muur nou eigenlijk voor zin?
En ja, in het verleden zal ik met deze insteek vast mannen hebben afgeschrikt
Gelukkig bleef de leukste hangen, eentje die er precies zo in stond, en ondertussen is het mijn man geworden.
Maar jullie beiden blinken niet echt uit in duidelijkheid zeg.
Misschien heel ouderwets en zo hè, maar na een aantal dates zeggen wat je voelt, en zou willen is in mijn ogen nog steeds de snelste manier van duidelijkheid geven, maar ook krijgen
En daar bedoel ik niet mee dat je op date 3 al een huwelijksaanzoek moet willen of precies weten wanneer er samen gewoond gaat worden
Maar ergens tussen date 4 en 3 maanden daten zonder echte communicatie een gesprek over hoe de ander erin staat, maar vooral hoe JIJ erin staat
Schrikt de ander daarvan, jammer, is het niet jouw type
maar elke keer als ik je lees TO denk ik ook een beetje, je zegt het 1, je bedoelt, en voelt iets heel anders
Want als jij casual wil daten, dan lig je niet in tranen als je niets hoort.
Ik snap je wel, je gooit een muur op, maar wat heeft die muur nou eigenlijk voor zin?
En ja, in het verleden zal ik met deze insteek vast mannen hebben afgeschrikt
Gelukkig bleef de leukste hangen, eentje die er precies zo in stond, en ondertussen is het mijn man geworden.

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 23 oktober 2019 om 11:19
Dat wat jij hebt noem ik inderdaad geen relatie, maar een gezellige vriendschap. Maar wat ik vind doet er niet toe. Voor jou werkt het en daar gaat het om. Maar over het algemeen is een relatie wel een beetje meer dan dit.Trien30 schreef: ↑23-10-2019 09:56Over die sexvraag ben ik het helemaal met je eens.
Maar elkaar twee keer per week zien vind ik niet elkaar sporadisch zien. Ik zou gek worden als je elkaar al gelijk zoveel ziet, maar goed ik was dan ook al jaren alleen...
Waarschijnlijk vind je mijn relatie dan ook niks waard. Ik zie mn vriend eens per week en we slapen misschien eens per maand samen. En we gaan samen op vakantie...
maar dat is echt een serieuze en liefdevolle relatie. We wonen alleen niet bij elkaar om de hoek en ik heb nog een jong kindje in huis lopen. En hij heeft een hele drukke baan waarbij hij niet ineens minder kan gaan werken.
De begin dates waren eens per twee weken. En zo hebben we het opgebouwd...
Dat dit voor jou niet de manier zou zijn betekend niet dat het voor anderen niet kan.
De date van to is gewoon een lafbek. Zeker nu hij haar geblokt heeft.
Oh en TO ik zou maar een rood wijntje bestellen of iets anders met kleur en heel veel suiker... dat plakt zo lekker![]()
![]()
woensdag 23 oktober 2019 om 11:23
Is het een idee anoniem zijn nummer hier op te geven?
https://partnerwaarschuwing.nl/
edit o sjips je hebt zelf ook iets van een code nodig. Nou ja het idee was leuk.

edit o sjips je hebt zelf ook iets van een code nodig. Nou ja het idee was leuk.

woensdag 23 oktober 2019 om 11:25
woensdag 23 oktober 2019 om 11:27
Hahaha ik zal het eens overwegen.Judy_Hopps schreef: ↑23-10-2019 11:23Is het een idee anoniem zijn nummer hier op te geven?![]()
edit o sjips je hebt zelf ook iets van een code nodig. Nou ja het idee was leuk.![]()
luckylud wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:37
13.65% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 11:27
Zonde van de wijn. En ranja past beter bij zijn gedrag

"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."

woensdag 23 oktober 2019 om 11:32
Ach en relatie vul je in zoals je samen wil.
Bij een gezellige vriendschap vind ik sex niet passend.
En een relatie met iemand hebben waar je geen vriendschap mee voelt lijkt mij dan weer geen stevige basis.
Nu snap ik wel wat je bedoelt. Maar het gros van de mensen heeft ook niet een leven zoals wij dat hebben. En we wonen niet bij elkaar om de hoek. Anders zouden we wel wat vaker samen eten.
trien30 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 12:44
0.29% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 11:34
Ik zou de eer aan jezelf houden! Die lul verdient de aandacht niet!
Dat deze man zo laag heeft gehandeld, moet zeker niet een reden zijn om je te verlagen naar zijn niveau!
Mocht je hem tegenkomen, gewoon lekker negeren en genieten van de gezelschap van je vriendinnen.
Nu geef je hem een reden om tegen de rest te zeggen: 'Ik zei het toch, deze meid spoort niet'
Dat deze man zo laag heeft gehandeld, moet zeker niet een reden zijn om je te verlagen naar zijn niveau!
Mocht je hem tegenkomen, gewoon lekker negeren en genieten van de gezelschap van je vriendinnen.
Nu geef je hem een reden om tegen de rest te zeggen: 'Ik zei het toch, deze meid spoort niet'
woensdag 23 oktober 2019 om 11:39
Mocht je hem tegenkomen met uitgaan, zorg dan dat je er geestelijk op voorbereid bent dat hij wel eens een ander meisje bij zich kon hebben.
Hij heeft een reden om je zo plotseling te negeren, en dat zal het wel zijn.
Ik zou het vervelend vinden als het ineens een schok is voor je.
Hij heeft een reden om je zo plotseling te negeren, en dat zal het wel zijn.
Ik zou het vervelend vinden als het ineens een schok is voor je.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
woensdag 23 oktober 2019 om 11:39
Tja... zo komt hij er heel makkelijk mee weg. Misschien dat een vriendin de eer op zich wil nemen om een glas wijn over hem heen teIertjepiertje schreef: ↑23-10-2019 11:34Ik zou de eer aan jezelf houden! Die lul verdient de aandacht niet!
Kieperen
Weet zn eventuele nieuwe date ook gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft

woensdag 23 oktober 2019 om 11:47
woensdag 23 oktober 2019 om 11:51
Het zal mij niets verbazen dat je binnenkort ineens weer wat van hem gaat horen. Hij is dan een spelletje met je aan het spelen. Hij wil even testen hoeveel je om hem geeft.
Afstoten en weer binnenhalen .
Wees blij dat je er nu achter komt het kan ook nog anders.
Ik ben meer dan 4 jaar voorgelogen kwam ik achter toen ik 8 maanden zwanger was. Hij had al kinderen en uiteraard was hij niet meer samen met de moeder. Maar hij wilde me niet vertellen hoe de thuissituatie was. Ja dat kan ik nu zelf wel bedenken. Ik was zijn nummer 1 maar ik deed te moeilijk om te verhuizen (wonen 150 km bij elkaar vandaan) hij kon niet zijn bed verlaten zolang hij geen nieuw bed had en hij moest eerst kijken wat van vlees hij aan de haak had. Ik wist niets van kinderen/vrouw En had ook gelogen over zijn identiteit. Weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe hij heet.
Ik snap dat je vertrouwen geschaad is.
Laat die man voor wat het is en speel het spelletje niet met hem mee. Voor dat je het weet zit je vollop in zijn spel.
Afstoten en weer binnenhalen .
Wees blij dat je er nu achter komt het kan ook nog anders.
Ik ben meer dan 4 jaar voorgelogen kwam ik achter toen ik 8 maanden zwanger was. Hij had al kinderen en uiteraard was hij niet meer samen met de moeder. Maar hij wilde me niet vertellen hoe de thuissituatie was. Ja dat kan ik nu zelf wel bedenken. Ik was zijn nummer 1 maar ik deed te moeilijk om te verhuizen (wonen 150 km bij elkaar vandaan) hij kon niet zijn bed verlaten zolang hij geen nieuw bed had en hij moest eerst kijken wat van vlees hij aan de haak had. Ik wist niets van kinderen/vrouw En had ook gelogen over zijn identiteit. Weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe hij heet.
Ik snap dat je vertrouwen geschaad is.
Laat die man voor wat het is en speel het spelletje niet met hem mee. Voor dat je het weet zit je vollop in zijn spel.
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 23 oktober 2019 om 11:55
Nja, of juist niet! Dan laat ze zien dat hij haar niet zo veel doet.
Uiteindelijk laat ze daarmee zien dat ze volwassen is, en verder gaat.
Kan hij lekker zijn eigen sop gaar koken. En misschien (waarschijnlijk niet, maar hopen is fijn) beseft hij wat voor lul hij was geweest. Daarmee bedoel ik niet dat ze hem ook moet terugnemen.
Met een glas wijn over zijn kop, krijgt hij dat besef echt niet
iertjepiertje wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:57
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
5.26% gewijzigd
woensdag 23 oktober 2019 om 12:10
Als volwassenheid betekent dat we allemaal gevoelloos moeten worden laat mij dan maar eeuwig kind zijn hoor.Iertjepiertje schreef: ↑23-10-2019 11:55Nja, of juist niet! Dan laat ze zien dat hij haar niet zo veel doet.
Uiteindelijk laat ze daarmee zien dat ze volwassen is, en verder gaat.