NIET-groepje
donderdag 9 april 2009 om 10:23
donderdag 9 april 2009 om 11:29
goedemorgen allemaal
Yamman is goehoed!!! fijn te weten dat er nog echte kerels bestaan
Elo, doe maar lekker rustig aan, goed uitzieken hoor!
Boro, ik wil je ook wel iedere morgen goedemorgen wensen, maar jij bent veul eerderder op dan ikke, is goedemiddag ook goed?
Yamman is goehoed!!! fijn te weten dat er nog echte kerels bestaan
Elo, doe maar lekker rustig aan, goed uitzieken hoor!
Boro, ik wil je ook wel iedere morgen goedemorgen wensen, maar jij bent veul eerderder op dan ikke, is goedemiddag ook goed?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 9 april 2009 om 11:37
quote:Lalein schreef op 09 april 2009 @ 07:29:
Meurning!
Heb weer ruk geslapen
Maarrrrrrr het goede nieuws is dat k me verkeken heb in het vergaderschema en morgen niet tot 6 uur hoef te werken, maar om 2 uur klaar ben, waardoor ik zeeën van tijd heb en dus ook relaxed Engie van t station kan halen!Oh wat fijn Lein! Nee, niet dat je slecht geslapen hebt maar dat je morgen fijn Engie gaat zien haar ook van het station kan halen
Ik ben jaloers, wil ook Engie meeten...
Veel plezier!
Meurning!
Heb weer ruk geslapen
Maarrrrrrr het goede nieuws is dat k me verkeken heb in het vergaderschema en morgen niet tot 6 uur hoef te werken, maar om 2 uur klaar ben, waardoor ik zeeën van tijd heb en dus ook relaxed Engie van t station kan halen!Oh wat fijn Lein! Nee, niet dat je slecht geslapen hebt maar dat je morgen fijn Engie gaat zien haar ook van het station kan halen
Ik ben jaloers, wil ook Engie meeten...
Veel plezier!
donderdag 9 april 2009 om 11:41
quote:elodita schreef op 09 april 2009 @ 11:31:
iemand nog eet ideetjes voor vanavond...
ik niet namelijk
Snijboontjes . Met een sudderbal en aardappels.
Das hier iig het plan.
Roos had je nog gelezen dat ik dankbaar was voor de zegels . Moest wel lachen er zitten zegels bij uit 1995 , maar volgens mij zijn die punten gewoon onbeperkt. Ik zie het vanzelf wel.
iemand nog eet ideetjes voor vanavond...
ik niet namelijk
Snijboontjes . Met een sudderbal en aardappels.
Das hier iig het plan.
Roos had je nog gelezen dat ik dankbaar was voor de zegels . Moest wel lachen er zitten zegels bij uit 1995 , maar volgens mij zijn die punten gewoon onbeperkt. Ik zie het vanzelf wel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 9 april 2009 om 11:47
donderdag 9 april 2009 om 11:58