Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 oktober 2019 om 20:44
Betty_Slocombe schreef: ↑27-10-2019 20:21Ik heb geen antwoord op mijn vraag in het modtopic. Ik vermoed nog steeds een verkeerde interpretatie van de term provocerend. En ik zeg altijd tegen mijn leerlingen, het is niet erg als je een woord niet kent, als je maar bereid bent om te leren wat het wel betekent. Tsja.

zondag 27 oktober 2019 om 20:45
Dat was snel.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2019 20:43Oh, het censuur topic is verwijderd, wegens provoceren.
Je verwacht het niet hè?

zondag 27 oktober 2019 om 20:45
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-10-2019 20:43Oh, het censuur topic is verwijderd, wegens provoceren.
Je verwacht het niet hè?

zondag 27 oktober 2019 om 20:48
Jij hebt mazzel

'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

zondag 27 oktober 2019 om 20:53
Die 5 berichtjes van mij vallen er in het niets bij. Was trouwens geen klacht maar een mening.MevrouwJack schreef: ↑27-10-2019 20:45erover klagen in napraat?
Dan zou ik ook écht iets leuks gaan doen![]()
zondag 27 oktober 2019 om 20:54
Ik forum op m'n mobiel en scroll nooit zover naar beneden. Ik zie die leesook nooit eigenlijk.Coconuts12 schreef: ↑27-10-2019 20:36Wat ben ik blij met mijn adblocker. Ik zie niks van de leesook. Kan het iedereen aanraden. Forumt een stuk rustiger.

zondag 27 oktober 2019 om 20:55
Er zijn meerdere adblockers waarbij je de optie ''element blokkeren'' hebt, zo eentje moet je er hebben. Dan kun je die kutrubriek blokkeren en zie je er helemaal niks van. Geen plaatjes, geen titels, geen leesookbalk. Zalig.
zondag 27 oktober 2019 om 20:55
zondag 27 oktober 2019 om 20:56
-Livia- schreef: ↑27-10-2019 20:26Om de moderatoren te helpen, hier de betekenis (uit de Van Dale):
pro·vo·ce·ren (provoceerde, heeft geprovoceerd) - door woorden of daden uitdagen tot, uitlokken van ongeoorloofd gedrag
Wáár heeft Meds dat in hemelsnaam gedaan? Uitlokken van ongeoorloofd gedrag? Hoe dan?
Bij de mods, die hebben namelijk gereageerd met ongeoorloofd gedrag, dús was wat Meds deed provocerend.