Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 13:43
Het is pas maandag hè.

maandag 28 oktober 2019 om 14:51

maandag 28 oktober 2019 om 14:52
Ik denk dat ze meer kans maken op een plas en alles is weer zoals het was als ze die bannenregen achterwege laten. Maar of ze zo slim zijn?
maandag 28 oktober 2019 om 14:53

maandag 28 oktober 2019 om 14:56
Nou ja, ik heb die blog gelezen. Daar was een link naar een presentatie van moderators van Nu.nl en de Viva. De Viva moderator noemden 'vaste' forummers in die presentatie ook nog eens lekker denigrerend 'forumfossielen'. Ik dacht dat dat hier was uitgevonden. Blijken de moderators ze zelf zo te noemen. Ook werd er in die presentatie gezegd dat die vaste forummers eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen zouden moeten worden en daarom het beleid zo is.Positivevibes schreef: ↑28-10-2019 14:51Jeetje, door die column realiseer ik me dat angelgate alweer 8 jaar geleden is.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de community al die tijd totaal niet serieus genomen is. Terwijl je als bedrijf een van de grootste nederlandse forums in handen hebt. Bizar gewoon.
Leuk, je doelgroep die zorgt dat je groot bent geworden en die zorgt dat adverteerders je website interessant vinden zo te schofferen eigenlijk. En dan te bedenken dat de mensen die 'actief' zijn op het forum bijna allemaal 'fossiel'zijn. Dat zijn de actieve leden. De meelezers zouden helemaal niet eens bestaan zonder 'fossielen', omdat er dan simpelweg niks meer te lezen valt. Kortom, forummerts dienen maar een doel, massa creëren wat tot geld leidt. Wil je iets doen moet je de massa wegnemen en alles stort als een kaartenhuis in elkaar.
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 14:59
17.50% gewijzigd

maandag 28 oktober 2019 om 15:00

maandag 28 oktober 2019 om 15:04