Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 oktober 2019 om 15:08
maandag 28 oktober 2019 om 15:15
Ja leuk! De emmer titel veranderen. Daardoor worden de personen die NIET zitten te wachten op emmers sperma en dus ook NIET op het item willen klikken om die reden wellicht toch verleidt om er op te klikken want totaal nietsvermoedend nu en... 'bait' !
Echt zo precies wat we wilden bereiken.... zucht.
maandag 28 oktober 2019 om 15:17
Peponi schreef: ↑28-10-2019 15:15Ja leuk! De emmer titel veranderen. Daardoor worden de personen die NIET zitten te wachten op emmers sperma en dus ook NIET op het item willen klikken om die reden wellicht toch verleidt om er op te klikken want totaal nietsvermoedend nu en... 'bait' !
Ze zouden er meteen een leuke pop-up van moeten maken als je erop klikt: heel groot SPERMASURPRISE in beeld met bewegende roze glitters. Dat is hoe zij het forum het liefst zouden zien, denk ik.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 28 oktober 2019 om 15:19
Nee hoor, normaalste zaak van de wereld om van 010 te winnen.
Was wel weg het weekend. Hier nog wat gebeurd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 28 oktober 2019 om 15:21
maandag 28 oktober 2019 om 15:25
Mens, ik zeg dat we het anders onthouden hebben. Ik zeg nergens dat je geen gelijk hebt he. En ik ben hier al heeeeeeel lang, dus doe niet alsof ik niets kan weten
maandag 28 oktober 2019 om 15:34
Ik wacht nog op de Viva bukkake party.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 28 oktober 2019 om 15:35
overig/mensen-die-overal-tegen-zijn-op- ... ges/451721
Dat krijg je nou van al die Lees Ook shit; ik las gebef.
Dat krijg je nou van al die Lees Ook shit; ik las gebef.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 15:38
0.65% gewijzigd
maandag 28 oktober 2019 om 15:36
Star² schreef: ↑28-10-2019 15:35overig/mensen-die-overal-tegen-zijn-op- ... ges/451721
Dat krijg je nou van al dit Lees Ook shit; ik las gebef.
Ach arme TO! Dat kind is net naar de tandarts geweest en is nog verdoofd. Probeer jij het maar eens goed uit te spreken dan
maandag 28 oktober 2019 om 15:39
maandag 28 oktober 2019 om 15:39