Mail naar scharrel ter afsluiting?
vrijdag 25 oktober 2019 om 17:59
Hoi,
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:12
We hebben elkaar via een datingsite ontmoet. Romantisch contact - daten. We hebben ( ondanks dat het nooit tot een relatie is gekomen) door de jaren heen wel contact gehouden ( vriendschappelijk en soms meer)
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:13
Afwijzing is oké, daar gaat het niet om. Maar er zijn dingen voorgevallen die over mijn grenzen zijn gegaan en zeer respectloos waren.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:14
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:15
Vragen hoe het gaat is toch geen respectloze behandeling. Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend.
Ik heb een paar van mijn dates daarvoor ook nog wel eens gesproken, tegen gekomen op een festival. Hele menselijke normale vriendelijke gesprekken mee gevoerd. Mag hopen dat ze me niet respectloos vinden nu omdat er misschien wel 1 tussen zat die mij ECHT leuker vond dan ik hem.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:15
Oh, maar dan zou het kunnen dat hij zich van geen kwaad bewust is. 't Zou toch anders een enorme klerestreek van hem zijn om je gedag te zeggen met een foto waarop zijn nieuwe aanwinst te bewonderen is?
Of steekt hij wel zo in elkaar?
.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:16
Ik ben absoluut niet jaloers, hij heeft mij juist de ogen geopend dat hij een loser is. Ik wil eigenlijk gewoon natrappen voor de pijn die hij mij gedaan heeft.viva-amber schreef: ↑25-10-2019 18:13Je bent jaloers en dat zou voor jezelf houden want het was toch al klaar volgens jou.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:17
Ik snap hoe klote het voelt en dat je hem het liefst even goed duidelijk wil maken hoe jij erover denkt.. I've been there, done that
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 25-10-2019 18:20
0.31% gewijzigd
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:17
Dat natrappen gaat je niet lukken want hij heeft er totaal niet dezelfde emoties bij. Laat het los hoe moeilijk dat ook is.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:18
je was daar zelf bij. en juist die dingen maken toch duidelijk dat je niks meer met deze man te maken wilt hebben? waarom in vredesnaam de moeite van een mail nemen? als het je te doen is om je eigen verwerking, schrijf dan een brief en verscheur/ verbrand/ vernietig deze
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:18
Ik heb geen idee. Hij weet ook niet of ik een nieuwe partner heb, maar heb wel het idee dat het hem echt niks boeit hoe het met mij gaat. Hij zocht aandacht, ego streling noem het maar op.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:20
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:20
Ik wil dat hij het weet. Dat geeft mij echt voldoening en opluchting. Of het hem boeit of niet zit ik ook niet mee. Ik ken hem en weet dat hij wel na gaat denken. Hij mag ook wel op de fouten gewezen worden.S-Meds schreef: ↑25-10-2019 18:18je was daar zelf bij. en juist die dingen maken toch duidelijk dat je niks meer met deze man te maken wilt hebben? waarom in vredesnaam de moeite van een mail nemen? als het je te doen is om je eigen verwerking, schrijf dan een brief en verscheur/ verbrand/ vernietig deze
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:21
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:22
Dat weet ik niet. Misschien denkt hij wel dat ik nog stiekem ergens hoop heb, zijn minnares wil zijn, hem ga overhalen tot afspreken. Nou dan komt hij met deze mail mooi weer tot aarde.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:22
waarom? jij bent zijn moeder niet en je hebt niet de positie om hem op zijn fouten te wijzen. Je maakt jezelf belachelijk