Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

maandag 21 oktober 2019 om 20:44
Ik erger me dood aan alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren. Zoals dat label van Puck. Ze zet drie plaatjes op een website en meteen régent het bestellingen. Zonder advertentiecampagne of ook maar iets aan marketing. Hoe hebben die klanten de website gevonden? Binnen een dag nog wel? Als ik haar was zou ik me niet zo druk maken over gebrek aan inspiratie voor ontwerpen maar is er een gouden toekomst voor haar weggelegd als marketeer. Als je website zoveel conversie kan genereren binnen een dag, zonder reviews en zonder levertermijn (het atelier moet nota bene nog gevonden worden) dan wil ik graag dat geheim weten.
Ik vind hier dingen van.
maandag 21 oktober 2019 om 22:58
Ja en alleen de naam al. Je wilde voor JEZELF beginnen los van Nina?? Prima alleen je naam ontkracht dit een beetje Puckje...
Never stop making wishes♡

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:08
dinsdag 22 oktober 2019 om 20:13
Echt hè!Sabeltandcavia schreef: ↑21-10-2019 20:44Ik erger me dood aan alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren. Zoals dat label van Puck. Ze zet drie plaatjes op een website en meteen régent het bestellingen. Zonder advertentiecampagne of ook maar iets aan marketing. Hoe hebben die klanten de website gevonden? Binnen een dag nog wel? Als ik haar was zou ik me niet zo druk maken over gebrek aan inspiratie voor ontwerpen maar is er een gouden toekomst voor haar weggelegd als marketeer. Als je website zoveel conversie kan genereren binnen een dag, zonder reviews en zonder levertermijn (het atelier moet nota bene nog gevonden worden) dan wil ik graag dat geheim weten.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

dinsdag 22 oktober 2019 om 23:08
Je kunt het ook opnemen, alles doorspoelen en alleen het reclameblok kijken.

woensdag 23 oktober 2019 om 00:59
Ik vraag me af of we nu serieus The bold and the beautiful perikelen gaan krijgen. Compleet met modeshows die door de concurrent in de soep gaan lopen etc.Sabeltandcavia schreef: ↑21-10-2019 20:44Ik erger me dood aan alle ongeloofwaardige dingen die gebeuren. Zoals dat label van Puck. Ze zet drie plaatjes op een website en meteen régent het bestellingen. Zonder advertentiecampagne of ook maar iets aan marketing. Hoe hebben die klanten de website gevonden? Binnen een dag nog wel? Als ik haar was zou ik me niet zo druk maken over gebrek aan inspiratie voor ontwerpen maar is er een gouden toekomst voor haar weggelegd als marketeer. Als je website zoveel conversie kan genereren binnen een dag, zonder reviews en zonder levertermijn (het atelier moet nota bene nog gevonden worden) dan wil ik graag dat geheim weten.

woensdag 23 oktober 2019 om 09:41
Daar moest ik ook aan denken ja.GinnyJones schreef: ↑23-10-2019 00:59Ik vraag me af of we nu serieus The bold and the beautiful perikelen gaan krijgen. Compleet met modeshows die door de concurrent in de soep gaan lopen etc.

donderdag 24 oktober 2019 om 13:38
Nou inderdaad hahahaCeruleanCharm schreef: ↑22-10-2019 19:56En over geloofwaardig gesproken... Ik ben benieuwd wat Bobbie ervan vindt dat Amir en Sjors wegmoesten van de begrafenis door iets met de oppas en nu blijkt er geen kind in huis...![]()

donderdag 24 oktober 2019 om 19:54
Precies. Maar die trein hebben ze dan nét niet gehaald waardoor ze met 20 kiezen en tanden minder verdwaast op het spoor liggen.Sabeltandcavia schreef: ↑23-10-2019 10:07Ik versta hem de helft van de tijd niet, net als de rest van dat grut. Ze praten allemaal of ze een trein moeten halen.
Dierproeven.