Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
CHL schreef:
27-10-2019 21:08
Ik heb op de viva pagina gereageerd en het artikel gedeeld :proud:
Benieuwd hoe lang dat blijft staan
-Bladora- schreef:
27-10-2019 21:05
Iemand die is wel heel erg herkenbaar door een reactie op twitter. Ik weet niet of dat is wat je wil.
Ligt er aan. Als je twitter naam en viva naam niet hetzelfde zijn kun je eigenlijk alleen concluderen dat de betreffende twitteraar een mee-lezer op het forum is. Meer niet
ClumsyNinja schreef:
27-10-2019 21:12
Ik zit niet op facebook en ik zit niet op twitter. Ik zit alleen nog op viva en dat ook niet lang meer heb ik zo het vermoeden XD
Account is zo gemaakt.
XXX schreef:
27-10-2019 20:55
Mods, mag ik op anoniem? Thanks!

Wordt dit nou ook al verplaatst naar napraat? :rofl:
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:20
3.75% gewijzigd
CHL schreef:
27-10-2019 21:08
Ik heb op de viva pagina gereageerd en het artikel gedeeld :proud:
Ik zie het niet. Het laatste is een post over Halloween van Viva zelf. 15 min geleden.
Geen bijzonderheden
granny71 schreef:
27-10-2019 21:13
Benieuwd hoe lang dat blijft staan
Ben ook benieuwd!
Hou op over 020 . Feyenoorsd s[peelde heel slecht.
Tja ik ben een van die mensen die meds rete irritand vind. Zelf staft ze om niets en nu zeuren omdat ze een ban heeft? Het is een zuigert en vaak nét over de grens en als je terug reageert is ze ontzettend vijandig.
Ik weet nog zo net niet of die ban onterecht is.
Er zit een mod met stoom uit de oren om de minuut te refreshen om te kijken of er weer een topic is geplaatst.
...
SHIFTY schreef:
Wordt dit nou ook al verplaatst naar napraat? :rofl:
😂😂😂😂
Geen bijzonderheden
xxx schreef:
27-10-2019 20:55
Mods, mag ik op anoniem? Thanks!

Handig om dit ook te verplaatsen ipv uit te voeren...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2019 10:52
Reden: Provoceren
99.87% gewijzigd
yasmijn schreef:
Ik zie het niet. Het laatste is een post over Halloween van Viva zelf. 15 min geleden.
Uiteraard onder het #literssperma stukje, nu omgedoopt naar we hadden een emmertje kunnen vullen :rofl:
TijdvoorTaart schreef:
Ligt er aan. Als je twitter naam en viva naam niet hetzelfde zijn kun je eigenlijk alleen concluderen dat de betreffende twitteraar een mee-lezer op het forum is. Meer niet
Ja het was meer dat die persoon hier zei een bepaalde toevoeging te hebben gedaan. Maar nu zie ik dat diezelfde toevoeging door twee verschillende mensen is gedaan, en dan maakt het inderdaad niet uit.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
yasmijn schreef:
De reacties staan onder het kopje Community op de viva fb pagina
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2019 10:52
Reden: Provoceren
99.79% gewijzigd
aloha66 schreef:
27-10-2019 21:14
Tja ik ben een van die mensen die meds rete irritand vind. Zelf staft ze om niets en nu zeuren omdat ze een ban heeft? Het is een zuigert en vaak nét over de grens en als je terug reageert is ze ontzettend vijandig.
Of je iemand irritant vindt heeft hier niets mee te maken. Je hebt het duidelijk niet begrepen.
Geen bijzonderheden
aloha66 schreef:
27-10-2019 21:14
Het maakt niet uit wat je van haar vindt. Die post was gewoon goed geschreven en maakte precies duidelijk wat er nu speelt. Dan doet het er toch niet toe of je haar irritant vindt? Ze heeft gewoon gelijk.
...
Over een aantal uur kunnen we rustig onze gang gaan. Want dat liggen de mods op 1 oor.
-Bladora- schreef:
27-10-2019 21:16
Ja het was meer dat die persoon hier zei een bepaalde toevoeging te hebben gedaan. Maar nu zie ik dat diezelfde toevoeging door twee verschillende mensen is gedaan, en dan maakt het inderdaad niet uit.
Als je mij bedoelt, ik heet niet echt Su.
pfff zeg, ik had ook eens een paar uurtjes een leven.... eindelijk bijgelezen!

Heel erg slecht dat ze niet tegen feedback kunnen, en het 'oplossen' met een ban die werkelijk nergens op slaat
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:23
Reden: provoceren
99.93% gewijzigd
En het modtopic is ook gesloten .. ik denk wegens gebrek aan belangstelling? :rofl:
TijdvoorTaart schreef:
27-10-2019 20:26
#literssperma is nog niet trending... Met 6 tweets gaan we dat niet redden :-D
Je moet even een paar populaire twitteraars taggen. Ik zal ook even nadenken wie daar handig voor zijn.

#literssperma verdient het om trending te zijn
@Marana, wees maar blij met al dat gewis van de mods. Anders was bijlezen schier onmogelijk geweest! :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven