Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-10-2019 20:44
Dankjewel Charlotte, ik vind het zo leuk :love:
Het is jullie van harte gegund zo fijn dat het goed gaat met jouw zoon.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Oja en nu een paar jaar later mag je hem aanvragen zonder diagnose. En krijg je hem ook.
Al een account? Log dan hier in.
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:22
Oja, trainingen.
Ik had er ooit een waarbij wij allemaal moesten ontdekken of we een blokje, een rondje of een wolkje waren.
Zo leerzaam en het droeg ook zeer bij aan beter onderwijs.

Afbeelding
YellowLemon schreef:
25-10-2019 21:12
Eeeteeen!
Huh, heb jij hier een puber op napraat of zo?
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:33
Ik heb godzijdank een sta-bureau. Daar zit een computertje in die je in kunt stellen. Na zoveel minuten te hebben gezeten geeft ie aan dat ik weet moet gaan staan. Dan druk je op een knopje en dan gaat ie weer naar de hoogte waarbij ik moet staan. Ik heb er lang om gezeurd en kreeg hem niet want geen “diagnose”. Toen de osteoporose om de hoek kwam kijken schreef de arbo-verpleegkundige een vinnig rapport en toen moest het natuurlijk. Nog maanden moeten wachten en toen had ik hem. En ook een dure arbo-stoel.

Hetgeen niet wegneemt dat kantoortuinen de hel op aarde zijn.
Wij hebben er eindelijk eentje gekregen :yes:
We lopen een beetje achter...
Alle reacties Link kopieren
En schei uit over trainingen, teambuilding, saamhorigheid en andere bullshitbingo (6)
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:42
En schei uit over trainingen, teambuilding, saamhorigheid en andere bullshitbingo (6)

Ik zie het al. Duidelijk toe aan een motivatie-workshopje ...
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:42
En schei uit over trainingen, teambuilding, saamhorigheid en andere bullshitbingo (6)
Praat me er niet van. Ik ben gelukkig ontsnapt aan lean.
charlottew88 schreef:
25-10-2019 21:35
Het is jullie van harte gegund zo fijn dat het goed gaat met jouw zoon.
Ja dat had ik jaren geleden nooit kunnen dromen. Toen dacht ik alleen maar dat het niet lang zou duren voordat ik aan zijn graf zou staan. Dankjewel voor je lieve woorden :lips:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 21:48
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
25-10-2019 21:46
Praat me er niet van. Ik ben gelukkig ontsnapt aan lean.
Hou op. Ik heb het moeten doen. En pas ik het toe? NEEN!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
25-10-2019 21:45
Ik zie het al. Duidelijk toe aan een motivatie-workshopje ...
🤬
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:42
En schei uit over trainingen, teambuilding, saamhorigheid en andere bullshitbingo (6)
Onze teambuildingtraining bestaat uit een jaarlijks uitje in de bergen en dan neemt iedereen iets mee om te bakken boven een kampvuur en om te delen. Super gezellig altijd en de alcohol vloeit rijkelijk. Prima teambuilding zonder een hoop zweverige onzin.

Verplichte trainingen hebben we gelukkig niet. Denk ook niet dat management dat aan durft met een stuk of 40 bèta’s, die zweverig gedoe onzin en tijdsverspilling vinden.
Om te zorgen dat iedereen naar de maandelijkse vergadering komt hebben ze al een omkopingsmiddel moeten inzetten, namelijk snacks of gebak tijdens de vergadering. Gevolg is nu wel dat mensen alleen komen voor de snacks en de vergadering er maar bij moet. Maar ze hebben dat liever dan dat niemand komt ;-D
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:47
🤬

Een hou-van-jezelf-reflectiesessie?
yasmijn schreef:
25-10-2019 21:33
Ik heb godzijdank een sta-bureau. Daar zit een computertje in die je in kunt stellen. Na zoveel minuten te hebben gezeten geeft ie aan dat ik weet moet gaan staan. Dan druk je op een knopje en dan gaat ie weer naar de hoogte waarbij ik moet staan. Ik heb er lang om gezeurd en kreeg hem niet want geen “diagnose”. Toen de osteoporose om de hoek kwam kijken schreef de arbo-verpleegkundige een vinnig rapport en toen moest het natuurlijk. Nog maanden moeten wachten en toen had ik hem. En ook een dure arbo-stoel.

Hetgeen niet wegneemt dat kantoortuinen de hel op aarde zijn.
Ik heb niet eens een stoel, ik sta gewoon de hele dag achter mijn computer :proud:

Maar ik heb genoeg loopjes tussendoor, en ik dans er altijd een beetje bij op de muziek van de radio. Nou ja, dansen, het is meer een soort hossen. Mijn collega's moeten ook altijd om me lachen maar ik hos vrolijk door want het houdt de spieren lekker los.
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:54
Ik heb niet eens een stoel, ik sta gewoon de hele dag achter mijn computer :proud:

Maar ik heb genoeg loopjes tussendoor, en ik dans er altijd een beetje bij op de muziek van de radio. Nou ja, dansen, het is meer een soort hossen. Mijn collega's moeten ook altijd om me lachen maar ik hos vrolijk door want het houdt de spieren lekker los.
Als ik op het lab sta, zing en dans ik ook altijd mee met de muziek. Mijn collega’s vonden het in het begin wel wat vreemd maar een paar maanden later zongen en dansten ze ook mee met de muziek.
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:18
Nee, die moet je helemaal doorleven zodat je je ervaringen met lotgenoten kunt delen.

Niks daarvan, ik ben gewoon aan de hormonen gegaan. Veel beter voor iedereen, anders had ik nu al minstens drie mensen vermoord.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
25-10-2019 22:00
Niks daarvan, ik ben gewoon aan de hormonen gegaan. Veel beter voor iedereen, anders had ik nu al minstens drie mensen vermoord.
:rofl:
Al een account? Log dan hier in.
Lady*Voldemort schreef:
25-10-2019 21:23
Ik moet binnenkort op herhaling voor de BHV. Met van die ellenlange 'theorie'-blokken waarin alleen maar open deuren worden ingetrapt. Ik krijg dan altijd de neiging om te gaan keten.
Ik kan het zelden tegenhouden. Of ik ga heel veel doorvraagvragen tellen.
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:22
Oja, trainingen.
Ik had er ooit een waarbij wij allemaal moesten ontdekken of we een blokje, een rondje of een wolkje waren.
Zo leerzaam en het droeg ook zeer bij aan beter onderwijs.
Bij ons zijn ze helemaal in de kleuren. Grapjassen.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-10-2019 22:09
Bij ons zijn ze helemaal in de kleuren. Grapjassen.
Ik kan er nog overheen:

In een kring zitten en bolletjes breiwol naar elkaar toegooien.
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
25-10-2019 22:14
Ik kan er nog overheen:

In een kring zitten en bolletjes breiwol naar elkaar toegooien.
O, dat is standaard. Onderwijs is graag ‘creatief’.
Suðri schreef:
25-10-2019 22:16
O, dat is standaard. Onderwijs is graag ‘creatief’.

Breek me de bek niet open.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
25-10-2019 21:23
Harteloos.
Ja, die dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-10-2019 22:16
O, dat is standaard. Onderwijs is graag ‘creatief’.
Maar je weet waar ik voor werk. :rofl:
Kan niemand in de organisatie verzonnen hebben. Moet afgekeken zijn :proud:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Alleen al vanwege de teambuilding ben ik arbeidsongeschikt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven