Mail naar scharrel ter afsluiting?
vrijdag 25 oktober 2019 om 17:59
Hoi,
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
Ik heb een lange tijd geleden een man gedate, ik had interesse hij hield de boot af. de reden weet ik niet precies, want hij voelde zich wel aangetrokken tot mij, verklaarde mij lief te vinden enzo...het was duidelijk gewoon leuk voor de neuk en niks meer. ( alhoewel er niet vaak seks is geweest). Nu ik op de situatie terug kijk, realiseer ik natuurlijk dat het alleen om de aandacht, ego streling en spanning ging. Bitter maar goed, niks aan te doen.
doordat ik echt verliefd was ( wat zelden gebeurd bij mij) heb ik echt hoop gehouden en eigenlijk lange tijd gewacht op iets dat nooit gekomen is, en er ook nooit zal komen.
Ik wilde antwoorden en had hem geconfronteerd. Hij klapte dicht en werd boos, waardoor het voor mij duidelijk en “ klaar “ was.
Nu appt hij mij vandaag doodleuk met “ hoe is het” alsof er niks gebeurd is! En hij zo mijn leven weer in kan stappen. Hij appt met een foto van hem en zijn nieuwe vriendin. Blijkbaar heeft hij dus iemand gevonden. Schaamteloos!
Ik ben best boos en gekwetst. Want hij komt duidelijk aandacht zoeken om zijn ego te strelen , nadat hij in het verleden mijn tijd flink heeft verdaan, en mij eigenlijk gewoon gebruikt heeft.
Wil nu eigenlijk reageren, ter afsluiting.....dat hij mij nooit meer moet contacteren ( met neppe interesses) dat hij in het verleden mijn tijd heeft verdaan, en dat ik een partner heb enz.
Zal ik dit doen, of gewoon helemaal niet meer reageren. Het zit me hoog omdat hij mij pijn heeft gedaan, en nu het lef heeft iets te laten horen terwijl hij iemand heeft...denkende dat ik weer voor zijn onzin zal vallen.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:03
Ik wil het eigenlijk alleen doen, omdat het voor mij goed zou voelen ter afsluiting. Ik hoef ook totaal geen reactie terug of iets. Ik wil dat hij weet dat de deur definitief gesloten is, en ik ook geen behoefte heb aan sporadische “ hoe gaat het” als hij zich verveelt.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:06
dan kan je beter niet reageren. nu lijkt het alsof je met die mail hoopt dat hij tot inkeer komthiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:03Ik wil het eigenlijk alleen doen, omdat het voor mij goed zou voelen ter afsluiting. Ik hoef ook totaal geen reactie terug of iets. Ik wil dat hij weet dat de deur definitief gesloten is, en ik ook geen behoefte heb aan sporadische “ hoe gaat het” als hij zich verveelt.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:06
Wat jij duidelijk wil maken, is het duidelijkst als je niet reageert. Met welke reactie dan ook, geef je hem precies wat hij wil: aandacht.hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:03Ik wil het eigenlijk alleen doen, omdat het voor mij goed zou voelen ter afsluiting. Ik hoef ook totaal geen reactie terug of iets. Ik wil dat hij weet dat de deur definitief gesloten is, en ik ook geen behoefte heb aan sporadische “ hoe gaat het” als hij zich verveelt.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:07
Ik denk niet dat hij daar mee zit. En door te reageren laat je weten dat het je raakt.hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:03Ik wil het eigenlijk alleen doen, omdat het voor mij goed zou voelen ter afsluiting. Ik hoef ook totaal geen reactie terug of iets. Ik wil dat hij weet dat de deur definitief gesloten is, en ik ook geen behoefte heb aan sporadische “ hoe gaat het” als hij zich verveelt.
Niet doen dus.
Nee absoluut niet. Ik verbrand hierbij juist alle hoop en zal ook duidelijk maken dat hij mij met rust moet laten. Wat hij ook zeker zal doen met zijn grote ego. Hij zal met een onzin reactie komen om gezicht te redden , dat hij alleen interesse had hoe het ging “.
Dan blokkeer je hem als dat je doel is.hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:03Ik wil het eigenlijk alleen doen, omdat het voor mij goed zou voelen ter afsluiting. Ik hoef ook totaal geen reactie terug of iets. Ik wil dat hij weet dat de deur definitief gesloten is, en ik ook geen behoefte heb aan sporadische “ hoe gaat het” als hij zich verveelt.
Je kan een mens niet veranderen. Steek je energie daar niet in. Het kost je alleen maar frustratie.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:08
Niet doen hoor! Echt, echt niet doen. Wat win je ermee? De knul laten weten wat voor pijn hij jou heeft gedaan? Hem nu eindelijk een laatste sneer kunnen geven? Niet doen, hij gaat het áltijd in zijn eigen voordeel opvatten (bijvoorbeeld: Jezus wat een kutwijf, gelukkig heb ik die op tijd gedumpt).
Echt, de enige wijsheid hier is totaal niet reageren.
Niet.
Echt, de enige wijsheid hier is totaal niet reageren.
Niet.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:08
Toen het klaar was en duidelijk: waarom heb je hem toen niet geblockt?
Hij heeft niet gelogen..jij liegt tegen jezelf.
Wie is verantwoordelijk voor jouw gevoelens? Jij of hij?
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-10-2019 18:09
3.81% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:09
Eens met je laatste zin. Maar zelfs blokkeren is een reactie. Echt niet doen.YellowLemon schreef: ↑25-10-2019 18:07Dan blokkeer je hem als dat je doel is.
Je kan een mens niet veranderen. Steek je energie daar niet in. Het kost je alleen maar frustratie.
door hem een mail te schrijven geef je hem aandacht en laat je hem zien hoezeer je gekwetst bent, als je wilt dat hij je met rust laat moet je niet reageren.hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:07Nee absoluut niet. Ik verbrand hierbij juist alle hoop en zal ook duidelijk maken dat hij mij met rust moet laten. Wat hij ook zeker zal doen met zijn grote ego. Hij zal met een onzin reactie komen om gezicht te redden , dat hij alleen interesse had hoe het ging “.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:10
Nou dan. Wat heb je daar nou aan?hiske2020 schreef: ↑25-10-2019 18:07Nee absoluut niet. Ik verbrand hierbij juist alle hoop en zal ook duidelijk maken dat hij mij met rust moet laten. Wat hij ook zeker zal doen met zijn grote ego. Hij zal met een onzin reactie komen om gezicht te redden , dat hij alleen interesse had hoe het ging “.
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:10
Dat heb ik gedaan. Hij heeft geappt met een ander nummer.viva-amber schreef: ↑25-10-2019 18:08Toen het klaar was en duidelijk: waarom heb je hem toen niet geblockt?
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:11
Jij vat het op als respectloos. Hij wellicht niet. Jij bent afgewezen destijds, hij niet. Ik denk dat jouw sterke verontwaardiging hierover meer bij jou ligt dan bij hem.