Vriend doet afstandelijk

25-10-2019 18:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb een tijd een relatie met een jongen. En we zijn afgelopen week naar Parijs geweest erg gezellig. We zijn wel vaak samen en heb hem ook gevraagd of hij dat een probleem vind en of hij het niet irritant vind. Volgens hem is dat niet het geval en als we samen zijn is hij erg lief. Hij werkt sinds kort erg veel en lang. En sinds een paar dagen doet hij anders dan normaal. Hij is normaal erg lief en appt hij me vaak uit zichzelf. En laat zien dat hij om me geeft. De laatste paar dagen doet hij erg kortaf. En negeert hij me als ik hem app of bel. Ik wordt hier erg verdrietig van omdat ik niet lekker in mijn vel zit en heb daarover wou spreken. Het doet daarom pijn dat hij zo doet. Hij reageert pas veel later terwijl hij wel met anderen appt en bezig is maar om mij even te berichten is te veel moeite. Wat kan ik het beste doen?
Hem gewoon even vragen of er iets aan de hand is?
met hem praten ipv hier forum advies te vragen?
jullie koppels denken dat een forum ineens met HET antwoord komt. het is hier geen gratis psychologen centrum he.
Tinkerbell1988 schreef:
25-10-2019 18:24
met hem praten ipv hier forum advies te vragen?
jullie koppels denken dat een forum ineens met HET antwoord komt. het is hier geen gratis psychologen centrum he.
:lol:

Maar toch, meestal als mijn vriend zo is, heeft ie ook veel gewerkt en wilt ie zijn kuthumeur gewoon niet op mij afreageren. Dus hoe meer ik dan zeur hoe erger het wordt.

Lekker stereotype bevestigend wel. We hebben onderling afgesproken dat hij zegt dat hij chagrijnig is en dat ik hem dan met rust laat want ik weet dat ik er niks aan veranderen en dan trekt het vanzelf bij.

Oftewel praaaaateeen inderdaad. Maar niet dwingen als zijn hoofd er nu niet naar staat.
als ik moe gewerkt thuis kom, heb ik liever ook dat ze me gerust laten ipv de zoveelste vraag van en schat hoe was uw dag geweest, really who cares!
Een man daten ipv een jongen en volwassen worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Loepen.
Ga je je dit topic wel reageren?

Je hebt geen zelfvertrouwen. Bent heel jong. Hij ook. Misschien claim je hem wel maar durft hij dat niet te zeggen. Jongens van die leeftijd hebben dat nog niet zo.
Idd. Vragen wat er aan de hand is voordat je hier een forum over opent.
Of hij is moe of hij vind je niet meer zo leuk. Alleen hij weet het antwoord.
Hij vind zn ex leuker.
ik geef mn bek ook maar een douw
viva-amber schreef:
25-10-2019 18:36
Een man daten ipv een jongen en volwassen worden.
En dan nog het allerliefst een volwassen man.
.
El4ra schreef:
25-10-2019 19:08
En dan nog het allerliefst een volwassen man.
Wordt lastig hoor!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-10-2019 19:10
Wordt lastig hoor!
I know ..... :sigh:
.
Als ge ooit een volwassen man tegenkomt, let me know :D
Hij werkt sinds kort langer en appt minder.
Ik app/bel ook minder als ik moe ben na een lange werkdag. Jij niet?
devilopme schreef:
25-10-2019 19:53
Hij werkt sinds kort langer en appt minder.
Ik app/bel ook minder als ik moe ben na een lange werkdag. Jij niet?
Maar met anderen appt hij wel en lijkt haar een beetje te negeren.
TO voelt zich geen prioriteit meer.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven