Mail naar scharrel ter afsluiting?
vrijdag 25 oktober 2019 om 17:59
Hoi,
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:10
Het gaat niet om de woorden. Het gaat om de gevoelens/herinneringen die het naar boven brengt.
Mijn ex had daar ook een handje van en altijd op die momenten dat je het eindelijk bijna hebt verwerkt en door bent gegaan met je leven.
En dan opeens een berichtje met "hoe gaat t"? Met daarna natuurlijk de beruchte " ik mis je". Of " ik dacht opeens aan je". Blablabla.
Overkomt me niet meer want hij is geblokkeerd.
Maar zo'n berichtje kan er helaas wel zorgen dat je wat stappen terug doet in t verwerkingsproces of dat je er weer opnieuw mee moet beginnen.
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:11
Precies. Vaak zijn mannen vrij letterlijk en bedoelen ze met hoe is het ook hoe is hetNitflex schreef: ↑25-10-2019 19:06Het is duidelijk dat TO deze periode heel anders heeft ervaren dan deze man. Daarom denkt ze nu ook dat hij haar expres pijn wil doen of dat hij verwacht dat ze nog wel beschikbaar zal zijn. Terwijl het bij dit soort mannen gewoon echt zo kan zijn dat hij langs een terrasje fietst waar ze weleens wat hebben gedronken, of een liedje hoort op de radio, waardoor hij dacht: “goh, hoe zou het met Hiske zijn?”, zonder allerlei gevoelens erbij. Gewoon een ex-scharrel.
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:15
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:16
Tjongejonge, waar hebben we het nou eigenlijk over??CherokeeRose1977 schreef: ↑25-10-2019 19:10Het gaat niet om de woorden. Het gaat om de gevoelens/herinneringen die het naar boven brengt.
Mijn ex had daar ook een handje van en altijd op die momenten dat je het eindelijk bijna hebt verwerkt en door bent gegaan met je leven.
En dan opeens een berichtje met "hoe gaat t"? Met daarna natuurlijk de beruchte " ik mis je". Of " ik dacht opeens aan je". Blablabla.
Maar zo'n berichtje kan er helaas wel zorgen dat je wat stappen terug doet in t verwerkingsproces of dat je er weer opnieuw mee moet beginnen.
TO heeft een tijdlang contact gehad met een kerel en af en toe seks gehad.
Hij wilde niet meer dan dat, maar TO wilde per se antwoorden (lees:zwaar gesprek) en toen was de 'vriendschap' over.
En nu vindt ze dat hij haar gebruikt heeft, een te groot ego heeft enzovoort.
TO wist dat hij niets wou, maar hield de "relatie' gaande.
Echt, wat heeft die kerel verkeerd gedaan? Ik lees het niet.
Ik lees wel een behoorlijk gefrustreerde en achterdochtige rTO die flipt van een 'hoe is het'.
Schiet mij maar lek..
vrijdag 25 oktober 2019 om 20:50
vrijdag 25 oktober 2019 om 20:52
Dat weet die ander toch niet als je dat soort geleuter gewoon totaal negeert? Gewoon niet antwoorden.CherokeeRose1977 schreef: ↑25-10-2019 19:10Het gaat niet om de woorden. Het gaat om de gevoelens/herinneringen die het naar boven brengt.
vrijdag 25 oktober 2019 om 20:58
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:57
Dat is soms echt een beetje bijzonder. Mensen openen een topic, vragen om advies en gaan vervolgens overal over in discussie of tegenin en doen precies hun eigen ding.... tegen alle adviezen in.
anoniem_6403aefb0a56d wijzigde dit bericht op 26-10-2019 00:00
0.29% gewijzigd
vrijdag 25 oktober 2019 om 23:06
TO heeft toch al gezegd dat ze t niet gaat doen?hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:31Dames jullie hebben gelijk. Als ik ga mailen, dan weet hij dat ik aan hem denk in plaats van plezier maken, of verliefd zijn op een ander. Ik gun hem dat niet en ga niks meer laten horen.
Ik ga inderdaad een brief schrijven en verbranden ter afsluiting. Bedankt voor de reacties en steun
vrijdag 25 oktober 2019 om 23:23