Vriend doet afstandelijk
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:20
Hallo allemaal, ik heb een tijd een relatie met een jongen. En we zijn afgelopen week naar Parijs geweest erg gezellig. We zijn wel vaak samen en heb hem ook gevraagd of hij dat een probleem vind en of hij het niet irritant vind. Volgens hem is dat niet het geval en als we samen zijn is hij erg lief. Hij werkt sinds kort erg veel en lang. En sinds een paar dagen doet hij anders dan normaal. Hij is normaal erg lief en appt hij me vaak uit zichzelf. En laat zien dat hij om me geeft. De laatste paar dagen doet hij erg kortaf. En negeert hij me als ik hem app of bel. Ik wordt hier erg verdrietig van omdat ik niet lekker in mijn vel zit en heb daarover wou spreken. Het doet daarom pijn dat hij zo doet. Hij reageert pas veel later terwijl hij wel met anderen appt en bezig is maar om mij even te berichten is te veel moeite. Wat kan ik het beste doen?
vrijdag 25 oktober 2019 om 18:28
Tinkerbell1988 schreef: ↑25-10-2019 18:24met hem praten ipv hier forum advies te vragen?
jullie koppels denken dat een forum ineens met HET antwoord komt. het is hier geen gratis psychologen centrum he.
Maar toch, meestal als mijn vriend zo is, heeft ie ook veel gewerkt en wilt ie zijn kuthumeur gewoon niet op mij afreageren. Dus hoe meer ik dan zeur hoe erger het wordt.
Lekker stereotype bevestigend wel. We hebben onderling afgesproken dat hij zegt dat hij chagrijnig is en dat ik hem dan met rust laat want ik weet dat ik er niks aan veranderen en dan trekt het vanzelf bij.
Oftewel praaaaateeen inderdaad. Maar niet dwingen als zijn hoofd er nu niet naar staat.
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:08
En dan nog het allerliefst een volwassen man.
.
vrijdag 25 oktober 2019 om 19:15
vrijdag 25 oktober 2019 om 20:06