Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
28-10-2019 13:31
Dat is echt te weinig voor Fleur hoor.

Het is pas maandag hè.
We hebben er geloof ik een Vanzai II bij. Maar hij is wel alle dagen heeul druk, dus hopelijk heeft ie niet zoveel tijd voor alle poppetjes hier.
Is het hier stilgevallen omdat iedereen een ban heeft?
En de Mods zijn in geen velden of wegen te bekennen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Avena schreef:
28-10-2019 14:45
Is het hier stilgevallen omdat iedereen een ban heeft?
Ik denk dat vanavond of morgen de Napraat definitief op slot gaat en er een (perma)bannen regen volgt en dan doet iedereen een plas en gaat het eer verder zoals het was ;)
Jeetje, door die column realiseer ik me dat angelgate alweer 8 jaar geleden is.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de community al die tijd totaal niet serieus genomen is. Terwijl je als bedrijf een van de grootste nederlandse forums in handen hebt. Bizar gewoon.
Ik denk dat het vooral zo blijft als het was.
Negeren is de beste manier om iets dood te laten bloeden.

Jammer dat in elk geval de ban van Meds niet teruggedraaid is.
Later is nu
Suðri schreef:
28-10-2019 14:48
Ik denk dat vanavond of morgen de Napraat definitief op slot gaat en er een (perma)bannen regen volgt en dan doet iedereen een plas en gaat het eer verder zoals het was ;)
Ik denk dat ze meer kans maken op een plas en alles is weer zoals het was als ze die bannenregen achterwege laten. Maar of ze zo slim zijn?
Suðri schreef:
28-10-2019 14:48
En we hieven het glas.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
28-10-2019 14:53
En we hieven het glas.
Dat is altijd een goed idee. :cheers:
Later is nu
Wauw, sinds gisteravond geen reactie meer van CM. Hoezo managen van community? :hihi:
Positivevibes schreef:
28-10-2019 14:51
Jeetje, door die column realiseer ik me dat angelgate alweer 8 jaar geleden is.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de community al die tijd totaal niet serieus genomen is. Terwijl je als bedrijf een van de grootste nederlandse forums in handen hebt. Bizar gewoon.
Nou ja, ik heb die blog gelezen. Daar was een link naar een presentatie van moderators van Nu.nl en de Viva. De Viva moderator noemden 'vaste' forummers in die presentatie ook nog eens lekker denigrerend 'forumfossielen'. Ik dacht dat dat hier was uitgevonden. Blijken de moderators ze zelf zo te noemen. Ook werd er in die presentatie gezegd dat die vaste forummers eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen zouden moeten worden en daarom het beleid zo is.

Leuk, je doelgroep die zorgt dat je groot bent geworden en die zorgt dat adverteerders je website interessant vinden zo te schofferen eigenlijk. En dan te bedenken dat de mensen die 'actief' zijn op het forum bijna allemaal 'fossiel'zijn. Dat zijn de actieve leden. De meelezers zouden helemaal niet eens bestaan zonder 'fossielen', omdat er dan simpelweg niks meer te lezen valt. Kortom, forummerts dienen maar een doel, massa creëren wat tot geld leidt. Wil je iets doen moet je de massa wegnemen en alles stort als een kaartenhuis in elkaar.
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 14:59
17.50% gewijzigd
Avena schreef:
28-10-2019 14:52
Ik denk dat ze meer kans maken op een plas en alles is weer zoals het was als ze die bannenregen achterwege laten. Maar of ze zo slim zijn?
Nee hoor, haal die paar met een grote bek eruit en het verstomt.
yasmijn schreef:
28-10-2019 14:53
En we hieven het glas.
Zo moet ie:

We hieven het glas
Deden een plas
En alles bleef
Zoals het was
Geen bijzonderheden
Peponi, het woord “forumfossiel” hebben we zelf hier bedacht.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
28-10-2019 14:59
Zo moet ie:

We hieven het glas
Deden een plas
En alles bleef
Zoals het was
Zo gaat het toch ook?
Alleen Angelgate heeft wat veranderd, namelijk dat we nu in dit systeem van bannen, straffen en ongeïnteresseerd en niet betrokken modereren zitten.
Hey de titel van Fleurs verhaal is nog netter geworden. Zijn ze echt zo achterlijk of zijn ze gewoon aan het provoceren?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
yasmijn schreef:
28-10-2019 14:59
Peponi, het woord “forumfossiel” hebben we zelf hier bedacht.
Volgens mij kwam dat toen uit die presentatie hoor. Was ook best veel ophef over die terminologie.
Malagueña schreef:
28-10-2019 15:00
Hey de titel van Fleurs verhaal is nog netter geworden. Zijn ze echt zo achterlijk of zijn ze gewoon aan het provoceren?
Oh echt? Wat staat er nu?
Geen bijzonderheden
Malagueña schreef:
28-10-2019 15:00
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
En het gewoon nog niet begrijpen.
yasmijn schreef:
28-10-2019 15:01
Oh echt? Wat staat er nu?
Als muren konden praten.
Suðri schreef:
28-10-2019 15:02
Als muren konden praten.
Dan kun je er emmertjes mee vullen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Suðri schreef:
28-10-2019 15:01
Volgens mij kwam dat toen uit die presentatie hoor. Was ook best veel ophef over die terminologie.
Welnee. Hebben we zelf al heel lang geleden bedacht. Ik schreef toendertijd ook op die blogjes als “forumfossiel”. Dat was een geuzentitel.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
28-10-2019 15:04
Welnee. Hebben we zelf al heel lang geleden bedacht. Ik schreef toendertijd ook op die blogjes als “forumfossiel”. Dat was een geuzentitel.
Dan hebben we dat beiden anders onthouden.
Toentertijd trouwens.Nous zal nog wel in d'r overwinningsroes zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven