Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zondag 27 oktober 2019 om 21:12
zondag 27 oktober 2019 om 21:19
ja de viooltjes!

Die maar weer opstarten dan?
Mocht ik mijn hoofd hier even niet laten zien, dan heb ik een ban. Heb me nl in de rel gemengd en misschien wel een viva medewerker " aangevallen "
De rel is te lezen op wat vind jij hiervan en nieuw cmtopic.
Gaat over de lees ook artikelen.
S-Meds had daar een goede OP over geschreven, maar dat werd blijkbaar gezien als provocatie en het topic werd gewist en Meds kreeg een ban.
Echt grote onzin weer. Ze zijn hier van 't padje af. ( mag ik vast ook niet zeggen )
Afijn, iedereen boos, veel reacties in cm-topic, cm-topic op slot, wissen en gummen en verplaatsen naar napraat en half viva over de zeik.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zondag 27 oktober 2019 om 21:39
Ja! Dat kan ik mij ook nog herinneren idd! Ik had toen nog een andere nick
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 27 oktober 2019 om 22:11

zondag 27 oktober 2019 om 22:13
zondag 27 oktober 2019 om 22:17
De topics schieten als paddenstoelen uit de grond. De OP van het originele topic is denk al zo'n 100 keer gequoot
De mods kunnen het wissen en verwijderen niet bijhouden.
Zelfs op Twitter en Facebook is het geplaatst. Sorry hoor. Maar al kost het me weer een ban, ik vind dit echt vermakelijk!
De mods kunnen het wissen en verwijderen niet bijhouden.
Zelfs op Twitter en Facebook is het geplaatst. Sorry hoor. Maar al kost het me weer een ban, ik vind dit echt vermakelijk!

lientje69 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 22:41
1.32% gewijzigd

zondag 27 oktober 2019 om 22:29
Ik ben benieuwd hoe snel je hoofd sneuvelt hier. Ik kon me ook niet inhouden.
zondag 27 oktober 2019 om 22:40
zondag 27 oktober 2019 om 22:47
Zo, ik ben er weer, heb een kl...week achter de rug, moe en pijn met hoofdletters.
Mijn dagen bestonden uit bank hangen, lezen en dan even later niet meer weten wat ik heb gelezen .
Jij hebt een leuke week gehad, Lientje, heerlijk er even uit en dan zo ee; vakantie,geweldig.
Lise, wachten op de operatie, gaat toch sneller dan je had gedacht. Trouwens, jij staat in je volste recht,om bezoek te weigeren aan het bed.
Je bent toch suf band narcose en pijnstilling, je hebt genoeg aan jezelf ,heb je niemand anders bij nodig.
Kohaku,sterkte,ik vind je dapper dat je vraagt om hulp en praten.
Suzyqfive, therapie is hard werken, ik begrijp niet helemaal hoe het in elkaar steekt,
Nartje, denk om je zelf, hypo en hyper hebben is absoluut niet leuk.
Ik vast mensen vergeten, sorry.
Even rellen kan leuk zijn, ik zal even kijken wat er allemaal is geschreven.
De sexstukjes en verhalen ,wat naast en onder he5 forum staan,sla ik over, is mij de moeite niet waard op te lezen.
Mijn dagen bestonden uit bank hangen, lezen en dan even later niet meer weten wat ik heb gelezen .
Jij hebt een leuke week gehad, Lientje, heerlijk er even uit en dan zo ee; vakantie,geweldig.
Lise, wachten op de operatie, gaat toch sneller dan je had gedacht. Trouwens, jij staat in je volste recht,om bezoek te weigeren aan het bed.
Je bent toch suf band narcose en pijnstilling, je hebt genoeg aan jezelf ,heb je niemand anders bij nodig.
Kohaku,sterkte,ik vind je dapper dat je vraagt om hulp en praten.
Suzyqfive, therapie is hard werken, ik begrijp niet helemaal hoe het in elkaar steekt,
Nartje, denk om je zelf, hypo en hyper hebben is absoluut niet leuk.
Ik vast mensen vergeten, sorry.
Even rellen kan leuk zijn, ik zal even kijken wat er allemaal is geschreven.
De sexstukjes en verhalen ,wat naast en onder he5 forum staan,sla ik over, is mij de moeite niet waard op te lezen.

zondag 27 oktober 2019 om 22:54
Even een zwaai naar iedereen!
Drukke dagen hier. En ook een voornemen wat minder op mijn telefoon scherm te kijken.
Ik heb net alles doorgelezen, maar iedereen persoonlijk iets toewensen gaat niet lukken. Dus even de meest urgente dingen:
Kohaku, je mag echt trots zijn op jezelf! Ondanks dat je je zo rot voelt, blijf je proberen. Ik heb daar heel veel respect voor! Voel je nooit bezwaard hier iets te delen. Daar zijn we voor. Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt voor opname.
Lise, spannend, de operatie al zo snel! Ik hoop dat het je heel veel goeds gaat brengen. Het zou heel fijn zijn als je in het bedrijf van je man zou kunnen gaan werken! Zelf je tijd indelen, scheelt al heel veel en maakt veel mogelijk. Dus als de operatie je situatie iets verbetert, is het wellicht mogelijk.
Suzy, hoe het precies zit met bijverdienen naast WIA weet ik ook niet. Ik val in een aparte regeling omdat ik al ZZP’er was naast mijn dienstverband. Al leek het UWV daarin ook de weg kwijt.
Nartjie, hou jezelf goed in de gaten! Heel naar, alle die schommelingen.
Lientje, fijn dat de vakantie zo is bevallen!

Drukke dagen hier. En ook een voornemen wat minder op mijn telefoon scherm te kijken.
Ik heb net alles doorgelezen, maar iedereen persoonlijk iets toewensen gaat niet lukken. Dus even de meest urgente dingen:
Kohaku, je mag echt trots zijn op jezelf! Ondanks dat je je zo rot voelt, blijf je proberen. Ik heb daar heel veel respect voor! Voel je nooit bezwaard hier iets te delen. Daar zijn we voor. Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt voor opname.
Lise, spannend, de operatie al zo snel! Ik hoop dat het je heel veel goeds gaat brengen. Het zou heel fijn zijn als je in het bedrijf van je man zou kunnen gaan werken! Zelf je tijd indelen, scheelt al heel veel en maakt veel mogelijk. Dus als de operatie je situatie iets verbetert, is het wellicht mogelijk.
Suzy, hoe het precies zit met bijverdienen naast WIA weet ik ook niet. Ik val in een aparte regeling omdat ik al ZZP’er was naast mijn dienstverband. Al leek het UWV daarin ook de weg kwijt.
Nartjie, hou jezelf goed in de gaten! Heel naar, alle die schommelingen.
Lientje, fijn dat de vakantie zo is bevallen!
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:55
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
26.61% gewijzigd
zondag 27 oktober 2019 om 22:55
Hilarisch ja.
Omdat het te kneuterig en zielig voor woorden is. Soms vraag ik me af welke ( geen??) opleiding je nodig hebt om moderator van dit forum te zijn

zondag 27 oktober 2019 om 23:18
Jullie zijn lief, dank je wel 
Het gaat echt heel erg de verkeerde kant op maar mijn moeder is er nu en ik lig in bed. Ze blijft vannacht bij mij slapen en morgen gaat de begeleiding achter de opname aan.

Het gaat echt heel erg de verkeerde kant op maar mijn moeder is er nu en ik lig in bed. Ze blijft vannacht bij mij slapen en morgen gaat de begeleiding achter de opname aan.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zondag 27 oktober 2019 om 23:23
Fijn dat je moeder er is en dat ze erachter aan gaan! Heel veel sterkte en schrijf van je af als je het wil! Maar voel ons ook niet als verplichting wanneer het even niet gaat!

zondag 27 oktober 2019 om 23:31
Geen opleiding. Mijn broertje is heel lang moderator van een ander forum geweest. Ze hebben hier ook wel eens oproepjes gedaan voor nieuwe mods.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 27 oktober 2019 om 23:31
Oh grappig! Dan tweet iemand anders onder de naam regenboog (kan natuurlijk).YellowLemon schreef: ↑27-10-2019 22:58Hij zegt van niet. Ik was een beetje verbaasd over zijn reactie eerlijk gezegd.
“Maken jullie vrouwen je daar zo druk om”.
![]()
zondag 27 oktober 2019 om 23:33
Fijn dat ze er is. Ga lekker slapen meisje.
Als je die opname hebt, moet je dan ook een tijdje offline?

zondag 27 oktober 2019 om 23:56
Ik sluit me bij Yello aan, KohakuYellowLemon schreef: ↑27-10-2019 23:23Fijn dat je moeder er is en dat ze erachter aan gaan! Heel veel sterkte en schrijf van je af als je het wil! Maar voel ons ook niet als verplichting wanneer het even niet gaat!![]()

maandag 28 oktober 2019 om 05:59
Ah, wat onwijs #$@# Kohaku.
Wel lief dat je moeder er is. Sterkte vandaag. Hopelijk krijg je snel de juiste hulp.