Mail naar scharrel ter afsluiting?

25-10-2019 17:59 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.

doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.

Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.

Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!

Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.

Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.

Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
hiske2020 schreef:
25-10-2019 18:22
Dat weet ik niet. Misschien denkt hij wel dat ik nog stiekem ergens hoop heb, zijn minnares wil zijn, hem ga overhalen tot afspreken. Nou dan komt hij met deze mail mooi weer tot aarde.
als jij hem gaat mailen weet hij zeker dat je nog niet over hem heen bent
Als het voor jezelf doet, dat het jou zou opluchten, dan moet je het zeker doen. Als je het op die manier echt kan afsluiten.

Maar als je het om hem doet, om hem te laten weten van de pijn die het je gedaan heeft, om hem te laten voelen wat voor eikel het is. Dan zou ik hem negeren. Want dat doet hem het meeste pijn! En blokkeren!
Op vrijdagavond iets gaan mailen komt nogal sneu over, zit hij misschien net met zijn partner in een restaurant ergens. Ik ga het eerst op papier zetten en denk nog even na of ik het echt ga mailen.
bettiepage_2 schreef:
25-10-2019 18:23
Als het voor jezelf doet, dat het jou zou opluchten, dan moet je het zeker doen. Als je het op die manier echt kan afsluiten.

Maar als je het om hem doet, om hem te laten weten van de pijn die het je gedaan heeft, om hem te laten voelen wat voor eikel het is. Dan zou ik hem negeren. Want dat doet hem het meeste pijn! En blokkeren!
Precies! Daar krenk je zijn ego harder mee :)
Hells to the no
hiske2020 schreef:
25-10-2019 18:27
Op vrijdagavond iets gaan mailen komt nogal sneu over, zit hij misschien net met zijn partner in een restaurant ergens. Ik ga het eerst op papier zetten en denk nog even na of ik het echt ga mailen.
Hoe lang is het nu tussen jullie klaar eigenlijk?
Dames jullie hebben gelijk. Als ik ga mailen, dan weet hij dat ik aan hem denk in plaats van plezier maken, of verliefd zijn op een ander. Ik gun hem dat niet en ga niks meer laten horen.

Ik ga inderdaad een brief schrijven en verbranden ter afsluiting. Bedankt voor de reacties en steun
YellowLemon schreef:
25-10-2019 18:29
Hoe lang is het nu tussen jullie klaar eigenlijk?
We hebben nooit een relatie gehad. Maar sinds ik hem ken is er altijd wel contact geweest met pauzes. Ik ken hem nu 4 jaar
Goedzo!!!

En wees lief voor jezelf koop wat lekkers, ga iets doen wat je leuk vind en vergeet die stumpert! :puh: :proud:
hiske2020 schreef:
25-10-2019 18:31
Dames jullie hebben gelijk. Als ik ga mailen, dan weet hij dat ik aan hem denk in plaats van plezier maken, of verliefd zijn op een ander. Ik gun hem dat niet en ga niks meer laten horen.

Ik ga inderdaad een brief schrijven en verbranden ter afsluiting. Bedankt voor de reacties en steun
:bigkiss: :daisy:
precies, geen enkel woord besteden aan die zak
Goed zo. Je 4 jaar aan het lijntje laten houden is vervelend maar je 4 jaar en een dag aan het lijntje laten houden is nog vervelender.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
El4ra schreef:
25-10-2019 18:20
Misschien was het paperclipping
Ik dacht hetzelfde! :-D

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/paperclipping/
Je moet niet alles geloven wat je denkt
alleen OP gelezen

Ik zou niets doen. Gewoon lekker laten hangen. Ook niet blokkeren ofzo. Gewoon niet reageren.
Blokkeren en niets terug sturen. Hij wil juist graag een reactie terug daarom stuurd hij ook een foto erbij. Helemaal niets maar dan ook niets sturen.

Geen aandacht aan besteden.
Het doet hem niets ook al zou je een mail sturen waarin jij zegt dat het je wat doet en je het vervelend vind.

Zijn ego groeit juist als je gaat reageren of het nu positief of negatief terug reageren is maakt niet uit.

Laat zijn ego niet groeien.
Blijf in jezelf geloven !
Wat is er precies zo respectloos aan iemand niet willen? Wat mis ik?
05-2019 schreef:
25-10-2019 18:45
Blokkeren en niets terug sturen. Hij wil juist graag een reactie terug daarom stuurd hij ook een foto erbij. H
Hij stuurd geen foto erbij, hij heefd gewoon een whatsapp profiel met een foto. De hufter.
Geen aandacht aan schenken, zeker niet op reageren. Geen reactie is (juist!!) ook een reactie!!
Murrmurr schreef:
25-10-2019 18:48
Hij stuurd geen foto erbij, hij heefd gewoon een whatsapp profiel met een foto. De hufter.
Maakt niet uit hoe dan ook niet reageren. Hij bericht haar om haar pijn te willen doen en dat weet hij.
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
25-10-2019 18:52
Maakt niet uit hoe dan ook niet reageren. Hij bericht haar om haar pijn te willen doen en dat weet hij.
"hoe is het”

AU, soms kunnen woorden dolken zijn
Nee. duh.
botanietje schreef:
25-10-2019 18:41
Ik dacht hetzelfde! :-D

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/paperclipping/
Ik vind het vaag iets. Wanneer doe je aan paperclipping. Wanneer ben je gewoon niet zo’n apper. Hoevaak moet je dan appen om te voorkomen dat het om paperclipping gaat. Het voorbeeld plaatje als gesprek is ook zo nikszeggend voor mij. Dan ben ik zelf misschien wel een paperclipper.
Murrmurr schreef:
25-10-2019 18:47
Wat is er precies zo respectloos aan iemand niet willen? Wat mis ik?
Het is duidelijk dat TO deze periode heel anders heeft ervaren dan deze man. Daarom denkt ze nu ook dat hij haar expres pijn wil doen of dat hij verwacht dat ze nog wel beschikbaar zal zijn. Terwijl het bij dit soort mannen gewoon echt zo kan zijn dat hij langs een terrasje fietst waar ze weleens wat hebben gedronken, of een liedje hoort op de radio, waardoor hij dacht: “goh, hoe zou het met Hiske zijn?”, zonder allerlei gevoelens erbij. Gewoon een ex-scharrel.
Murrmurr schreef:
25-10-2019 18:55
"hoe is het”

AU, soms kunnen woorden dolken zijn
Dit.
Ik noem dat ook geen zout in de wonde strooien
.
hiske2020 schreef:
25-10-2019 18:27
Elke dag van de week komt het sneu over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven