Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 oktober 2019 om 21:13
Ligt er aan. Als je twitter naam en viva naam niet hetzelfde zijn kun je eigenlijk alleen concluderen dat de betreffende twitteraar een mee-lezer op het forum is. Meer niet

zondag 27 oktober 2019 om 21:13
Account is zo gemaakt.ClumsyNinja schreef: ↑27-10-2019 21:12Ik zit niet op facebook en ik zit niet op twitter. Ik zit alleen nog op viva en dat ook niet lang meer heb ik zo het vermoeden![]()

zondag 27 oktober 2019 om 21:14

zondag 27 oktober 2019 om 21:16
Ja het was meer dat die persoon hier zei een bepaalde toevoeging te hebben gedaan. Maar nu zie ik dat diezelfde toevoeging door twee verschillende mensen is gedaan, en dan maakt het inderdaad niet uit.TijdvoorTaart schreef: ↑27-10-2019 21:13Ligt er aan. Als je twitter naam en viva naam niet hetzelfde zijn kun je eigenlijk alleen concluderen dat de betreffende twitteraar een mee-lezer op het forum is. Meer niet
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Of je iemand irritant vindt heeft hier niets mee te maken. Je hebt het duidelijk niet begrepen.
Geen bijzonderheden
Het maakt niet uit wat je van haar vindt. Die post was gewoon goed geschreven en maakte precies duidelijk wat er nu speelt. Dan doet het er toch niet toe of je haar irritant vindt? Ze heeft gewoon gelijk.
...

zondag 27 oktober 2019 om 21:17

zondag 27 oktober 2019 om 21:19
Je moet even een paar populaire twitteraars taggen. Ik zal ook even nadenken wie daar handig voor zijn.TijdvoorTaart schreef: ↑27-10-2019 20:26#literssperma is nog niet trending... Met 6 tweets gaan we dat niet redden![]()
#literssperma verdient het om trending te zijn