ik ben een topic kwijt
donderdag 9 april 2009 om 14:03
Het topic wat ik kwijt ben was geopend door een man die nogal opgewonden gevoelens kreeg van de vriendinnen van z'n vrouw en in de veronderstelling was, dat die vrouwen het heel normaal zouden vinden als hij ze -pak hem beet - in hun kont zou knijpen. Het was eigenlijk wel grappig, en omdat ik ook gereageerd had ben ik wel benieuwd of er nog reacties zijn bijgekomen.
Maar ik kan het niet meer vinden. WIe helpt me?
Maar ik kan het niet meer vinden. WIe helpt me?
maandag 20 april 2009 om 16:48
Ik ben ook een topic kwijt en omdat ik niet zelf gereageerd heb kan ik hem niet terugvinden. Ook weet ik haar nick niet meer en via googlen op Viva + aantal termen die in discussie voorkwamen kan ik het ook niet vinden.
Het gaat over een medische studente die zwanger was geraakt ondanks een spiraaltje. Ze zou het spiraaltje laten verwijderen en was bang dat de zwangerschap dan zou eindigen in een miskraam,althans, ik geloof dat ze ergens toch wel blij was met de zwangerschap. Haar vriend zat tijdelijk even op de Noord/Zuidpool, weet het niet meer precies.
Weet iemand over welk topic ik het heb en waar staat het nu? Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Het gaat over een medische studente die zwanger was geraakt ondanks een spiraaltje. Ze zou het spiraaltje laten verwijderen en was bang dat de zwangerschap dan zou eindigen in een miskraam,althans, ik geloof dat ze ergens toch wel blij was met de zwangerschap. Haar vriend zat tijdelijk even op de Noord/Zuidpool, weet het niet meer precies.
Weet iemand over welk topic ik het heb en waar staat het nu? Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Poep, wie heeft jou gescheten?